InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Tomáši, díky!
Mgr. Petr Havlíček [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.05.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Úroveň cvičení je naprosto tristní. Pedagog většinu času zmateně opakuje monotónním hlasem látku z přednášky a na skutečně praktickou část výuky pak nezbyde čas, a pokud ano, probíhá tato stylem "tak tady máte na stole preparáty, vyndejte si lupu a prohlédněte si je, já jsem za chvíli zpátky". Zápočtový test, který rovněž zahrnuje především teoretické otázky velmi podobé těm, které jsou ve zkouškovém testu, požaduje napsat na 80%, takže ho na první termín úspěšně napsali 3 studenti (z ostatních cvičení, která měla jiný test, ho napsali všichni). Náhradný/opravný termnín pedagog oznámil pouze ústně na prvním termínu, na SISu a ni na jeho stránkách není možné nalézt informace o dalších termínech a na e-mailové dotazy neodpovídá.
Úroveň výuky páně Havlíčka myslím neodpovídá standardu Univerzity Karlovy.
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Cvičení bylo pro mě náročné na pozornost, obdivuju znalosti pana Havlíčka. Taky že byl na nás hodný, když jsme přišli nepřipravení na zápočtový test, polovina lidí ho dělala napodruhé. Nejlepší cvičení bylo venku a ve skleníku.
Mgr. Zbyněk Hoták [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.07.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Cvičení se většinou sestávalo z prostého "telefonního seznamu" druhů, rychle odříkávaného "už aby to bylo za námi". Chyběly kvalitní PRAKTICKÉ (!) ukázky. (Ze semen se člověk rostlinu poznat nenaučí) Pravidelně se končilo o půl hodiny dříve.
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Prima přístup. Škoda jen, že se my lajdáci učíme na poslední chvíli - tudíž během demonstrací vlastně nevíme, co nám prochází rukama. Zpětně bych si je docela zopakoval a rozhodně bylo fajn všechny ty objekty vidět.
doc. RNDr. Lubomír Hrouda, CSc. [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.09.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Ale přiznám se, že nejsem "kytková".
Student has disallowed display of personal data, 30.09.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Oproti bezcévným rostlinám je těžší naučit se na poznávačku. U bezcévných je jejich přehled na netu (a taky cvičení nejede takovým tempem jako u cévnatých, dá se to lépe zapamatovat) a u tohoto předmětu člověk obchází celou zahradu a učí se, co zrovna kvete... Spoustu kytek jsem u poznávačky viděla poprvé.
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Další dobrý vypravěč! Hezky uspořádaná přednáška, zkouška vtipně zadávaná, písemná.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednáška byla občas dost fofr, ale jinak rozhodně dobrá a zajímavá. Panu Hroudovi nechybí smysl pro humor a dal si práci s prezentacemi.
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Nejsem "botanik" a tudíž jsem předmětu nevěnoval sdostatek entusiasmu, přesto přednášky byly zajímavé i pro mě. Sice jsem nevěděl, o čem se to občas bavíme (protože kdo by se v semestru učil systém), nicméně když jsem si ho konečně natloukl do hlavy, všechno zacvaklo a já můžu prohlásit, že jsem splnil co se od "biologa" očekává - že si nesplete buk s lískou, jak se mi suverénně povedlo v první poznávačce :o) Je znát, že je to šestikreditovka, ale asi se to vyplatí - když nejste "bílí". Doc. Hrouda i lidé ze cvik jsou dost milí a chápaví, takže už to chce jen nějakou tu snahu :o)
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Velice oceňuji, že jsme dostali prezentace, které byly poměrně srozumitelné a dalo se z nich učit. Do značné míry to vykompenzovalo absenci literatury (z literatury 100let staré nebo anglické se učit nedá). A navíc se z přednášky daly dělat docela použitelné zápisky, což je taky velké plus. Velmi chválím přednes: je příjemný a přitom nikoli uspávající, což je velmi vzácná kombinace.
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
K jinak velmi dobrému předmětu bych měl jen jednu výtku a tou je málo času na zkouškovou písemku. Čtvrthodinka navíc by všem velmi pomohla, nemluvě o dvaceti minutách.
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednáška botaniky cévnatých patří určitě mezi základní, které by měl student biologie absolvovat. Bohužel mi ale připadá, že se smrskla vyloženě jen na systém a na samotné rostliny už prostě nezbývá čas, což je určitě škoda, protože to může spoustu lidí od botaniky odradit.
Student has disallowed display of personal data, 29.10.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pan docent Hrouda je vynikající vypravěč a mistr mluveného slova, což posluchaše rozhodně zaujme. Zvláště, když zajímavé vyprávění o kytičkách nezapomene okořenit vlasními zážitky! Takto se dá poměrně příjemně strávit množství probírané látky.
Student has disallowed display of personal data, 29.10.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pan docent Hrouda je vynikající vypravěč a mistr mluveného slova, což posluchaše rozhodně zaujme. Zvláště, když zajímavé vyprávění o kytičkách nezapomene okořenit vlasními zážitky! Takto se dá poměrně příjemně strávit množství probírané látky.
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášejícího jsem už trochu znala ze zimního semestru, tak jsem se na přednášku těšila už při jejím zapsání. A rozhodně jsem nebyla zklamána. Děkuji.
Student has disallowed display of personal data, 19.07.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Zkouška i přístup pana docenta mi přišly férové ;-)
RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.09.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Měhem cvičení jsme se měli naučit tolik věcí,že se to vůbec nedalo stíhat a stejně si z toho člověk pamatoval polovinu. Bylo by lepší omezit počet kytek nebo zvýšit počet hodin na cvičení.
Pan Stančík na první pohled nic moc, ale na každej další fajn člověk:).
prof. RNDr. Jan Suda, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.07.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Toto cvičení by se dalo ohodnotit jednou větou - tady se nechodí na cviko, tady si jde člověk především poslechnout Honzíka Sudu. Myslím, že kdokoliv, kdo měl někdy Honzu na nějakou přednášku, tak mi dá za pravdu, že je asi jenom velmi málo přednášejících, kteří se mu vyrovnají v nasazení a ve schopnosti svěřené duše nadchnout pro botaniku. Má za to můj velký dík a obdiv. Myslím, že cvika jsou hodně zajímavá i pro nebotaniky.
Jako skvělý nápad hodnotím, že bylo uspořádáno ještě jakési nadstavbové cviko pro lidi, kteří chtějí na botanu. O hodnotnosti tohoto cvika asi nejlépe vypovídá, že na tuhle nadstavbu pak chodili i lidé, kteří vůbec na cévnaté nebo geobotanu nehodlají jít.
Rozhodně neváhejte si klidně kvůli tomuhle cviku přeházet rozvrh.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Neznám lepšího popularizátora svého oboru, než je Honza Suda. Až bude na přednášce kolovat papír s termíny cvičení, poperte se o místo u něj! Velmi oceňuji hodinu navíc pro zájemce o botaniku - vážím si takového zájmu o studenty!
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Chcete mít rádi botaniku? Poslechněte si Sudu!!!
Ale neodkládejte to, jestli má jen trochu rozum, začne brzy vybírat vstupné.
Student has disallowed display of personal data, 25.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
cvičení bylo opravdu zajímavé, člověk se nejen pobavil, ale také dozvěděl spousty nových informací.
Mgr. Pavel Špryňar [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Cvičení bylo přínosné a fajn, stejně jako Pavel Špryňar (ten byl ovšem jen fajn). Zápočtový testík byl ale až nečekaně obtížný. Také by bylo fajn zapsat zápočty do SISu hned po jejich udělení, aby student nemusel 3 měsíce trnout, zda se na něho nakonec nezapomene.
Student has disallowed display of personal data, 29.10.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Možná by bylo pro posluchače přehlednější, kdyby probíraná látka na cvičeních reflektovala látku přednášek (alespoň co se času týče). Cvičení mi často připadala docela zmatená a vyučijící nejistý. Ale jinak je pan Špryňar velice milý a ochotný pomoci!
Student has disallowed display of personal data, 29.10.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Možná by bylo pro posluchače přehlednější, kdyby probíraná látka na cvičeních reflektovala látku přednášek (alespoň co se času týče). Cvičení mi často připadala docela zmatená a vyučijící nejistý. Ale jinak je pan Špryňar velice milý a ochotný pomoci!
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Na cvičení panovala velice příjemná atmosféra. Velice se mi líbilo, že jsem se mohla kdykoli na cokoli bez obav zeptat a bylo mi to vysvětleno srozumitelnou formou.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html