InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Pavel Kovář, CSc. [31-120], Ecosystems and landscape ecology [MB120P16P, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2006, 3. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
Je jenom škoda, že pro tak zajímavý předmět měl pan děkan málo času na přednášky, neboť je opravdu zaneprázdněn svými povinostmi a prací děkana. Skripta jsou velmi hezky napsaná. Jako člověk je prof. Kovář vstřícný, milý a dovede zbourat bariéry mezi studenty a pedagogem tak nenásilnou formou, že se člověku třeba i při zkoušce na písemce ve škole líbí. MZ
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2007, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Trochu mě zklamalo, že taková kapacita jako pan Kovář, často neříkal látku vlastními slovy, ale předčítal ji.
Student has disallowed display of personal data, 25.11.2008, 2. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Profesor Kovář o sobě, pokud vím, nikdy netvrdil, že dobře přednáší. Přednáška jako taková není příliš zábavná, ale vyskytují se tam mimořádně zajímavá témata. Nejvíc mě zaujalo územní plánování z pohledu biologa - krajinného ekologa, krátký exkurz do světa architektury. Pokud vím, nikde jinde se tomu tématu nevěnuje pozornost, což je velká škoda. Možná, že kvůli těm několika hodinám tam stojí za to chodit.
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2008, 2. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Nedoporučuji zapisovat před absolvováním jakékoli obecné ekologie, některé pojmy by bylo potřeba více vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Přednáška nikterak uchvacující, spíše se opakují věci z obecné ekoligie... Je třeba neusnout na hodině, nejsou prezentace. Ke zkoušce stačí info ze skript
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2010, 3. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
Příjemný a chápající přístup pedagoga ke studentům. Taktéž oceňuji závěrečné přednášky věnované velmi dobrým filmům (s hlubším smyslem) týkající se aktuálních problémů celého světa.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Ačkoliv jsem přišla na první přednášku nadšená a plná očekávání, odcházela jsem lehce rozčarovaná, protože jsem se nic nedozvěděla. To co bylo přednášeno, bylo doslova napsáno v prezentaci, která ovšem obsahovala pouze zkopírované pasáže se skript. Přesto jsem přišla ještě na druhou a třetí přednášku s očekáváním, že se to zlepší (už proto, že na přednášky z principu chodím). Když ale vše zůstalo při starém a už ani žádní mí známí nechodili (jako ostatně třičtvrtiny posluchačů), vzdala jsem to. Ačkoliv jsem se pak na zkoušku naučila ze skrip (mimochodem pochybné stylistické kvality - často chybí podmět a přísudek i ve "větě" přes dva řádky) a absolvovala jí s velmi dobrým výsledkem, mám pocit, že jsem stále nepochopila, o čem ta Krajinná ekologie je, co se snaží pochopit a popsat, k čemu je vůbec dobrá. I když možná jsem jen nechápající a ostatními pedagogy zhýčkaný student.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2010, 3. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
Zajímavý předmět, ale přemíra teorie zastiňuje jeho zábavný potenciál, který je patrný v praxi, která byla občas demonstrována fotkami v prezentacích. Přála bych dalším ročníkům, aby zažili více takových záživných komentářů a konkrétních příkladů.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Celkově hodnotím přednášky i průběh zkoušky velmi kladně, přednáška je plně kryta skripty, takže není problém se sháněním literatury. Látka se příjemně prolíná i s jinými předměty. Líbilo se mi, že během ústní části zkoušky zkoušející neztratil trpělivost a nechal zkoušeného vyjádřit se (i když třeba "kostrbatě") a uvádět konkrétní příklady (což je mnohdy snazší než mluvit na dané téma obecně).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html