InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Edvard Ehler, Ph.D. [41-KBES], Human biology [OKNUZ02031, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Myslela jsem si, že tento předmět pro mě jako studenta s učitelskou kombinací bude velmi důležitý a přínosný především z praktického hlediska, abych uměla zareagovat v situaci, kdy se žákovi něco stane. Ale v tomto předmětu se nic takového neprobíralo, ani zmínkou. (zlomeninu umí znehybnit i žák na ZŠ) Nevidím jediný rozumný důvod proč se musím učit latinské názvy částí mozku či jednotlivé vlastnosti hormonů. Myslím si, že tento předmět by měl být vyučován naprosto s odlišným obsahem než je teď. Tak aby studentům něco přinesl, a dozvěděli se jak reagovat v určitých situacích. Našprtat se nazpaměť nějaké pojmy zvládne každá cvičená opice, když jí řeknete jaké. Test byl pro ne-biologii z mého pohledu naprostá podpásovka a se zbytečnými otázkami. Samozřejmě chápu, že některé části tohoto předmětu jsou velmi důležité, ale my nejsme doktoři. Možná by se opravdu nad obsahem tohoto předmětu mohl někdo zamyslet. Jsem ráda, že jsem absolvovala zdravotnický kurz, kde jsem se něco dozvěděla, protože tento předmět mi vůbec nic nedal.
Student has disallowed display of personal data, 17.12.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Je to předmět společného základu pro všechny obory, myslím, že otázky byly zbytečně zapeklité a netestovaly potřebnou znalost lidského těla, kterou by měl učitel mít. Důležitější by z toho předmětu měla být zdravověda, z té ovšem otázky nebyly.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprosto zbytečný předmět. V rámci předmětu je prakticky vyučována pouze anatomie, jejíž zařazení v rámci univerzitního základu absolutně postrádá logiku. Znalost hormonální soustavy, částí mozku nebo stavby kostí při výuce matematiky opravdu nezúročím. Zařazení fyziky, chemie nebo mineralogie mezi povinné kurzy by mělo asi tak zhruba stejný přínos. Základy první pomoci, které jsou avizovány v sylabu a význam by měly, se v přednášce objevují zcela okrajově. U zkoušky se jich pak netýkala ani jedna z dvaceti testových otázek. Ty naopak prověřovaly znalosti, které je možné s klidným srdcem ihned po zkoušce zapomenout.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html