InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. [41-KPG], Didactics of Education [ON23142005, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět měl asi navazovat na Obecnou didaktiku a prakticky procvičit již osvojené znalosti, ale bohužel se minul s obsahem- zatímco to asi bylo myšleno jako opakování a procvičení, museli jsme si všechny informace nejdříve sami najít doma, abychom úkoly mohli splnit.
Myšlenka průběžných úkolů mi nevadila, ale často jsem si nebyla jistá zadáním a formou, jaký má úkol mít. Zpětná vazba na vypracované úkoly přišla až na konci semestru, ale jen velmi krátká (bylo-li vše v pořádku, nebylo o čem diskutovat), přestože jsme úkoly odevzdávali v různých formách, délce apod.
Co mi vadilo, byly nejasné podmínky splnění předmětu. Na začátku byly zadané podmínky: docházka a včasné odevzdání všech úkolů. Zaskočilo mě, že tedy na konci semestru jsme měli ještě ústní (zpětno-vazební) zkoušku. Navíc i ti studenti, kteří úkoly neodevzdali včas, dostali šanci je dodatečně poslat a byli hodnoceni stejně jako my, co jsme vždy splnili termín. Nemám nic proti mým spolužákům, ale cítím se hloupě, že jsem se snažila termíny plnit a nakonec to bylo úplně jedno- kdybych je poslala na konci naráz, dostala bych asi stejnou známku. I ti, kteří nebyli na všech seminářích, předmět splnili, takže si opět připadám zbytečně, že jsem na všechny semináře docházela. Navíc v tak nepříjemnou hodinu jako 7:15. Dovoluji si mluvit za všechny kolegy, že tento čas nevyhovoval nikomu z nás- i když vím, že s rozvrhem se moc hnout nedá.
Celkově tedy v předmětu vidím velký potenciál, ale většinu věcí, co jsem se tu dozvěděla, byla samostudiem, což mě mrzí.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html