InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Ivana Jančovičová [41-KAJL], Comprehensive Magistery Exam from Linquistics of English Language [OSOZ3A, nic]
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Zamyslela bych se nad tím, jestli jsou souborné zkoušky k něčemu dobré. Pro studenty to znamená, že musí ve 14 dnech stihnout zakončit všechny předměty a ještě se naučit na 2 neuvěřitelně psychicky náročné zkoušky. Nehledě na to, že se stejně vše vyzkouší za 3 týdny u státnic. Pokud na nich katedra trvá, alespoň bych navrhovala oddělit souborky víkendem, aby mohl student zregenerovat mozek. Protože mít jeden den na vzpamatování a na přepnutí na literaturu je zoufale málo.

Další otázkou je forma zkoušky z lingvistiky. Takovouto celkovou písemnou analýzu jsme si během studia ani jednou nevyzkoušeli. Podtržené povinné části byly tak dlouhé, že když jsem zanalyzovala 1., už jsem téměř dosáhla zadaného počtu slov. A celou dobu jsem pochybovala, jestli vlastně nemám psát něco úplně jiného. Nemohly by tam alespoň být trochu konkrétnější úkoly namísto podtržených vět?

V závěru bych se chtěla zeptat na toto. Jestliže je studium rozděleno na bakalářské (zaměřené na literaturu a lingvistiku) a magisterské (zaměřené více na didaktiku), proč tedy nejsou magisterské souborné zkoušky z didaktiky? Takhle akorát vyjadřujete, že didaktika je v oboru Učitelství pro střední školy to nejméně důležité.

Jinak mám katedru angličtiny opravdu ráda. Ale tohle byste mohli zvážit. Děkuji všem vyučujícím KAJL za 5 let kvalitní výuky!
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html