InquiryInquiry(version: 716)
In the summer semester of the academic year 2023/2024, data collection is allowed from 27.05.2024 until 15.09.2024. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Co cením jsou připomínky k domácím úkolům.
Pokud máte otázky, je občas těžké z Bednárka dostat odpověď která by vám pomohla. V polovině případů mi bylo akorát řečeno, že můj kód je "zbytečně moc obecný".
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká sú skôr rozšírenie prednášky. Opravuje veľmi rýchlo a spätná väzba je veľmi stručná a veľmi vám pomôže k zlepšeniu sa.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super přednášející
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný přednášející. Jeho výklad je trochu moc závislý na prezentacích a jeho prezentace zase na výkladu, ale zkouška je čistě praktická, takže to tolik nevadí.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý přednášející, byť výklad je trochu monotónní.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Zaujímavá výuka, kde sa človek nikdy nenudí. Páčia sa mi časté príklady a porovnania s inými OOP jazykmi.
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Byla to jedna z těch lepších přednášek. Má cool brýle.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Advanced C++ Programming [NPRG051, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Odpovídá zadání prvního úkolu:
Úkol zadán velmi podrobně, detailně a srozumitelně.
Velmi srozumitelná kostra pro domácí úkol a kvalitní přiložené testy. Nemám žádné připomínky
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Advanced C++ Programming [NPRG051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý, zajímavý a srozumitelný výklad.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Compiler Principles [NSWI098, cvičení]
Matěj Volf, 09.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Překladače mě bavily a nepřišly mi až tak těžké, ale věřím že pro někoho může implementace být poměrně složitá. Nicméně framework pro kompilaci je dobře připravený, takže jsme se nemuseli nastavování flexu/bisonu/llvm, ale mohli jsme čas věnovat samotným pravidlům syntaxe, sémantiky a překladu, a z předmětu si odnáším docela dost. Na cvikách bylo vždy poměrně dobře vysvětlené, co přesně je v každém úkolu potřeba udělat, včetně různých chytáků, na které lze narazit. Vzhledem k struktuře bodování není těžké předmět splnit na trojku.
David Jaromír Šebánek, 09.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Doktor Bednárek ví o čem mluví, rád odpoví na otázky a jeho styl projevu se mi zamlouvá.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Bednárek zvládá vysvětlit těžké úlohy z překladačů a zároveň poskytnout nápovědy ke každé jeho části tak, aby neprozradil řešení.
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Srozumitelný výklad, podrobné vysvětlení přednášených příkladů. Občas možná zabíhá až do příliš složitých technických detailů, které vlastně při řešení úkolů nejsou následně potřeba.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Virtualization and Cloud Computing [NSWI150, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Výklad byl na mě až možná příliš technický a hodně low-level (minimálně oproti dvěma kolegům). U zkoušky se poměrně detailně ptal na problematiku. Jinak vše v pořádku.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Computer Systems [NSWI170, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bavil ma (možno trochu cynický) prístup pána Bednárka, ktorý si hlavne robil srandu a varoval pred zlými programátorskými praktikami študentov.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení s panem Bednárkem byla po technické stránce velmi kvalitní. Vždy nám podrobně vysvětlil vše potřebné k vypracování domácího úkolu na další týden. Také nám dal zpětnou vazbu k častým chybám v úkolech předchozích. Místy mi toto cvičení však přišlo v porovnání například s programováním u pana Holana málo interaktivní a spíše připomínalo přednášku, což mělo negativní dopady na mou pozornost.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci vždy ochotne pomohol s hociakým problémom, ktorý som mal. Vysvetloval aj čiastočne hardware Arduina čo ma veľmi zaujímalo. Riešenie najfrekventovateľnejších chýb v úlohy na cviku bol tiež dobrý dodatok. Cvičenia som si užil.
Author of entry is known to survey organiser, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkem objektivni kritika na "clean code", mozno nektere prostredky super pre c/c++ aplikovane na arduino nedavali az taky zmysel ale cvika super.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super cvičení :)
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
cvicici velmi dobře vysvětluje témata a jednotlivé věci při praktických cvičeních, laboratorní práce jsou snadno pochopitelné a dají se dělat doma. vždy vám pomůže, když napíšete na mattermost, a dá vám tipy.
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci bol v pohode, trochu tichý ale vždy ochotný vysvetliť čokolvek.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Advanced C++ Programming [NPRG051, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Odpovídá zadání třetího úkolu:
Velmi detailní zadání. Na rozdíl od předchozích bylo vyžadováno abychom se neodkláněli pokud možno vůbec od zadání, což nebylo úplně důkladně zdůrazněno. Naštěstí "dobře myšlené" odchylky od zadání nebyly hodnoceny výrazně negativně.
Mgr. František Mejzlík [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Výborný přístup, aktivní odpovědi na dotazy a zpětná vazba, nemám moc co dodat.
Maximilián Maliar, 02.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi príjemný cvičiaci ktorý vždy zrozumitelne vysvetlil všetky nové veci a potom nám ich ukázal aj v praxi.
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Super přístup ke studentům. Připravenost i kvalita byla vysoká. Doporučuji
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Super dostupnosť všetkých materiálov použitých na cvikách. Výborná komunikácia. Férový zápočet. Feedback ku každému zadaniu. Zaujímavé príklady na cvičeniach.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl velmi přívětivý, jak ohledně individuálního vysvětlování nepochopené látky, tak ohledně doplňování prací, čímž umožnil studentům látku opravdu pochopit.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi zhovievavý, komunikatívny a dával dôraz na dôležité veci a kvalitný kód. Veľmi oceňujem autentickosť vlastnej prezentácie dostupnej pre študentov. Pán Svoboda má perfektnú emailovú komunikáciu. Na začiatku semestra predstavil priebeh predmetu aj cvičení. Neskôr detailne vysvetlil požiadavky k zápočtovému programu a všetky deadliny v jednom emaili.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia s pánom Svobodom boli veľmi dobré, každý týždeň som na ne tešil. Bol vždy pripravený, ak mal človek s hocičím problém, mohol sa opýtať a pán Svoboda mu s ním pomohol. K cvičeniam mal pripravené slidy, na ktorých boli ukážky kódu, takže ak človek niektoré cvičenie vynechal, tak si moholl látku prejsť sám doma. Na cvičeniach slidy dopĺňal jeho výkladom, ktorý bol zrozumiteľný. Tiež pomáhal pri problémoch pri riešení domácich úloh.
Petr Hrdina, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji připravenost na výuku a celkově vysokou kvalitu cvičení. Líbí se mi koncept pravidelných úkolů, člověk má zpětnou vazbu a čas zvyknout si programovat C++.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Férový a profesionální cvičící, který výborně moderuje tempo cvika. Přestože se probralo dost konceptů za cvičení, nepřipadalo mi to nijak uspěchané. U domácích úloh je jasné co se po nás chce, a zpětná vazba na vypracování byla přínostná. Oceňuji taky, že pan Svoboda latexem tvoří některý z nejkvalitnějších studijních materiálů.
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Svoboda is an excellent professor, one of the best in the faculty. He cares a lot about his teaching and passing the knowledge to his students, it is felt in every task and instruction throughout the semester. He will help with any need and always available for questions and feedback. I enjoyed the course even though it was difficult, and often frustrating, because it was taught with passion and care by him.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepší programovací cvičení, co jsem za ty 3 roky měl. Čas na cvičeních pan Svoboda využívá tak efektivně jak to jen jde a opravdu mi přišlo, že má smysl tam chodit. Na cvičeních si člověk vyzkouší všechny potřebné koncepty a v úkolech (kterých je sice víc než u jiných cvičení, ale jsou tak akorát náročné a velmi dobře člověka připraví na zkoušku i na C++ jako takové) se už jen využívají v trochu komplikovanějším kontextu. Na případné dotazy, ať už na cvičení nebo mailem při práci na úkolech, pan Svoboda vždy ochotně, rychle a jednoduše odpoví. Zároveň narozdíl od (bohužel) většiny jiných programovacích cvičení jsou úkoly zadány do nejmenšího detailu i s tipy k implementaci a člověk je na ně ze cvičení 100% připraven a nemusí tápat v tom, co se od něj vlastně vůbec chce a jaké všechny koncepty by na to mohl využít. Za mě opravdu velký palec nahoru!
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi milý a ochotný cvičící.
Občas nedokázal odpovědět na některý dotaz, ale to mu u jazyka tak komplexního jako c++ můžu těžko zazlívat. Zadání některých domácích úkolů formou prezentace ze cvičení mi občas přišla trochu chaotická.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je strašně moc vstřícný a vždy se snaží najít řešení aby vyhovovalo oběma stranám. Na zprávy (ať už mail nebo Mattermost) odpovídá vždy rychle. Za mě patří mezi nejlepší cvičící programování na fakultě.
Mgr. Adam Šmelko [32-KDSS], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Adam Šmelko není nijak světoborný, ale je velice sympatický. Bavilo mě k němu chodit a rozhodně toho nelituji. Pokud jde o domácí úkoly, mohl být i trošku přísnější - někteří studenti mají pocit, že domácí úkoly jsou k ničemu a potom v půlce semestru zjistí, že vlastně C++ nechápou. Pokud jde o samotnou výuku, zpravidla byl problém stihnout celou prezentaci, pokaždé se na konci muselo pospíchat. Možná by stálo zato se míň držet prezentací a zaměřit se spíš na praktickou ukázku a příklady na procvičení.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Advanced C++ Programming [NPRG051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý výklad jen možná stojí za to si pustit záznam zrychleně.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Virtualization and Cloud Computing [NSWI150, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Fajn přednášející, sice toho neprobral tolik, ovšem hodiny byly zajímavé.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na všech ostatních cvičeních můžete odevzdávat závěrečný projekt v létě, na tomto cvičení to není možné.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Má velmi dobré a zábavné cvičení, pokud máte rádi trochu toxický humor. Na dotazy odpovídá jakoby nevrle, ale když se nenecháte odradit, tak dobře poradí a dovysvětlí.

Chce to mít trochu odolnější náturu, takže rozumím tomu, že spoustě lidem nesedne. Mě s ním cvičení velmi bavilo.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektní styl vyučování, vtipné poznámky, dobře se poslouchá.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Neučil
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Advanced C++ Programming [NPRG051, cvičení]
David Jaromír Šebánek, 09.08.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zadání se mnou trochu cloumalo, ale dalo se pochopit. Nakonec, ne vždy budu mít luxus s dobrým zadáním úkolu od vedoucího.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Odpovídá zadání druhéhoho úkolu:
Tak jak byl úkol zadán vyžadovalo trochu víc přemýšlení co se zadáním vlastně myslelo, ale komunikace přes mattermost fungovala dobře, takže se případné nejasnosti snadno vyřešili.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Advanced C++ Programming [NPRG051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zavoral.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Virtualization and Cloud Computing [NSWI150, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Pro mě nejzajímavější část přednášky, líbilo se mi to.
Comment on course, Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka byla velmi těžká, ale dobře vysvětlená, a předmět byl dobře vedený, čímž byla i tato těžká látka poměrně dobře pochopitelná.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
C++ se nějak naučíte, ale bude to bolet.
V přednáškách je všechno, chtělo by to lépe organizovat slidy a prezentaci. Byli na nás akorát hrnuty hromady C++ features bez velkých ukázek použitelnosti.
Požadavky na kód při zkoušce se zcela neshodují s těmi na cvičeními. Při cvičení je kladen velký důraz na návrh řešení, objektový model a kvalitu kódu a máte 2 týdny to nakódit. Při zkoušce naopak musíte za krátkou dobu něco nabastlit, hlavně aby to sežral recodex (stačí na dvojku).
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňujem množstvo domácich úloh, ktoré sme dostávali každý týždeň. Tak som sa rýchlo naučil základy programovania v C++. Domáce úlohy však často boli časovo náročné a vyčerpávajúce, obzvlášť v prvej polovici semestra.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
ako repetentovi sa mi nepáčilo že k výuke bolo veľmi malo informácii k splneniu všetkých požiadaviek (napr. o novom zapoctovom teste)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bohužel jsme na cvičení rozebírali teorii, kterou jsme potkali na přednášce až později. Tím se ztrácelo dost času. Cvičení bylo celkem jednoduché, úkolů málo, celkově považuji obtížnost za adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení mě naučila hodně a přijdou mi velmi dobře sestavená.
Reut Tal, 08.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
This is a course that teaches you a lot if material, one week at a time. It is one of the courses in which I leaned the most from in university. The tasks are difficult but it’s very rewarding once you get them right. The amount of credit you get for the amount work you put in is really unproportional and it’s hard to manage while taking a lot of other courses, especially because there is still a project at the end, but you do learn a lot so I would say it is worth it, if you are willing to put in a lot of effort.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly nebyly povinné, což považuji za plus - pokud jsem ale úkol udělal, tak jsem dostal dobrou zpětnou vazbu. Forma mi přišla OK, možná bych nechal trochu víc času na zápočtový test nebo povolil používání Stack Overflow (což ale asi jde proti tomu, co test zkouší)
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Trochu chaotická organizace.
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Ocenil bych, kdyby se na samotném cvičení více programovalo. Tedy kdyby studenti dostávali nějaké úkoly co mají naprogramovat na tom cvičení apod. Tím více myslím, že by samotné programování tvořilo alespoň 70 procent obsahu cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Chcelo by to trochu zložitejšie úlohu pre lepšiu prípravu na skúšku. Formát cvičenia bol dobrý - polo-prednáška a potom programovanie.
Author of entry is known to survey organiser, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Málo kreditů za hodně práce. Každé cvičení nutno dodělat doma, do toho domácí úkoly, projekt, zápočet, zkouška. Pokud se někdo zadrhne/onemocní, je těžké to s ostatními předměty dohnat s ohledem na kritéria kreditů za rok. Jinak výklad zajímavý a cvičení naučí.
Comment on course, Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je velmi zajímavý, ale zkouška je fakt fakt fakt hrůůůza - programování na čas... celý semestr se nám opakuje, jak se musí programovat pěkně, pořádně, dělat dekompozici atd. a pak se musí za tři a půl hodiny honem honem rychle naplácat nějaký program a na tom závisí splnění zkoušky. Fakt je to škoda, já osobně prostě neumím za tak krátkou dobu hodnem rychle něco nějak ošklivě splácat a kvůli tomu mám se splněním zkoušky problémy :( Bylo by lepší, kdyby to bylo trochu víc na styl zkoušky ze C# s dr. Ježkem, kde je nějaká teorie spolu s nějakými krátkými malými praktičtějšími úlohami a to podle mě mnohem lépe ukáže, zda tomu člověk rozumí, či ne. Je to opravdu škoda, protože mě jinak C++ díky tomuto předmětu opravdu zaujalo, ale kvůli té zkoušce pociťuji určitou marnost a vyhoření, že když mě to baví a jinak mi to docela jde, tak prostě podmínkou ke splnění zkoušky je něco honem rychle za pár hodin naplácat :(
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Užitečný předmět, bohužel přednášky nemají takový význam pro absolvování předmětu. Chápu, že na přednáškách se prostě programovat nenaučíme, ale i tak by na tom šlo zapracovat. Navíc přednášky a cvičení na sebe moc nenavazovaly, většinu témat jsme potkali poprvé na cvičení (což trošku plýtvá časem). Bylo by lepší témata trošku zpřeházet.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Škoda že chybí záznamy. Ty by přitom bylo jednoduché pořídit, když byly přednášky v N1. Existují ale z korony.
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
predmet sám o sebe v ničom neviniká je to také ponorenie sa do fungovania c++
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet je pomerne náročný, no pre mňa zaujímavý. Myslím si, že by bolo dobré, aby bolo absolvovanie predmetu "Programovaní v C" doporučené ako taká "prerekvizita". Niektoré prezentácie sú pomerne chaotické, kde je naraz veľa informácií a človek sa v tom začne strácať. Možno by bolo lepšie ten obsah trochu viacej natiahnuť na viacero slidov prezentácie.
Comment on course, Advanced C++ Programming [NPRG051, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Jak asi můžu ohodnotit neexistující cvičení?
Přednášky jsou pro pochopení vyučovaných konceptů naprosto nedostačující. Předmět by měl mít regulérní cvičení s praktickýma ukázkama, ne jenom zadávání úkolů.
Domácí úkoly jsou těžké a týden je na ně málo času.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení formálně neexistuje - jsou to jen 3 zadání domácích úkolů.
Nemám, ale pocit že by předmět skutečná cvika potřeboval. Na přednášce se člověk dozví co je potřeba a prezentace a internet k domácím úkolům bohatě stačí.

Overall jsou úkoly poměrně dost těžké, ale to nějak odpovídá tomu čím se předmět snaží být.
Comment on course, Advanced C++ Programming [NPRG051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Je naprosto nepochopitelné jak je možné že předmět který má dotaci 2/2 a věnuje se tak komplikovaným konceptům tak komplikovaného jazyka jako je C++ nemá cvičení.
Učivo z přednášek si nemůžeme nijak procvičit a pochopit ho jenom z přednášek je skoro nemožné.
Jak jinak se asi máme naučit přednášené koncepty používat?
Domácí úkoly jsou náročné a je na ně jenom týden co je velmi málo času. Vzhledem k tomu že se všechno musíme naučit sami by to měli být alespoň dva týdny.
Předmět by se měl předělat tak aby měl opravdové cvičení ale vím že to se nestane.
Ve výsledku jsem si z předmetu nic neodnesl a myslím si že jeho výuka je totálně odfláknutá.
Author of entry is known to survey organiser, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný předmět, který hodně naučí a je dobře koncipovaný.
David Jaromír Šebánek, 09.08.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Bylo fajn poslouchat osalvu jazyka C++ a i pasivně agresivní připomínky přednášejících. Taky je fajn mít poznámky na internetu, bez nutnosti vždy být na přednášce samotné.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavý a srozumitelný předmět.
Záznamy z r.2021 existují za což je velké plus.
Zkouška je optional a spíš discouraged.
Comment on course, High Performance Software Development [NPRG054, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět má sice dotaci 2/2 ale žádná cvičení v pravém slova smyslu nejsou. Na 4 cvičeních se zadávají domácí úkoly, nic víc. Nedokážu pochopit proč, předmět by pak byl mnohem přínosnější. Jak jinak si máme procvičit učivo z přednášek?
Domácí úkoly jsou náročné.
Comment on course, High Performance Software Development [NPRG054, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pokud se tomuto předmětu můžete vyhnout tak se mu vyhněte.
Látka z přednášek nesouvisí s cvičením, alespoň ne přímo.
Na cvičeních se jenom zadávají domácí úkoly. Žádné praktické procvičení probíraného učiva, žádné úlohy které by vám pomohli s domácími úkoly. Proč? Probíraná problematika je dost složitá na to aby si to zasloužila.
Domácí úkoly jsou velmi náročné a jejich zadání jsou často těžko srozumitelná.
Ze 4 úkolů byli 2 zaměřeny na použití vektorových instrukcí ale vyučující nám ani jednou neukázal jak se vektorové instrukce používají. Vzorová řešení se samozřejmě nikdy nedozvíte.
Podle popisu zní předmět zajímavě ale to je všechno. Přitom by mohlo jít o opravdu přínosný předmět kde se zužitkují znalosti z mnoha jiných předmětů. Bohužel to tak není.
Z mého pohledu je předmět po pedagogické stránce odfláknutý.
Comment on course, Virtualization and Cloud Computing [NSWI150, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Předmět je připraven hezky, bavila mě víc ta high-level perspektiva, ovšem je pravda, že dozvědět se o problematice i na úrovni OS bylo dobré.

Jediné, co musím předmětu vytknout, je chaos ve slidech. Zaprvé preferuji PDF slidy, protože se dají zobrazit v prohlížeči na libovolném zařízení (narozdíl od M$ Office formátu), to je však možná osobní preference. Zadruhé nechápu míchání češtiny a angličtiny, nezřídka se stávalo to, že jeden slide byl v češtině a následující v angličtině. Třetí věcí je pak počet slidů - na webu jsou dostupné prezentace obsahující desítky neprobraných slidů, což je fajn pro zajímavé počtení, ale není z toho jasné, co jsme vlastně všechno společně prošli na hodině.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html