InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Alena Škaloudová, Ph.D. [41-KPSY], Quantitative Research I [OBPS13511, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2013, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Jasně a srozumitelně podávané učivo, dostupné materiály pro samostudium či doplnění látky, milý a vstřícný přístup vyučující
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Metodologie je sice neoblíbený předmět, ale výklad doktorky Škaloudové byl většinou pochopitelný, a pokud ne, byla možnost se jí na cokoliv zeptat. Kladně proto hodnotím její vstřícnost a milý přístup. Horší to bylo s oficiálními studijními materiály, které většinou podávaly látku méně srozumitelně, než by šlo, proto bylo často nutné najít si vysvětlení látky jinde. Osobně si také myslím, že předmět je náročnější pro ty, kteří vidí statistiku poprvé, což byla drtivá většina lidí v ročníku - je nutné se průběžně učit a připravovat.
Alena Škaloudová, Ph.D. [41-KPSY], Quantitative Research I [OBPS13511, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2013, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Výklad byl mnohdy zmatečný, v učebně zastaralý software, takže na to člověk musí přijít sám, předmět je hodnocen málo kredity vzhledem ke své obtížnosti (seminární práce + písemná zkouška + ústní zkouška).
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Metodologie je sice neoblíbený předmět, ale výklad doktorky Škaloudové byl většinou pochopitelný, a pokud ne, byla možnost se jí na cokoliv zeptat. Kladně proto hodnotím její vstřícnost a milý přístup. Horší to bylo s oficiálními studijními materiály, které většinou podávaly látku méně srozumitelně, než by šlo, proto bylo často nutné najít si vysvětlení látky jinde. Osobně si také myslím, že předmět je náročnější pro ty, kteří vidí statistiku poprvé, což byla drtivá většina lidí v ročníku - je nutné se tedy průběžně učit a připravovat.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html