InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Teaching Abroad; an internship [OB2306028, kurz]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2015, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Myslím, že stáž jsme si všichni užili. Rapport de stage psát ve trojicích je určitě lepší než sám, hlavně proto, že se naučíme pracovat ve skupinách. Nicméně bych preferovala, abychom si mohli trojici vybrat sami, vím, že v mnoha skupinách pracoval a snažil se práci dodělat pouze jeden člen. To podle mne není správné, když píšeme práci ve skupině a jsme hodnoceni stejně bez ohledu na odvedenou práci. Vím, že záměrem bylo, abychom se naučili pracovat s někým s kým jsme prozatím pracovat nemohli, ale po dlouhém vymáhání slíbeného textu, ho raději napíšu sama, abych už mohla práci odevzdat. Jak jsem již zmínila, vím o několika skupinách, kde pracoval převážně jen jeden člověk, proto bych pro příští rok zvážila vybírání trojic. Jinak stáž i rapport byl přínosný pro náš další rozvoj. Jsem ráda, že nám katedra umožňuje vidět výuku ve Francii.
Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Zahraniční pedagogická stáž byla skvělá! Organizace, program... průvodce - pana doktora Klinku si klidně dokážu představit i v této roli. :) Byla to zkrátka příjemná, přátelská a obohacující cesta, moc za ni děkuji.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analysis of the French language I [OB2306064, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Myslím, že takto nějak by hodiny výuky jazyka měly vypadat! :)
Student has disallowed display of personal data, 27.12.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Hodiny jsou příjemně vedeny, jen mám pocit, že se vlastně reálně na hodině moc nenaučím - ani gramatiku, ani slovíčka, ani není extra prostor pro to, abych mluvila. Každopádně quizlet je super a klidně bych ho až nadužívala a vytvářela sady slovíček u všeho.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analysis of the French language II [OB2306065, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 22.08.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přínosný předmět, ale očekávala bych nějaký komentář k seminární práci, kterou jsme psali. Přijde mi, že psát cokoliv bez zpětné vazby nemá příliš význam.
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět, který je dobře strukturován (jako velké plus vnímám rozmanité aktivity v podobě diktátů, poslechů i dialogů), dobře veden, dobře připraven. Navíc jsem se dozvěděla i pár věcí týkajících se reálií, stejně tak i aktuálního dění. Děkuji.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analysis of the French language III [OB2306071, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Snažím se vždy dostat do paralelky, ve které je méně studentů a tedy více prostoru pro mluvení. Myslím, že do deseti studentů je hodina efektivní a magistr se jí snaží dělat zajímavou.
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Chtěla bych vyzdvihnout přátelský a otevřený přístup ke studentům, který je motivující a usnadňuje spolupráci v hodinách. Co se týká výuky, tak v té oceňuji především různorodost aktivit (čtení, poslech, diktát, rozhovor...) i metod. Čemu bych se v hodinách chtěla věnovat více, je gramatika (jako vodítko bych použila učebnici), protože konkrétně tato jazyková disciplína mi v tomto zimním semestru chyběla. Jinak velmi děkuji za tento předmět!
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analysis of the French language IV [OB2306072, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Na předmětu "Analýza IV" mě bavila především rozmanitost. Jako velmi užitečné vnímám procvičování psaní diktátů, stejně tak i zlepšování porozumění mluvenému textu prostřednictvím nahrávek. Velice pozitivně vnímám i možnost zkusit si vést hodinu - člověka to nutí mluvit, navíc i popřemýšlet trošku didakticky, což je do budoucna jistě důležité. Co bych možná chtěla navrhnout, to je věnování více pozornosti gramatice (i kdyby jen na několika seminářích, v rámci kapitoly v učebnici) a také - ale to je vlastně spíše a hlavně záležitost studentů - chybí mi aktivnější účast, poněvadž si myslím, že nápad skupinových prací a spolupráce v hodině je vynikající, ovšem na takové činnosti je potřeba víc lidí - a "Analýza IV" je pro toto ideální příležitost, vždyť hodinu nikdy netvoří pouze učitel. Co bych ještě určitě chtěla zmínit, to je otevřenost a přátelská atmosféra, která na seminářích, za jakéhokoliv počtu, panuje. Díky. :)
PhDr. Kateřina Suková Vychopňová, Ph.D. [41-KFJL], Analysis of the French language V [OB2306018, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
+ Dobrá atmosféra v hodinách, přiměřená jazyková úroveň vyžadovaná od studentů, procvičování mluveného projevu.

- Učebnice nebyla několik měsíců k sehnání. Bylo by dobré nahlásit před začátkem semestru hlavním knihkupectvím předpokládanou zvýšenou poptávku. Ocenila bych i zadání domácích prací.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Hodiny byly bezpochyby přínosné. Ocenila jsem především zpětnou vazbu na úkoly a těším se na další semestr.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html