InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History I [ON2305113, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprostá spokojenost.
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Je to první přínosný předmět pro budoucí pedagogickou praxi. Proto možná škoda, že není více hodinově dotován.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Seminář byl zvládnutý skvěle. Aktivní přístup paní doktorky byl výborný a motivoval člověka si shánět informace nad rámec. Naprostý opak k obecné a školní didaktice, které člověka naprosto odrazují od toho jít učit a je to pouze nesmyslné "encyklopedické memorování o kritice bezhlavého encyklopedismu". Člověk si občas říká, zda by nešlo ty obecné didaktiky vyškrtnout a přidat dotaci oborovým - pro studenta by to bylo určitě přínosnější.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Skvělý a přínosný seminář.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Když porovnám obecnou didaktiku a dvě oborové didaktiky (D a OV), tak didaktiku dějepisu beru jako nejvíc přínosnou a nejvíc se zaměřující na naši budoucí praxi.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History I [ON2305113, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Na přednáškách oceňuji zejména to, že jsou na nich strukturovaně a v úplnosti prezentovány informace, které tvoří část státnicových otázek z dějepisu, což u ostatních předmětů postrádám.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History II [ON2305123, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oborové didaktiky jsou mnohem přínosnější než obecná didaktika. Prosíme o navýšení hodinové dotace.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History III [ON2305232, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Nejlepší oborová didaktika, dala mi toho nejvíc. Na posledním semináři jsem si uvědomila,že mi to všechno bude chybět.
prof. PhDr. Jan Županič, Ph.D. [41-KOVF], Regional History I. [OB2312003, přednáška]
Tomáš Adamovič, 25.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
I když mi to samo o sobě nevadí, semináře se mi jevily spíše jako přednášky než cvičení.
(Ze zadaných úkolů je zřejmé, že v letním semestru to bude jinak.)
Líbil se mi seminář, kdy jsme byli vedeni k debatě, a seminář, kdy jsme se měli ostatním představit.
Líbí se mi téma ročníkové práce, myslím, že bylo zvoleno velmi vhodně.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Kvůli této přednášce, jsem si vždy (v těch 5 ráno) rád přivstal :)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html