InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programming in Java Language [NPRG013, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nechodil na čas, spätná väzba bola minimálna.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi symtpatický cvičící. Neměl jsem žádný problém.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící pomohl s čímkoli, i s domácím úkolem. Ale člověk si musel pro pomoc sám přijít. Všechny úkoly dobře vysvětlil, ale kontroloval je spíš tak po měsíci, když si člověk o kontrolu explicitně neřekl.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Mobile Devices Programming [NPRG056, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Byl nápomocný s předmětem.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programming in Python [NPRG065, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 14.09.2023, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl v pohodě. Při problémech komunikoval. Vše se dalo domluvit.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programming in Python [NPRG065, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
"Na rovinu" velmi sympatický přednášející :)
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Program Semantics [NSWI162, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemám, co vytknout. S vyučujícím jsem byl velmi spokojený, látka byla dobře vysvětlena.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Občas v hodine hodně odbočil od tematu a nestihl vše dovyložit, ale z prezentací se snadlo dalo doučit.
Matěj Volf, 09.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře připravená přednáškocvika, příjemně podaná teorie, přátelské vystupování, úkoly rozumného rozsahu.
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je nápomocný při řešení problémů, výklad je dobře strukturovaný, srozumitelný, a při cvičení zapojuje studenty.
Lukáš Prokop [32-KDSS], Mobile Devices Programming [NPRG056, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Bylo by fajn probírané věci předat než je procházet ze slidů.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
+ dobře připravený
+ umí odpovídat na dotazy
+ slidy obsahovaly podstatné věci heslovitě

- pomalý monotónní výklad
- myslím si, že se probíraná látka až moc okecávala. Přišlo mi, že by přednáška šla stáhnout možná i na 1,5 až 2 hodiny
- formát tříhodinových přednášek jednou za 2 týdny mi přišel tímto tempem výkladu úmorně uspávající. Zvládl jsem odchodit jen první tři přednášky
Comment on course, Mobile Devices Programming [NPRG056, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dal alespoň nějaké info o prg mobilních aplikací.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Hodnotím na základě prvních tří přednášek, protože poté mi nedávalo smysl
přednášky navštěvovat.

+ uděláte si projekt, který se hodí do CV
+ na projektu si vyzkoušíte práci v týmu
+ dostupné materiály z předchozích let (přednášky, slajdy, příklady)

- materiály z některých letošních přednášek dodány celkem pozdě (po několika týdnech)
- praktické příklady nebyly ani jednou ukázány v Jetpack Compose, který je jednodušší, čitelnější a také doporučovaný nad přístupem Activities-Fragments-ViewModels.

Celkově mi přijde, že kurz potřebuje aktualizovat směrem k Jetpack Compose.
Na přednášce byl Jetpack Compose zmíněn jako moderní a doporučený.
Nechápu tak, proč mu byl věnován pouze jeden slide za celý semestr,
a veškerá probraná látka je učena v kontextu Activities, přičemž v Compose
to jde jednodušeji.

Je pravda, že studenti se mohou rozhodnout projekt implementovat pomocí Activities.
Ale proč dělat nový projekt takto, když je doporučován Compose?

Z obsahu prvních tří přednášek, na kterých jsem byl, jsem využil:
* Setup a struktura projektu
* Názvy prvků UI jako floating action button, overflow menu, ... (díky tomu jsem věděl, z čeho si chci poskládat své UI)
* Základy Kotlinu

Ostatní věci jsem se musel naučit sám. Naštěstí, dokumentace i oficiální tutoriály k Jetpack Compose
jsou dobře napsané.
Comment on course, System Behaviour Models and Verification [NSWI101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové systémy, Master's (post-Bachelor)
Good preparation for the exam. Would prefer some more practical examples of some later-stage topics (like PCTL, timed/region automata).
Comment on course, System Behaviour Models and Verification [NSWI101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové systémy, Master's (post-Bachelor)
I'd prefer slower pace and much less formalism (given the final exam). I found the subject overwhelming, especially during later stages. The exam was extremely practical and covered a tiny fraction of everything presented. I liked that we spent some time introducing different tools for model verification. If you're serious about formal verification, this is for sure an excellent start.
Comment on course, Program Semantics [NSWI162, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, Bachelor's
Sémantika programů je pro mě zajímavý předmět, kde jsem se dozvěděl o použití logiky pro verifikaci programů. Náročnost je odpovídající 1 kreditu, zápočet je za 3 menší úkoly.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Čas strávený na úkolech opravdu odpovídá tomu 1 kreditu, je to malý jednoduchý zajímavý předmět.
Matěj Volf, 09.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět, přijde mi vlastně docela škoda, že má tak malý rozsah a kreditovou dotaci, určitě by šlo ukázat mnohem víc, a předmět by pak možná mohl být trochu více prakticky užitečný. Takhle z toho je jenom zajímavost na okraj, kterou si asi mnozí splní a už si na ni znova nevzpomenou.
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavý předmět, ačkoliv by se třeba hodila rozsáhlejší ukázka použití verifikačních systémů na jazycích používaných v praxi (Java, Python) místo jazyka Pi.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html