InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. [41-KAJL], Introduction to Teaching Language Skills [ON2301000, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Požadavky pro splnění předmětu neodpovídají jeho kreditovému ohodnocení - bylo jich opravdu hodně. (Oznámit na poslední hodině, že přeci jen budeme psát test, byla podpásovka.)
Pro studenty by bylo příjemnější, kdyby došlo alespoň k částečné synchronizaci didaktických předmětů na fakultě, nebo přinejmenším na katedře. Stále se někdo diví, že nevíme něco, co nás ještě nikdo neučil (a co se učíme například o pár týdnů později).
Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. [41-KAJL], Introduction to Teaching Language Skills [ON2301000, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Microteaching, rozbory videí a diskuze ve třídě byly zajímavé a užitečné aktivity, čtení knih (na nichž byl založen test) už tolik ne.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Základním nedostatkem předmětu je jeho nízká hodinová dotace. Věřím, že pro budoucí učitele by mělo více hodin strávených přípravou na své budoucí povolání větší přínos než prohlubování znalostí z oblasti lingvistiky. Odučení části hodiny mezi svými spolužáky a vyslechnutí si konstruktivní kritiky jak od nich, tak od vyučujícího, považuji za velice přínosné. I rozbor nahraných hodin byl velmi poučný. Prezentace teorie ovšem probíhala pouze formou samostudia. Vzhledem k tomu, že fakulta i katedra kladou na své studenty dosti vysoké nároky a většina studentů navíc musí ke studiu pracovat aby byla schopná v Praze vyžít, nepovažuji tuto formu výuky teorie za nejšťastnější. Dle mého názoru by bylo vhodnější určité formy vyučovacích metod a to nejdůležitější z obecné teorie odprezentovat během výuky a doplnit tyto informace o potřebné vysvětlení. To ovšem, jak jsem si plně vědom, není s touto hodinovou dotací možné. Je tedy obrovská škoda, že je tomuto předmětu věnováno tak málo času, na úkor jiných, čistě teoretických a do značné míry nepotřebných předmětů, neboť pak by byl předmět ještě přínosnější a lépe by nás připravil na naše budoucí povolání.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html