InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis III [NMTM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je velmi vstřícný, každé cvičení chodil mezi námi a snažil se nám pomoci, případně dovysvětlit zapomenutou látku z přednášky. Opravdu se mi jeho styl výuky hodně líbí, jelikož je hodně individuální. Není možné na cvičení nic nedělat, každý si musí sám pro sebe počítat a pan doktor mu to vždy zkontroluje, případně poradí. Některé těžší příklady pak pan doktor předvedl u tabule, aby měli všichni jasno. Super cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Viz hodnocení u přednášky...
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis III [NMTM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor byl velmi ochotný, jeho hlavní snahou bylo o to, abychom všichni tématu porozuměli. Dokonce někdy chtěl některé důkazy po nás vysvětlit. Pana doktora si velmi cením, jak jeho přednášky, tak cvičení byly zajímavé, vždy jsem se mnoho naučil. Zkouška obsahuje dvě části - početní i ústní, přičemž u té ústní je hodně férový.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pan doktor je neskutecny sympatak, latku prednasi velice zapalene s durazem na porozumeni, prednasky byly vedeny vybornou formou, akorat bych tedy ocenil vyveseni skript v celem rozsahu drive, nez behem zkouskoveho
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý vyučující, má dobrý přednes a skvělý smysl pro humor. Opět by zde poznámka "mohl by dávat lehčí zkoušky" neměla smysl, jelikož tento předmět má prověřit vaše rozhodnutí setrvat na Matfyzu.
Comment on course, Mathematical analysis III [NMTM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení bylo rozděleno na dva tematické celky. Každé cvičení jsme dostali sadu příkladů, které bylo nutné spočítat. Cvičení dobře navazovalo na přednášku, příklady začínaly vždy od těch lehčích po ty nejtěžší, zápočtové. Písemná část zkoušky byla pak ještě trochu těžší, takže bylo třeba si toho hodně napočítat. Líbilo se mi propojení přednášky s cvičením. Ačkoliv bylo pro mě cvičení těžší, tak mě to bavilo a hodně jsem se toho naučil.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý předmět. Později v semestru jsem se na něj začal dokonce těšit. (Zvláště poté, co jsme začali probírat (opakovat) řady). Předmět mi dal mnohem více než přednášky. Nechodit na něj, jsem ztracen úplně.
Comment on course, Mathematical analysis III [NMTM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška byla dobře koncipována, pan doktor se snažil o pochopitelný výklad. Přednáška obsahuje dvě části - řady a diferenciální rovnice. Hodně času jsme i na přednášce počítali, protože nám pan doktor chtěl ukázat základní postupy pro řešení určitých typů diferenciálních rovnic, což se pak hodilo u cvičení. Pan doktor je opravdu mistrem ve svém oboru - na každý dotaz během přednášky dokázal odpovědět a zároveň si svoji odpověď matematicky obhájit.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
predmet je podle me na to, kolik je za nej kreditu obtizny, nicmene bylo velice zajimave se postupne prodirat problematikou diferencialnich rovnic, trochu nakousnout modely, a na zaver to dojet nekonecnyma radama, byla to proste jizda, ale skvela jizda
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je pro mě těžké hodnotit. Probíhal tak, že jsem si 2 vyuč. hodiny opisoval z tabule věty a důkazy, kterým jsem nerozuměl s výjimkou pár hodin, kdy jsem se zřejmě "dobře vyspal". Občas byly důkazy proloženy obrázkem (ze kterého jsou pointu důkazu povrchově pochopil), či komentářem. Ač toto nezní jako kladná recenze, měnit předmět by bylo jako měnit podstatu matfyzu. Taky bych se odkázal na rčení "Co tě nezabije, to tě posílí".
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html