InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Martin Kalous, CSc. [31-151], Physiology of the Cell [MB150P22, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Velmi zajímavý a srozumitelně odpřednášený předmět.
Student has disallowed display of personal data, 25.10.2007, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
velmi zajimava prednaska s vybornym prednesem. uzivane prezentace by si zaslouzily lepsi popis a u zkousky by nemel byt kladen takovy duraz na detaily.
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Velmi pěkná přednáška, kterou všem doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2008, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Moc dobře udělané přednášky. Jedna z mála pochopitelných "buněk". Jen by bylo fajn, kdyby člověk měl lepší studijní materiál než své zápisky - aspoň malá skriptíčka... Vzhledem k tomu, e jsem měla problém se zápisem, byla bych bývala byla velmi ráda, kdyby předmět měl jen doporučené a ne povinné prerekvizity...
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2008, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Velmi pěkná přednáška!
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Tato přednáška mě bavila, ačkoliv se probíranou látkou částečně kryje s Molekulární biologií, kterou si většina studentů zapisuje v témže semestru. Kladně hodnotím snahu vyučujícího o aktuálnost podávaných informací (ze současných článků apod.)
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednáška zajímavá, věcná, pěkně podaná. U zkoušky bylo požadováno pouze probrané učivo. Rozhodně doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 24.05.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Jedna z nejlepsich prednasek, super prednasejici:-), pan Kalous je proste skvelej:-)
Student has disallowed display of personal data, 07.06.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Jedna z nejlepsich "mobibackych" predasek obsahem i provedenim. Docent Kalous se nesnazi za kazdou cenu obsahnout vsechno na ukor kvality, ale naopak do hloubky probrat vybrana temata, coz jinde nebyva zvykem. Prednes ja na vynikajici urovni - zadne nudne cteni slajdu ale povidani o promitanych schematech a ruzne zajimavosti. Taky obdivuji, ze vyucujici stihne sam vyzkouset vsechny ustne a s terminy nejsou sebemensi problemy, coz vzdy taky neni zvykem.
Student has disallowed display of personal data, 27.07.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Jedna z nejpříjemnějších ústních zkoušek, co jsem absolvovala. Pan doktor se opravdu snaží pomoct a navést a je celkově moc milý. Přednášky byly dobře strukturované a doplněné o zajímavosti, takže vědomosti pak lezly do hlavy skoro samy. Rozhodně doporučuji :-).
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2011, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Moc dobré, doporučuji každému. Ale je nutnost chodit a mít vlastní poznámky.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Zvážila bych pozměnit test, nebo alespoň jeho část na vypisovací. Multiple choice sice ověří, zda se student dokázal našprtat každé slovo do nejmenších detailů, ale upřímně si myslím, že smysl toho předmětu (a i mnohých jiných) by měl být spíše v tom, aby student látku pochopil. Což se, dle mého názoru, spíše pozná v případě, že student sám odpovídá písemně na otázky. Přece jen názvy se spíš zapomenou a dají se lehce dohledat, ale pochopení principu už tak jednoduché není.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html