InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PaedDr. Marie Hofmannová [41-KAJL], Teaching Practice II [ON2301013, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oborová praxe byla velmi přínosná a dobře zorganizovaná. Líbí se mi, že se na nás chodí dívat různí vyučující z katedry. Díky tomu máme dobrou zpětnou vazbu. Akorát bych ještě ráda dostala nějaký feedback k portfoliu. Nebylo tam nic, takže nevím, jestli jsem ho zpracovala dobře nebo jak...
  • Luisa Dudáková nebyla po dobu praxe mojí studentkou.
  • L.Dudáková nebyla pro předmět praxe mojí studentkou.
    Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Mám jen drobnou organizační poznámku. Aktualizovala bych častěji seznam fakultních učitelů. Čtyři nebo pět vyučujících, které jsem oslovila jako první, by tam asi úplně neměli být (z důvodů jako mateřská dovolená, zkrácený úvazek, drtivá většina hodin na špatném stupni gymnázia...).
    Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. [41-KAJL], Teaching Practice II [ON2301013, praxe]
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Nevím, proč je zde jako vyučující uveden Mgr. Žďárek, když se na organizaci praxe nijak nepodílel. Protože však byl na praxi mým mentorem, mohu ho zde alespoň pochválit za vynikající vedení a doporučit příštím ročníkům.
    Zastřešujícím vyučujícím na fakultě byla v mém případě dr. Hofmannová, s níž jsem však příliš do styku nepřišla. Společná reflexe praxe pod jejím vedením mi přišla poněkud povrchní a její tvrzení, že na metodách výuky zas až tak nesejde, že nejdůležitější je stejně rapport, mi přišlo nevhodné. Rapport je samozřejmě důležitým faktorem výuky, avšak degradace výukových metod může ve studentech vzbudit dojem, že na jejich reflexi mohou rezignovat.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html