InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Ivana Jančovičová [41-KAJL], Morphology I [OB2301001, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
I find this subject very beneficial to my career as an English teacher. Lectures (I recommend to attend them unless you have reliable materials) and seminars are led effectively and Mgr. Jancovicova is very perceptive and does her best to help students to understand the topic and to be able to take notes.
Mgr. Jana Richterová, Ph.D. [41-KAJL], Morphology I [OB2301001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.12.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
V podstatě mi asi nejvíc vadí časová dotace - v delším čase by toho nebylo najednou tolik a neděsilo to tolik studenty. Možná bych také ocenila spíše formu handoutů, které strukturují opravdu to nejzákladnější, co musíme umět a my si do toho na přednášce už jen dopisovali další info. Takto je toho neskutečně moc na psaní poznámek, ale zase je to celkem nudné na jen dávání pozor. Což je tedy nejspíš způsobeno i mým časovým rozvrhem ve čtvrtek a ne jen výukou. Každopádně jinak se mi předmět a jeho výuka líbí.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Na 1. přednášce bylo překvapení, že předmět vede někdo jiný než pan Mgr. Ficza, který byl u předmětu napsán. Na tomto předmětu se ukázalo nevhodné použití moderních technologií. Přednášky byly dělány formou prezentace, které jsme si museli fotit, protože byly příliš podrobné, nikde nebyly umístěny a nešlo stíhat si psát zápisky. Podle mého názoru by takhle vedené podrobné přednášky morfologie potřebovaly téměř dvojnásobný počet minut místo 45. Pro příště by bylo dobré poslat prezentace na školní mail nebo umístit na Moodle(oba způsoby jsme vyučující navrhli, ale bohužel k tomu nedošlo a problém trval.) Ale myslím si, že lepší je dělat přednášky způsobem jako u níže uvedených předmětů, nemyslím, že promítané prezentace jsou vhodné k tomuto předmětu. U ostatních povinných předmětů - Úvod do jazyka, Úvod do literatury, byl předpřipraven obsah látky, který jsme si doplňovali na přednáškách. Z toho se mnohem lépe učilo. Zvlášť přednášky morfologie by bylo dobré dělat uvedeným způsobem, protože jde o nejtěžší předmět
v zimním semestru. Ačkoli žádná z přednášek neodpadla, vždy se nestíhalo a přetahovalo a sotva se stihla probrat potřebná látka. Podobně na tom byla i cvičení. To se u jiných předmětů nestalo. Slovní druhy anglického jazyka mají několik jazykových rovin a bylo by dobré se v nich po absolvování první části předmětu v zimním semestru vyznat. To se u mě úplně nestalo. Ovšem oceňuji ochotu paní doktorky vysvětlit chyby po prvním neúspěšném testu. Řešením problému by bylo přidat hodinu přednášky navíc nebo zjednodušit výklad.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html