InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Methodology III [O01301239, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2013, 6. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
skvělé hodiny
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Methodology III [O01301239, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
vice takovych inspirativnich vyucujich
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Celý semestr jsem poslouchala nářky kolegyň, že jsou ztracené a látce nerozumí. Kladu si otázku, zda lze informace předat přístupněji, či ne a nejsem si jistá. Problematika je široká, teorie a informací mnoho, možností aplikace do praxe nekonečně. Možná je cesta v kladení nižších cílů a tím vyšší úspěšnosti - zaměřila bych se na stěžejní proces: formulace cíle a výstavba aktivit, které pomáhají žákům k němu dojít, pokud toho na začátku hodiny nebyli schopni. K čemu je mi v tu chvíli pochopení bottom-up a top-down principu, když neumím formulovat cíl? Otázka je, zda mohu konstruovat aktivity bez znalosti procesů, které žáci ke zvládnutí "skill" potřebují, na tuto otázku musí odpovědět erudovanější...
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html