InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Denys Bulavka, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
very nice and helpful
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení s panem docentem Fialou byly sice čas od času obtížná, ale zato mě skvěle připravili na zkoušku. Má naprosto férový přístup ke všem studentům a perfektně propojuje svá cvika s obsahem přednášky, čímž vytváří asi nejlépe učený přemět v prvním semestru na matfyzu. Lineární algebra pro mne byla nejtěžší oříšek prvního semestru hlavně a díky panu doc. Fialovi jsem dokázal ho překonat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení dobře opakovalo témata z přednášky, testy na začátku hocdiny mají výhodu toho že donutí člověka se na cvičení dostatečně připravit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenie bolo pre mňa veľmi prínosné, presne nadväzovalo na prednášku. Prebranú látku sme vždy poctivo precvičili, pravidelné domáce úlohy boli primerane náročné. Na každom cvičení sme písali test, ktorý slúžil na zopakovanie látky z minulého cvičenia. Vďaka týmto testom a domácim úlohám bolo veľa príležitostí získať potrebné body na zápočet.
Pán docent tiež vždy na cvičení (rovnako ako na prednáške) udržal príjemnú atmosféru, ochotne dovysvetlil všetko, čo nám nebolo jasné. Tiež ochotne a rýchlo odpovedal na maily s otázkami k zadaniu domácich úloh.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Fiala je přísný, ale spravedlivý cvičící.
Během jeho cvičení je kladen důraz na manuální numerické výpočty, což nemusí každému vyhovovat.
Během cvičení se také občas studenti naučí nějaký triky, který pomůže počítat rychleji.

Zadané domácí úkoly bývají relativně časově náročné, ale ve srovnání s jinými předměty nijak drasticky.
Oceňuji, že jsou domácí úkoly opravované velmi rychle.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Za mě bezchybné cvičení s přiměřenými podmínkami na zápočet.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška způsobem převrácené výuky. Za mě dobrý způsob jak se učit. Komu zní dobře tak můžu doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepší materiály na učení. Na přednášky se opravdu vyplatí chodit
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Prezentace a videa k přednáškám jsou kvalitně zpracovaná. Protože jsou hodně koncentrované, některá témata se často o samotě těžko zpracovávají. Je proto potřeba chodit na přednášky a aktivně využívat hojných možností pro kladení dotazů.

Ocenil bych:
- větší časovou dotaci na rozebírání odpovědí u kvízů a otázek k porozumění tématu přednášky z prezentací.
- naznačení, jak se probírané koncepty v historii objevily. Vše je sice formalizováno a dokázáno, ale většinou mi nebylo jasné, jak a proč jsme se k něčemu dostali, respektive co dovedlo dávné matematiky ke zkoumání tímto směrem, a z čeho extrapolovali.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán docent vytvoril na každej prednáške výbornú atmosféru, vždy ochotne zodpovedal na otázky tak, aby sme tomu všetci porozumeli a bol ochotný stráviť aj viac času pri témach, ktoré nás zaujímali nad rámec predmetu. Vždy bol na výuku pripravený (aj s dobrou náladou, čo veľmi pomohlo, keď začala byť látka trochu náročnejšia) a bolo vidno, že mu záleží na jeho študentoch.
Veľmi kvalitné boli aj materiály, ktoré sme mali dostupné - videá s prezentáciami. Všetko v nich bolo zrozumiteľne vysvetlené a keď v nich aj bol nejaký preklep, pán docent ho vždy v blízkej dobe opravil.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi oceňuji metodu převrácené výuky, a to hlavně díky skvělým videím, která pan Fiala připravil.
Narozdíl od záznamů přednášek u jiných předmětu jsou přiměřeně krátká, takže je možné je shlédnout rychle.
Díky tomu se z nich také dobře učí na zkoušku.
Ve videích jsou také dostatečně podrobně uvedeny důkazy vět.
Oceňuji, že není nezbytně nutné chodit na přednášku, takže si studenti mohou přispat, pokud chtějí, a v případě absence není těžké si látku doplnit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Převrácený způsob výuky mi velice vyhovoval. Na hromadných konzultacích bylo vždy vše skvěle zodpovězeno a dovysvětleno.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Fiala je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy potkal. Jeho metoda převrácené výuky mi velice vyhovuje a jeho výklad je snadné pochopit. Materiály, které poskytuje (tedy především videa a prezentace), jsou výborně zpracované.
Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Fiala je rozhodně výborný vyučující, ale co je třeba vypíchnout jsou jeho excelentní studijní materiály. Na samotné konzultace jsem přiliš nechodil, ale z jeho prezentaci jsem čerpal neustále a věřím, že se k nim budu v případě nějakých svých budoucích lingebrích pochyb vracet.

Zkouška je hodnocena férově a ač je těžká, tak se na ni dá dobře připravit
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobré materiály na výuku, vše dobře vysvětleno.
Mgr. Elif Garajová, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Christopher Bouma, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Najlepšia cvičiaca
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikajúca cvičiaca, bol som nadmieru spokojný.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Naprosto skvělá cvičící. Každý týden domácí úkol a písemka za body k zápočtu, což vyžadovalo průběžnou přípravu, která je ale v případě lin. algebry potřebná. Zápočet tak akorát náročný.
doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičeních s panem docentem Kolmanem jsme povětšinou řešili příklady ze stránek pana Hladíka nebo nějaké nejasnosti z přednášek. Velice oceňuji jeho přístup, protože se vždy snaží, aby ty klíčové koncepty pochopil každý student. Domácí úkoly byly někdy dost časově náročné, protože obsahovali hodně podúloh. Myslím si však, že byly dobrou průpravou na zkoušku a získání zápočtu nebylo nějak těžké.
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičeních jsme pracovali se sbírkou příkladů prof. Hladíka, přičemž každý příklad, který jsme řešili, byl skvělě vysvětlen, případně dovysvětlen. Pan docent na vyřešené domácí úkoly (které opravoval až nebezpečně rychlým tempem) a e-maily odpovídal s velmi malou prodlevou, s komunikací nebyl vůbec žádný problém.
doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan docent Kolman byl skvělým přednášejícím. Matematický aparát budoval mnohdy originálně po svém a dle mého názoru dost pěkně. V průběhu přednášky se vždy po nějaké době zastavil, aby se ujistil, kolik lidí z publika danému tématu rozumí. Díky tomu bylo tempo přednášky tak akorát.

Před přednáškou pan Kolman vždy zveřejnil svoje poznámky, které by většina lidí asi považovala za nečitelné. Já píši dost podobně jako pan Kolman, takže mi to nedělalo problém a poznámek jsem dosti využíval.

Co se týče písma, tak to dělalo mnohdy potíže i na přednáškách, myslím si však, že je to věc, která se dá odpustit. (Pokud něco nepřečtete, tak stačí zvednou ruku a zeptat se)
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky jsou velmi záživné, přestože to byla už moje třetí v řadě, přednášející dokázal zaujmout. Je ochoten i opakovaně vysvětlit látku a reaguje přívětivě a dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Jeho poznámky k přednáškám jsou sice občas dost nečitelné a spoustu slov uhodnete pouze podle kontextu, ale dá se podle nich naučit. Zkouška byla dobře zorganizovaná, u (volitelné) ústní části se snažil pomoct, ale vyžadoval určitou znalost látky.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Bylo by dobry kdyby jeho vypisky sli v klidu precist, takhle to je jak lustit sifru. Nemyslim zle ale je to tak a nejsem jediny, pak se z toho nemuze clovek poradne ucit. Taky rychleji a vice srozumitelne vysvetlovat na prednasce. Jsme byli porad ve skluzu
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky vedené panem docentem byly klidné a přehledné. Dbal ohled na dotazy studentů, v případě potřeby zpomalil nebo něco dokázal znovu ­­– zkrátka skvělý přednášející. Občas byl přednes trošku zmatečný, ale to za mě nebyl problém. Na svůj web dával vždy ručně psané poznámky, které byly občas nerozluštitelné, ale přesto velmi cenné při studiu.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
prístupový, odpovedá na kladené otázky,
neviem po ňom úplne prečítať z tabule ale je ochotný to prečítať nahlas keď ho na to niekto vyzve, mám pocit že posledná téma nebola prebraná dostatočne do hĺbky
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Občas sa stalo, že ste sa zamotali vo svojich vlastných poznámkách. Samozrejme je to ľudské a chápem to, avšak prijala by som trochu jasnejší výklad. Osobne by mi možno pomohli konkrétnejšie príklady namiesto všeobecných, i keď si uvedomujem, že to asi nie je štandardom na prednáškach tohoto predmetu.
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan docent Kolman se snažil, abychom všichni pochopili nové důkazy a definice. Když pojem/definici vysvětloval, snažil se o různé úhly pohledu a odpovídal na všechny otázky, co se namanuly (pokud se nějaké namanuly). Při nových definicích uváděl i příklady, abychom přesněji věděli, co daná definice představuje.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
výborné cvičení, stojí za to tam chodit. Vyučujúca na začátku dobře vysvětlí hlavné témy z přednášky, které jsou obsáhnuty v nasledujících příkladech a předvede pár příkladů jak se co počítá. Pak ostatní příklady si každý počítá samostatně a jenom se zkontrolují.
Když třeba něco vysvetlit znova, není s tím problém, taky když třeba něco vyřešit nebo se dohodnout, vyučující je velmi ústretová a všechno se dá vyřešit tak, aby s tím všichni byli spokojeni.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičení, na kterých jsou vždy připomenuty a procvičeny hlavní koncepty z přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektně připravená cvičení. Paní doktorka vždycky ví, co nám chce předat, to skvěle vysvětlí a vždy vše stihne. Možná by mohla být trochu přísnější. V testu je vždy nejsnazší příklad z možných.
Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejvíce jsem na cvičící oceňovala její vstřícnost a ochotu odpovídat na dotazy. Cvičení byla vždy velmi dobře připravená a vysvětlení všech připravených příkladů mi připadala logická. Trochu rychlejší studenti se mohou zvlášť ze začátku semestru trochu nudit, připravených příkladů i s domácím úkolem bylo ale vždy dostatek. :)
Bc. Radek Olšák [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Naozaj sa mi páčil jeho zápal do predmetu.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Radek vysvetluje ucivo velmi dobre a priklady su aj na zamyslenie ale aj na aplikovanie vedomosti z prednasky. Vzdy sa s Radekom dalo dohodnut a bol mily, velmi napomocny.

To ako ma pripravil na skusku neviem moc posudit pretoze po zapocte (ktory som mal velmi skoro) som priklady prestal pocitat a cele som to trosku chapal len intuitivne, no ak sme sa priznali ze sme nieco nezachytili, tak nam to vysvetlil viacerymi sposobmi a dal nam aj odporucania kde na internete hladat.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Prišlo mi občas náročné naladiť sa na tvoj spôsob myslenia. Inak si veľmi cením tvoje príklady, ktoré mi aspoň trochu priblížili abstraktný svet lineárnej algebry. Nečakala by som, že prístup so slniečkami, srdiečkami či autíčkami namiesto premenných bude mať také čaro.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Irena is an excellent professor, one of the best in the faculty. She passed the material accurately and in a way that is accessible to us. She is also considerate of her students and willing to put in extra efforts in order to meet their needs.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
good teacher
Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vše umí dobře vysvětlit, ale často dlouho trvalo, než pochopila, na co se vlastně ptám.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Hodiny byly velmi chaotické a nepříjemné. Paní doktorka na připomínky (např. u přepsání) reagovala nejprve agresivně (agresivním "Co"/"Co zase", přerušováním uprostřed vysvětlení tím, že nám nerozumí apod.) a až poté případně poděkovala, vysvětlila. To, dle mého, vedlo ke ztrátě respektu vůči paní doktorce ze strany studentů. Což na oplátku problém zhoršilo. Hodiny se tak často propadaly do chaosu.
Jednou jsme strávili asi 15 minut snažením se vysvětlit otázku, padly přitom věty jako, že je to hloupá otázka a když se to konečně podařilo, závěr byl, že se máme zeptat přednášejícího.
Hodiny tak byly velmi chaotické, rušné a nepříjemné a špatně se v nich soustředilo.
  • Dekuji za zpetnou vazbu. U prepsani zvolavam "Co/Co zase jsem napsala spatne?" s dramatickou autoironii. Pomohl jsme mi pochopit, ze tato dramaticnost muze pusobit na nektere studenty agresivne, dekuji za upozorneni. Zadnou otazku zasadne neoznacuji za hloupou, tady muselo dojit k nejakemu nedorozumneni. Navic bych preci nestravila s "hloupou" otazkou 15 minut a neposlala bych Vas s "hloupou" otazkou za prednasejicim.
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pořád maže tabuli a přepisuje. Pro ty co třeba z přednášky moc nepochopili tohle je bude jenom mást ještě víc. Pak je problém i s neustálým opravováním se. Někdy mám pocit jako kdybych poslouchal studenta, který jen tak chápe učivo.
    Ing. Katarína Studeničová [32-KSVI], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Fajn cvičenie, zápočet mi prišiel primerane náročný - domáce a krátke písomky na začiatkoch hodín. Do budúcna by som ocenil lepší systém v zadávaní DÚ, napr. OWL (namiesto zapisovania si z tabule). Výklad mi miestami prišiel trochu uponáhlaný.

    Studeničová je inak veľmi milá a ústretová cvičiaca, s radosťou spomínam napr. na tortu pre víťaza v bodoch :-)
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Dobře se s ní komunikuje, podmínky pro zápočet jsou férové a motivace zvýšená odměnou pro první tři s nejvyšším počtem bodů. Atmosféra v hodinách byla velmi uvolněná a příjemná.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Dlho neopravil domáce úkoly, neviem po ňom prečítať z tabule
    Ale dobrá atmosféra na hodinách
    Comment on course, Linear Algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení určitě může znatelně pomoci s řešením příkladů ve zkoušce.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Veľmi sa mi páčil systém domácich úloh.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Fajn cvičenie k LA, odporúčam
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na predmete mi trochu chýbalo prepojenie s praxou (alebo inými predmetmi), ktoré by sme si sami skúšali na cvičeniach. Na prednáške sme sa síce dozvedeli o aplikáciách lineárnej algebry v praxi, ale na cvičeniach sme nepočítali veľa príkladov, ktoré by priamo nesúviseli s prednesenou teóriou, alebo by nás vyslovene nútili hľadať, ako na riešenie aplikovať naše nadobudnuté znalosti.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení úzce navazuje na přednášky.
    Opakuje se na nich látka řešením příkladů.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    i should've worked harder, good course
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velmi uzitocne straveny cas, na prednaske sa ide celkom rychlo a tu sa to tak utrasie. Dajte si ich idealne na zaciatok dna kedy este mozog nie je unaveny lebo tu sa oplati davat pozor a byt vyspaty.

    Neodporucam ich skipovat ma to nemile nasledky na skusku.
    Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Pokročilé cvičení je hodně specifické. Získat zápočet není těžké, stačí odevzdat pár domácích úkolů, na samotné cvičení není třeba moc chodit a s samotným obsahem úkolů přiliš nesouvisí. Na cvičeních samotných se o věcech hodně přemýšlí, spousta věcí se dokazuje, jde se do většího detailu, než na přednáškách. Důležité je dodat, že se věci většinou pouze dokazují, počítání je tedy třeba se na zkoušku naučit jinde.
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Předmět je velmi zajímavý a myslím, že jednotlivá témata na sebe dobře navazují. Cvičení bylo zpočátku o jednu hodinu před přednáškou, ke konci spíš jednu hodinu za přednáškou, nicméně jsme pokryli uspokojivě celý objem učiva.
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Comment on course, Linear Algebra 1 [NMAI057, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jeden ze složitějších. Určitě potřebuje se pořádně na zkoušku připravit.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Všem doporučuji si půjčit skripta pana Milana Hladíka, je v nich vše co budete potřebovat ke zkoušce.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Převrácený způsob výuky mi vyhovuje více, než ten normální. Navíc se z videí učí dobře na zkoušky
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Lineární algebra je zajímavá, nabízí nový pohled na matematiku.
    Jedná se asi o jeden z těžších předmětů prvního semestru, látky je poměrně hodně a ne vždy je na první pohled zcela intuitivní.
    Látka na sebe úzce navazuje, je důležité si doplňovat zameškanou výuku včas.
    Oceňuji velké množství dostupných materiálů.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    too much stuff to study, credit is very hard to obtain
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Tento predmet sa najprv tvari byt taky nevinny mily; upravujeme rovnicky vsetko je krasne vieme to zo strednej skoly, ale stane sa to najtazsi predmet v semstri velmi rychlo.

    Su to vsetko velmi abstraktne veci ktore sa nedaju moc ani predstavit a toto modelovanie lego kociek ze ucime sa definicie dokazy... co ma sluzit ako nadstavba na nieco serioznejsie co budeme neskor robit je sice pekna myslienka ale mne osobne sa tato oblast matematiky proste nelubi.

    V porovnani s diskretkou (druha povinna matika v 1sem) to bolo asi cca radovo tazsie a radovo menej zabavne.

    Ja som strasne rushoval zapocet a mal som ho o tyzden skorej ako to bolo vobec mozne lebo som odovzdal aj kody ktorymi som si overoval spravnost prikladov a niekedy aj postupy. Zapocet som mal a potom prestal pozerat prednasky a na cvika chodil len tak symbolicky, mysliac si, ze to dobehnem ked predmet zostane v tomto duchu, problem bol, ze ja som robil len tie lahke veci a tie tazke ma v podstate uplne obisli, zistil som to az tyzden pred skuskou.

    Predtermin som neurobil (uspesnost 20%), dalsi pokus som tiez neurobil lebo som nepisal ziadne matematicke notacie. Oficialne 2nd ale v skutosnosti 3rd pokus som dal s odretymi usami na 3ku a ked sa na to spatne pozriem tak ako dohnat to cele za ~2,5tyzdna (+ do toho ine skusky a ucenie + pauzy) je celkom vykon, ale je to jednak zdraviu ohrozujuce a dvak nema to ziadne vyhody, hlavne ked ma tento predmet pokracovanie. Prosim nerobte tieto chyby.

    Na skusku treba urcite vediet dokaz na 100%, cim viac definicii tym lepsie lebo priklady z nich viac menej vyplyvaju, ale je to trochu aj o treningu lebo odvodzovat si to tam vsetko pod stresom nie je ulne sranda.

    Bez nejakeho prior knowledge by som asi odporucil naucit sa matematicku notaciu velmi dobre.
    Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Lineární algebra je rozhodně jeden z nejtěžších, ne-li vůbec nejtěžší předmět v prvním ročníku, ale rozhodně je zvládnutelná a celá látka dává smysl a je dobře formulováná.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Poprosil bych mene definic a dukazu co musime umet komplet nazpamnet jinak neprojdeme z predmetu. Jako jsem psal u diskretky tak je podle me dulezitejsi tomu rozumnet co se tam deje
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Primerane optiažne učivo, usporiadane, som si schopná neskôr pozrieť presne téma ktoré boli na prednáške
    Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Sice to nebyl nejlehčí předmět, ale přednášky mě velice bavily a rád jsem se dozvídal i to, jak fungují různé důkazy. Je to abstraktní látka, při níž je složitější si pod pojmy "něco" představit.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html