When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Zásadní věc, která mi vadila byla nepřipravenost vyučujících. Pokud učím, ml bych si dopředu zjistit, čím můj předmět končí. Zároven, pokud budu požadovat docházku, tak bych měl zajistit místnost, kam se všichni vedou a také si umět udržet pořádek.
Co se týká náplně předmětu, dost mě zklamal. Na jednu stranu byla témata zajímavá, ale byla probíraná z hlediska diagnostiky a psychologie, ne z pohledu učitele, který má s daným žákem konkrétně pracovat. To je to, co potřebujeme do praxe a ne klasifikace nemocí dle MKN.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Ačkoliv byl předmět vcelku obsáhlý na povinnosti (kazuistika a dva kontrolní testy), nijak mi žádná z obou variant nevadila. Testy se totiž vždy hodnotily po napsání a došlo na krátkou reflexi, zahrnovaly všechno, co obsahovaly prezentace. Kazuistiku jsem dostala se zpětnou vazbou dopodrobna okomentovanou s konkrétními tipy, jak ji zlepšit (snad poprvé vůbec, kdy jsem věděla, že vyučující přečetl celou práci, proto jsem neměla pocit zmaru, ale naopak motivace).
Hodiny byly tématicky strukturované a prezentace z hodin nám vyučující vždy poslala e-mailem. Ve třídě vždy panoval klid a tvůrčí atmosféra.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Z předmětu si odnáším dvě informace - nebát se vyhledat a spolupracovat s odborníkem a existenci suicidiálních tendencí již u dětí na prvním stupni, ač jsou důležité, přesto mi to přijde trochu málo. Ostatní informace mi přišly buď zbytečné nebo logické.... Nevím, zda je to dobře nebo špatně, ale rozhodně mi přijde nepodstatné a zatěžující provázet budoucí učitele Mezinárodní klasifikací nemocí. Přišlo by mi praktičtější probírat, jak se k dětem s různými poruchami chovat, jak je podněcovat, co říkat a co neříkat....