• Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Data Science 3 [NMFP535, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý způsob získání zápočtu, ale bohužel rušení ze strany některých kolegů narušovalo průběh hodin, a vyučující na to nijak nereagoval.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Data Science 3 [NMFP535, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Poutavý výklad, i když vyučující někdy dost odbočuje od tématu.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Vyučující dokáže podat látku zajímavým způsobem, avšak někdy má tendence se vyjadřovat metodou 'stream of consiousness', u které je náročné držet pozornost a přehled. Trochu více strukturovat přednášku a méně odbíhat od tématu a bylo to na výbornou.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Zkouška i zápočet jsou přiměřené.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Principles of Statistical Thought [NMSA260, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Líbilo se mi zapálení v dané téma lektora
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Multivariate Analysis and Statistical Learning [NMST539, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Podmínku pro získání zápočtu, která spočívala ve vyřešení 36 krátkých úloh, považuji rozhodně za dobrý nápad, neboť vedla k průběžnému sledování probírané látky a zamyšlení se nad různými souvislostmi. Způsob, jakým byla řešení jednotlivých úkolů na cvičení prezentovaná, mi však přišel poměrně nešťastný. Mnohokrát se totiž stalo, že napsané řešení bylo posléze hned smazáno nebo bylo zcela nečitelné (často kvůli špatně smazané tabuli) anebo se v něm vyskytovala chyba, na kterou mnohdy upozornil až někdo z ostatních studentů, neboť pan profesor neměl u některých úloh dopředu připravené řešení. To vše bohužel vedlo k tomu, že studenti, kteří danou úlohu neřešili, si z prezentovaného řešení často příliš mnoho neodnesli.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Multivariate Analysis [NMST539, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Celkové pojetí výuky nebylo moc přínosné. Z přednášek jsem si toho moc neodnesl. Ani studijní materiál v podobě prezentací není zrovna ve formě vhodné k učení se na státnice.
Comment on course, Data Science 3 [NMFP535, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Náplní cvičení byla ukázka řešení domácích úkolů formou vyvolávání k tabuli. Zápočet byl udělen za vyřešení dostatečného počtu úloh podávaných na týdenní bázi. Ocenila bych, kdyby se cvičení spíše zaměřilo na praktický projekt, kde bychom aplikovali látku z přednášky, než-li teoretické úkoly.
Comment on course, Data Science 3 [NMFP535, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Možná by prospělo méně témat, ale více do hloubky je probrat.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Myslím, že obsah předmětu je zajímavý a užitečný do budoucna. Líbil se mi formát 'nezabýváním se technickými detaily, ba soustředěním na myšlenku metod'. I když se mnou vyučující nejspíše nebude souhlasit, tak by předmět benefitoval zkrouhnout témata a probrat zbytek více do podrobna/ukázat více scénářů použití. Taktéž by si předmět zasloužil svá vlastní skripta. Oceňuji 'story-like' prezentace, ale učení z nich ke zkoušce nebylo nejpohodlnější.

Zkouška vyžadovala konceptuální pochopení látky, avšak z drtivé většiny neobsahovala 'náročnější důkazy či věty'. Hodnocení mi přišlo vcelku přísné, avšak ne nespravedlivé.

Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Předmět má zajímavý obsah, ale řekl bych, že probíraných témat bylo možná zbytečně moc. Domácí úkoly pomáhají k pochopení látky.