When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) I [NDMI050, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Václav Končický dobře vysvětluje zadání.
Nezdá se mi, že by byly hodiny IPS příliš náročné pro vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Mně to přišlo fakt super vyučované, vyučující obecně obchází lidi, probírají s nimi tématiku, takže se člověk fakt dost naučí!
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Změnil bych tu první hodinu, za mě odradila hroznou hromadu lidí... Což na druhou stranu... Je dobře. Jinak by tam bylo šíleně nacpáno... Takže vlastně jako uživatel IPS a IPS procházek, bych jí neměnil :D
Proč bych ji možná změnil:
Většina z těch chytáků, je dost "známá"... Buď bych vymyslel nějaké, co nelítají všude po internetu a schoval tam "větší" chytáky nebo bych tu hodinu navrhl úplně jinak. Přijde mi, že jsem se jakoby nedozvěděl, krom posledního chytáku, nic nového.
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zabavný a příjemný cvičící. Pěkně se s ním povídalo o našich řešeních.
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vašek měl cvičení připravená. Na začátku hodiny jsme si zopakovali, co se vlastně dělo na přednášce a pak se řešily příklady, ke kterým jsme si postupně ukazovali řešení. Ze cvičení jsem měl dobrý pocit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na začátku cvičení jsme si pokaždé vyjasnili co se bralo na přednášce, aby to všichni pochopili. Poté nasledovalo samostatné / skupinkové řešení příkladů s případnými hinty. Na konci jsme společně probrali řešení. Příklady byly většinou brané z Průvodce labyrintem algoritmů. Nepředpokládalo se vyřešení všech příkladů, bylo jich spíš více, aby se rychlejší jedinci nenudili.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvika s Vaškem byla velmi dobrá. Jsem rád, že nám dává možnost, zkoušet si řešení příkladů demonstrovat u tabule. Domácí úkoly byly zajímavé, jen škoda, že jich bylo málo a bylo tím pádem těžké získat zápočet dřív, než během zkouškového. Na druhou stranu většinou opravoval úlohy velmi rychle, což je hezký bonus.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vašek je výborný a velmi vstřícný cvičící - otevřel kvůli velkému zájmu nás studentů druhou paralelku, za což mu ještě jednou moc děkuji. Na cvika jsem se vždy moc těšil a pochopil jsem díky nim mnohé. Oceňuji důraz na samostatné i skupinové rozmýšlení - ač jsme to jako studenti někdy moc neulehčovali :D Systém domácích úkolů taky fungoval velmi dobře.
Na zacatku se lehce zrekapituavala predaska coz jsem velmi ocenil obzvlast kdyz jsem zrovna na prednasce nebyl. Pote zadany ukoly, potom cas na to je vyresit pricemz cvicici chodil a radil, potom se ukazovalo reseni u tabule.
Lehka nevyhoda je ze na ziskani zapoctu je portreba docela hodne ukolu, velka cast byla jeste zadana az na uplnem konci semestru