When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Ab Initio Methods and Density Functional Theory II [NBCM122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 2. ročník, Biofyzika a chemická fyzika, Master's (post-Bachelor)
Přednášející je velmi ochotný, přednášky jsou vždy perfektně připravené a v ideálním tempu.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 22.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Výborný cvičící, vše bylo velmi dobře vysvětleno. Domácí úkoly navazovaly na úlohy ze cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pokud se nemýlím, byl tento semestr pro pana Šebestu prvním, ve kterém se ujmul výuky tohoto cvičení a dle mého názoru to zvládl na výbornou. Obzvláště musím pochválit jeho zápal předat studentům vědomosti a doufejme že z něj nevyprchá ani v následujících letech. Zápočtové písemky byly sice trochu obtížnější než u paralelních skupin, ale nic přehnaně náročného.
Comment on course, Ab Initio Methods and Density Functional Theory II [NBCM122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 2. ročník, Biofyzika a chemická fyzika, Master's (post-Bachelor)
Předmět je velmi dobře sestavený, přímo navazuje na Ab Initio I a Kvantovou teorii molekul. Pobírají se všechna témata potřebná k státním závěrečným zkouškám z daného okruhu, na které předmět velmi dobře připravuje.
Do výuky byla zahrnuta i práce s odbornými články. Přednášející výuku vedl tak, že na konci jsme byli schopni porozumět odborným článkům z daného tématu, což velmi oceňuji.
I přes poměrně velké množství témat jsme vše stihli velmi pečlivě probrat. Přednáška formou prezentací, byla velmi často doplňována odvozováním vzorců na tabuli (což velmi pomohlo k výslednému pochopení) či počítáním procvičovacích příkladů.