InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Pedagogy I [NPEP401, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Přednášky dobré, připravenost výborná, přednes pomalý a srozumitelný. Dobře buduje debaty a zajímá se o názory či nápady posluchačů.
doc. PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Seminar on Pedagogy I [NPEP801, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět vede dobře, ale nepřednáší. Namísto toho zařizuje hosty.
doc. PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Pedagogy II (LLL) [NPEP902, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Myslím, že velmi inteligentní a lidský profesor se snaží učit a hezky přiblížit předmět, o kterém obecně nemám příliš valné mínění - zejména kvůli snaze zavádět odborné termíny tam, kde nejsou potřeba. Oceňuji, že z předmětu nebyla ústní nebo písemná zkouška, a že zápočet byl udělován za splnění domácího úkolu ve formě seminární práce.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Zájem, připravenost, kvalita výkladu, férovost.
doc. PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Current issues of school, education and education [NPEP904, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Líbily se mi pěkně zpravované prezentace, srozumitelný výklad aktuálních zpráv a statistických dat, vstřícnost a reakce na dotazy.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [32-KDF], Current issues of school, education and education [NPEP904, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Líbila se mi celková atmosféra ve výuce. Paní docentka reagovala na naše podněty a postřehy z praxe, přizpůsobovala témata našim dotazům a potřebám. Vše vykládala uspořádaně a v souvislostech.
Comment on course, Pedagogy I [NPEP401, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět zajímavý a ze zvláštního spojení denních studentů s těmi z CŽV jistě zvedlo debatu a pomohlo všem účastníkům k rozšíření všeobecného rozhledu. Vytknul bych dvě věci, a to používání systému Moodle a dělání úkolů. Podmínky zápočtu byly matoucí a příliš komplikované. Omezil bych se jen na jednu max dvě věci - třeba docházka a čtenářský deník nebo libovolnou kombinaci, ale takhle to bylo strašně matoucí, co ještě mám co nemám a kdy mám, a to je velká škoda. Stačí třeba vytyčit 4 povinné úkoly bez možnosti nahrazování či tak a bude v tom pořádek. Do Moodle nedávat vše, ale jen minimum věcí, které jsou potřeba (seznam prezentací), další část (odevzdávací systém na úkoly) a tečka. Nic víc.
Comment on course, Seminar on Pedagogy I [NPEP801, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Seminář byl zajímavý, ale jen občas. Bohužel dost často byly přednášky vlivem hostů vedeny poměrně hrozně, což jistě nepomohlo k zájmu. Vzhledem k malému počtu posluchačů se hlídala absence, což vedlo k tomu, že někdy jsem se vyloženě netěšil. Lehký zápočet.
Comment on course, Pedagogy II (LLL) [NPEP902, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Myslím, že velmi inteligentní a lidský profesor se snaží učit a hezky přiblížit předmět, o kterém obecně nemám příliš valné mínění - zejména kvůli snaze zavádět odborné termíny tam, kde nejsou potřeba. Pan profesor nás sice s termíny seznámil, ale nebazíroval na nich. Oceňuji, že z předmětu nebyla ústní nebo písemná zkouška, a že zápočet byl udělován za splnění domácího úkolu ve formě seminární práce.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Předmět mi přišel celkově zajímavý. Dozvěděl jsem se mnoho i z historie pedagogiky. Velice mne zaujelo hodnocení přijímacích zkoušek a jejich návaznost na statistiký výzkum.
Comment on course, Current issues of school, education and education [NPEP904, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Líbilo se mi spojení aktuálních otázek školství a psychologie do jednoho předmětu. Předmět byl pro mě zajímavý aktuálními daty a vhledem do školské problematiky a tématem motivace ve vzdělávání.
Uvítala bych, kdyby byly známé termíny konání (nebo den v týdnu) jednotlivých cvičení už při zápisu rozvrhu, ale chápu, že se rozvrh tvoří až v závislosti na počtu účastníků CŽV.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html