When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 2 [NMSA332, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2024, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pana docenta Nagyho bych zhodnotil jako nadprůměrného vyučujícího. Jeho výklad je sice strašně rychlý a pro někoho by mohl působit až chaoticky, je tedy asi dobré se v jeho přednáškách nebát hlásit a doptávat se. Nicméně vše dobře vysvětlí, řekne vám přesně, co od vás očekává. Zápočet byl poměrně těžký, když ho ale nepodceníte, neměl by být nějakou velkou překážkou. U zkoušky byl férový, oceňuji, že ocenil u těžkých důkazů myšlenku a princip a nestrhával příliš za jeho nekompletnost.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Docent Nagy byl u zkoušky největší zlatíčko. Sice opravdu po vás chtěl projevit znalost tématu, ale byl neskutečně hodný. Párkrát se vás zeptal tím způsobem, že on sám "neví" o co jde a musíte mu to vysvětil (něco jako Sokratovská metoda). Hodnotím velmi kladně.
doc. Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 4 [NMST545, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Vše bylo krásně vysvětleno, podrobně sepsáno na tabuli a okomentováno. Velmi oceňuji rychlost reakcí na maily, možnost konzultování látky k samostudiu a férovost u zkoušky.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Generalized linear models [NMFP402, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2023, 1. ročník, Finanční a pojistná matematika, Master's (post-Bachelor)
Milý, ochotný a vždy připravený cvičící.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 1 [NMSA331, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Velmi dobrý cvičící. Látku vždy dokázal vysvětlit, občas i předat detaily, které se na přednášce nestihly. Dobrá byla i zpětná vazba na domácí úkol, jenž nám pomohla hodně věcí zlepšit. Malé mínus pouze za dlouhou dobu, která v případě obou úkolů a zápočtového testu panu docentovi zabrala oprava.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Linear Regression [NMSA407, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Nemám co bych vytknul, cvičící přehledně vysvětluje látku a ochotně reaguje na dotazy. Oceňuji přátelskou atmosféru na cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Oceňujem, že pán docent pravidelne venoval začiatok cvičeniu zopakovaniu relevantnej teórie. Zbytok cvičenia bol interaktívneho charakteru. Požiadavky k získaniu zápočtu boli určite zvládnuteľné.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 3 [NMST424, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Pan docent je velmi náročný na studenty a neuznává, když má někdo jinou aktivitu než je matfyz a dává mu to sežrat svými opravdu nemístnými připomínkami. Například, že by se měl věnovat jiným předmětům, ve kterých mu to jde lépe, ikdyž sám dobře ví, že je tento předmět pro něj povinný a spoustu dalších nemístných poznámek, které říká nahlas před celou třídou, nebo je píše do mailu/oprav domácích úkolů. Za tu dobu co učí, vůbec nepochopil podstatu studentů a nechává nejtěžší a nejpodstatnější domácí úkol na úplný konec semestru, takže pak někteří studenti dělají tento úkol v době, kdy by mohli mít předtermín třeba, nebo dělají opravu až ve zkouškovém. Přijde mi, že pan docent má své oblíbené a neoblíbené studenty a to dost ovlivňuje jeho hodnocení jak úkolů, tak u zkoušky. Jeho drsné bodování při opravování úkolů spolu s celkem vysokým požadavkem na zápočet je velmi těžké splnit, a když mu někdo vyčte vysoké nároky, tak se tváří kysele, jak kdyby nevěděl, že je jeho předmět nejtěžší za celé moje studium na matfyzu. Není vůbec empatický, vůbec neinovuje svoji výuku a neposkytuje znalosti z praxe, které by byly pro studenty užitečné v jejich následující pracovní kariéře.
Student has disallowed display of personal data, 29.08.2023, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Přednášející látku vysvětloval velmi hezky, líbilo se mi, že některé důkazy velmi podrobně rozepisoval (oproti skriptům), což mě motivovalo na přednášky pravidelně docházet.
Comment on course, Mathematical Statistics 2 [NMSA332, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2024, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Látka dobře navazuje na předcházející povinné předměty, začátek může být poměrně těžký, ale člověk si rychle zvykne na nový přístup ke statistice. Předmět je zajímavý, obsahem (jeho objemem) nepříliš náročný a řekl bych i důležitý.
Comment on course, Mathematical statistics 3 [NMST424, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.08.2023, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Cvičení prakticky neprobíhala jako cvičení, ale jako další přednáška. Někdy byly více rozebrány nějaké příklady, ale tím to končilo. Co bych vytknul je nicméně náročnost zápočtu, která neodpovídá hodinové dotaci a kreditům za předmět. Mnohdy jsem nad úkoly, které byly až na asi dvě výjimky zadávány každý týden, strávil každý týden i několik hodin a ve výsledku jsem nad zápočtem strávil daleko více času, než třeba nad zápočtem z Lineární regrese.
Comment on course, Mathematical Statistics 3 [NMST424, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, Master's (post-Bachelor)
Předmět je naprosto otřesný, bohužel je pro statistiky povinný. Je zbytečně teoretický a nezajímavý. Většinu věcí student v praxi vůbec nevyužije. Když už je tam něco zajímavého jako třeba metody pro chybějící data, tak není vůbec praktický pohled na to, kdy se s tím může student setkat a jaké to má využití v praxi, při jakých příležitostech využít tuto metodu nebo jakou to má numerickou úspěšnost na nějakém konkrétním příkladu z praxe. Náročnost předmětu je, oproti ostatním předmětům za 5 kreditů, úplně přestřelená. Skoro každý týden je poměrně dlouhý domácí úkol, který ještě je hodnocen velmi přísně, takže většina studentů musí udělat naprosto všechny. Navíc je jeden úkol v závěru povinný. K získání zápočtu je třeba získat alespoň 100 bodů ze 140, což by nebyl takový problém, nebýt toho drsného známkování. Navíc velká část bodů je za ten povinný úkol, kde se evidentně nestíhalo a musel se dohnat počet možných bodů. Bohužel se zde také nedá rozdělit moc přednáška a cvičení, jelikož i cvičení je velmi teoretické, kde studenti sami nic moc nedělají.