InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Dominik Beck [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Během semestru jsem se účastnil i několika cvičení s panem Beckem. Hodně si cením, jak studující vede předmětem, hodně s nimi komunikuje a motivuje je k samostatné práci, pomohlo mi to trávit nad integrály čas. Pan Beck má osobitý humor a cynismus, který mně osobně do jisté míry baví a hodiny velmi dobře odlehčuje, ale nemusí teoreticky vyhovovat všem. Oceňuji látku, souvislosti a důkazy zmiňované navíc. Občas bych ocenil více jednoduchých příkladů v úvodu (třeba na úrovni sad Pokorného), než se postoupí k pokročilejším (ten nástup mě jinak trochu paralyzuje), je ale pravda, že ty jednodušší příklady si můžeme spočítat sami doma a že to zděšení působí jako silná motivace.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
snažil se nám vyjít co nejvíce vstříc, kvalitní příprava na zkoušku, ze začátku to byl troch šok
doc. RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Partial Differential Equations 1 [NMMA405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Numerická a výpočtová matematika, Master's (post-Bachelor)
Přístup vyučujícího mi velmi nevyhovoval. Teorii a důkazy často velmi zrychleně proletěl a odmával, takže člověk, v kombinaci s velmi chaotickým psaním na tabuli a hůř čitelným písmem přednášejícího, sotva stíhal bezmyšlenkovitě opisovat věty, natož se jakkoliv orientovat v přednášené látce. Člověk tak z přednášek odcházel vyčerpaný, deprimovaný a frustrovaný. Různá odvození nebo příklady vyučující vždy ukázal jen pro konkrétní nejjednodušší případ, v potřebných technikáliích se i tak často zamotal. A přesto byla taková odvozování pro složitější obecnější případy nebo nepoměrně komplikovanější příklady, než byly ukázány na přednášce, vyžadovány v domácích úkolech potřebných k zápočtu včetně všech technických detailů. Jak bylo naznačeno v předešlé větě, náročnost domácích úkolů byla dle mého názoru naprosto přemrštěná. Úkoly byly opravdu hrozně náročné, jak obtížností, tak časově. Často k pouze částečnému vyřešení téměř nestačily skupinové brainstormingy, hledání nápovědy v literatuře či na internetu, žádosti o pomoc od starších studentů, nebo i konzultace s vyučujícím. Úkoly byly čtyři a jeden vyšel průměrně na 7-15 ručně psaných A4 a zabral hodiny a hodiny čistého času (hrubého i dva týdny usilovného řešení).
Zároveň mi přišlo, že je vyučující lehce zaujatý vůči studentům, kteří tímto oborem zrovna neholdují, nejednou na přednáškách utrousil poměrně uštěpačnou poznámku jejich směrem.

Na druhou stranu, zkouška, ačkoliv zadání a podmínky k jejímu úspěšnému složení vypadají děsivě, byla relativně příjemná. Vyučující neměl takové nároky, jaké jsou popsané v podmínkách, a bylo poznat, že si přeje, aby zkouškou co nejvíce studentů úspěšně prošlo.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Numerická a výpočtová matematika, Master's (post-Bachelor)
Obtížnost úkolů mi přišla přemrštěná. Nesedl mi projev přednášejícího, z hodin jsem odcházel unavený a frustrovaný. Oceňuji ovšem dostupné materiály.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Docent Bulíček je expert ve svém oboru, je vstřícnější, než se zdá, a dokáže vysvětlit, když se člověk doptá. Ale působí, že ho učení moc nebaví, to je škoda.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji, že nemá problém odpovídat na dotazy - ať už v hodině, tak v mailu. U zkoušky je pohodový, což velmi oceňuji, neb vypadala sama o sobě dost hrozivě. Jsem moc ráda, že k nám přistupoval velmi jemně a z jeho strany neměl člověk žádný důvod ke stresu.

Hodně moc oceňuji, že nám dal vzorově vyřešené písemky z minulých let. Bez nich by asi ani nebylo možné zkoušku zvládnout. Navíc jsou velmi dobře sepsané.

V hodinách měl často poznámky ohledně znalostí učiva studenty apod., které alespoň mne poměrně deptaly. Množství těchto poznámek je výrazně vyšší při výuce v češtině. Navíc, vyučuje-li česky, jede dvojnásobnou rychlostí a je velmi náročné si aspoň opsat tabuli.

Občas vynechá tři kroky v důkazu a ani to nezmíní. To silně brání pochopení látky, pokud to student vidí prvně a ani nečeká, že tam jsou tři čtyř věci "mimo záznam"...

Bylo by lepší, kdyby tabuli mazal pořádněji - často na ní takto byly šmouhy, které ztěžovaly čtení textu.

Myslím, že příklady z přednášky, domácí úkoly a příklady u zkoušky jsou tři různé věci. Myslím, že alespoň příklady na přednáškách by mohly být voleny tak, aby cílily na vybudování intuice apod., která je potřeba u zkoušky. Nebo kdyby v nich bylo obsaženo víc typů příkladů ke zkoušce - všechno si to člověk musel sám najít v písemkách z minulých let a defacto šlo o nějaký objem učiva navíc...

Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Pan docent je člověk, který vyvolává respekt studentů. Předmětu dokonale rozumí a je vstřícný. Jediné, co mi úplně nevyhovovalo, bylo, že byl na přednáškách málo exaktní. Několikrát jsme v rigorózních důlazech dělali úpravy, které jsme nijak neospravedlňovali (Bochnerův integrál).
doc. RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Partial Differential Equations 2 [NMMA406, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2024, 2. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
S výkladem pana docenta jsem byl spokojen.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2024, 2. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Oproti předchozímu semestru se výuka výrazně zlepšila. Přednášející přednesl složitější důkazy mnohem přehledněji a bylo snazší pochopit význam jednotlivých mezikroků apod. Celkově mi důkazy připadaly mnohem lépe pochopitelné.

Oceňuji odpovídání na maily - přednášející na ně odpovídal dostatečně rychle a ochotně vysvětlil potřebné.

Přednášející měl velmi vstřícný přístup. Neměl problém vypsat předtermín, během hodin vysvětliloval dotazy atp.

Domácí úkoly mi přišly tento semestr podstatně lepší. Přednášející měl skutečně pravdu v tom, že by nás alespoň gró řešení mělo napadnout do dvou tří hodin. Jsem velmi ráda, že nám několikrát zdůraznil, že pokud nás do dvou tří hodin nic nenapadne, ať mu napíšeme, že nám poradí.

Jsem vděčná i za vzorové zkouškové písemky z minulých let i s řešením.
doc. RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Bulíček občas působí neochotně, v odpovídání na dotazy i ve vedení přednášek. Zároveň si ale myslím, že je ke studujícím velmi vlídný a v důležitých věcech zcela transparentní a vymezí jednoznačná pravidla pro průběh zkoušky. A že jeho přednášky jsou nakonec srozumitelné a přínosné.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veselý vyučující
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je strašně inteligentní muž, jde vidět jeho zapálení pro věc i jeho matematické nadání. Avšak možná právě kvůli tomu má od svých studentů vysoká očekávání a klade na ně příliš vysoké nároky, což může být (kromě celkové náročnosti předmětu) jeden z důvodu vysoké neúspěšnosti.
Každopádně nikdy mu nezapomenu, jak hodný je u zkoušek, snaží se radit, výjde vstříc a celkově je velice příjemný přednášející, na kterém jde vidět, že chce, abyste prošli dál.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Moc nevysvětluje proč se co dělá u důkazů a většinu důkazů sem od něj nepochopila a pak sem si je přečetla doma. A početní část zkoušky se vůbec nedá stihnout, nechápu proč tam musí bejt v integrálu absolutní hodnoty který to rozdělej na tři integrály například.
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Bulíček sa vyzná v predmete ktorý učí a jeho štýl mi vyhovoval.

Pán docent Bulíček vždy vedel vhodne objasniť otázky čo sme ako študenti mali.

Ako negatívum by som dal takú drobnosť že sa mi ťažko učilo z jeho skrípt lebo ich mal ručne napísané a niekedy som nevedel niektoré veci prečítať.

Musím pánovi docentovi Bulíčkovi vytknúť ako občas mal narážky na študentov ktorý nechápali veci, ktoré vysvetloval. (Ale akože nie na konkrétnych ľudí, ani na otázky od študentov, ale iba ako bezvýznamný komentár k jeho výkladu).

Na skúške bol pán docent Bulíček veľmi milý a rád mi vysvetlil čo som mal zle a ako to upraviť.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sice pan docent během semestru působí, že je předmět, a tedy i zkouška, šíleně náročná, aby všechny donutil věnovat mu co nejvíc úsilí. U zkoušky je ale vážně vstřícný a chce člověku pomoct, čhož si vážím úplně nejvíc.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Bulíček se s výkladem moc nepáře, jede rychle a nevysvětluje moc dobře. V látce se ale orientuje a je ochotný ji vysvětlit. Problém trochu je, že je těžké po něm věci z tabule přečíst...

Mně analýza dělala docela problém, na přednáškách jsem toho moc nepochopil, to až pak v klidu doma, tempo je opravdu rychlé. Na druhou stranu se toho musí probrat hodně a nestíhá se...

Pokud jde o testy doc. Bulíčka, tak ty byly tedy zážitek. Je nutno hodně přípravy, jsou opravdu velmi těžké.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
K učení mi velmi pomohly psané zápisky, podle kterých pan docent přednášel, rozhodně oceňuji systém, který výrazně započítává práci přes semestr do výsledné známky, samotná zkouška mi ale subjektivně připadala těžší ve srovnání s předchozími roky. Zejména u některých základnějších témat mi bohužel přišlo, že se je pan docent snažil odpřednášet co nejrychleji, aby se "nemusel zabývat něčím tak triviálním."
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a počítačové hry, doctoral
mam jen vyhradu k tomu, ze na prednaskach bylo spatne slyset a nesla precist tabule, kvuli pismu vyucujiciho
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že vzhľadom na náročnosť predmetu by mohli byť niektoré veci vysvetlené podrobnejšie, keďže sme sa ešte nestretli s takým množstvom dôkazov a pod. Viackrát som sa strácala a neboli mi jasné súvislosti.
doc. RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis II [NOFY152, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 03.07.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Způsob výuky mi moc nevyhovoval. Rozdala se nám sada příkladů a chtělo se po nás, abychom si vybrané příklady připravili doma a potom na cvičeních počítali u tabule. Neboli styl "naučte se to sami doma a pak to prezentujte u tabule a pan docent to pak okomentuje". Některé příklady v zápočtových písemkách pak svou obtížností dokonce přesáhli obtížnost zkoušky. Cením, že během 135 minut dlouhého cvičení jsme měli krátkou pauzu. Člověk se pak daleko lépe soustředí, než kdyby se jelo v jednom kuse.
Mgr. Ondřej Kreml, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Kreml je megadobrej, úplně vám vysvětlí všechny typy příkladů.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení probíhala ve velmi příjemné atmosféře, kdy cvičící je velmi ochotný zodpovědět jakékoliv dotazy, a zároveň dobře vysvětluje látku.
Matěj Jirout, 28.01.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Bylo to fakt fajn. Naučil jsem se toho spoustu, spousta věcí mi v průběhu cvičení došlo. Jen zkouškové příklady jsou mnohdy obtížností aspoň o jeden level víš, než ty na cvičeních.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že čas strávený na opakování látky z přednášky a samotném počítání byl dobře vyvážen. Cvičení bych doporučil.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je vidět, že matematikou žije a nadšeně vědomosti předává
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Krump je vážně skvělý, vždycky se snaží pomoct a je vidět, že si učení užívá a záleží mu na studentech. Nemám jedinou výtku.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pokud můžete, seminář s panem Krumpem si zapište. Je velmi lidský, dovysvětlí témata přednášky bez záplavy epsilon a hlavně díky němu jsou analýzou v prvním semestru úspěšně prošel
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan cvičící je velice milý, vždy v dobré náladě a připraven zodpovědět libovolné dotazy. V rámci cvičení kromě mnoha příkladů dost opakuje také teorii z přednášky, což může být velmi nápomocné.
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Viac času na zápočet z integrálov
Bc. Tobiáš Krupa [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Za mě sympatický a milý cvičící. Dokáže látku vysvětlit a líbí se mi jeho enrgie a přístup.
Matyáš Hercík, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Tobiáš se stal mým nejoblíbenějším cvičícím na celém Matfyzu. Veškerou látku z přednášky zvládl vysvětlit mnohem rychleji i srozumitelněji než na samotné přednášce. Každý příklad podrobně vysvětlil a když jsem něčemu nerozuměl, vše perfektně objasnil. Měli jsme i několik konzultací, které nám vždy bez váhání poskytl. Atmosféra na cvičení byla velice přátelská a na cvičení tak budu vždy v dobrém vzpomínat. Bez něj bych zkoušku nikdy nesložil.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Pavelka je velmi milý, laskavý, osobní, ale zároveň dovede být profesionální. Látku vysvětluje a dovysvětluje velmi ochotně a rád pomůže s jakoukoliv nejasností. Na druhou stranu mi jeho hodiny nepřipadají až tak dobře připravené a zorganizované, pravidla hodnocení nejsou příliš jasně vysvětlená a zejména získávání bodů za aktivitu nebylo příliš předvídatelné (záleží, kdo bude pozván k tabuli). Vícekrát doporučované příklady z Kopáčka mi k pochopení látky nestačily (v učebnici jsou řešené jen ty vůbec nejjednodušší a u ostatních je jen výsledek). Některé dotazy na principy matematických důkazů a vůbec jejich smysl nebyly na cvičení dle mého vnímání zodpovězeny příliš dobře. Použití MS Teams mi až tolik nevyhovuje, ale to už je detail a hodně o osobní preferenci (pro mne je to celý nový systém kvůli zaslání několika málo dokumentů a krátkých sdělení) a především rozhodně oceňuji otevřenou, vlídnou a dostatečnou komunikaci doc. Pavelky se studujícími.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka bol na cvičeniach milý a ochotný pomôcť. Občas sa mi zdalo, že vysvetľoval aj triviálne koncepty, ktoré všetci vedeli, ale je možné, že niekto nie, takže aj tak je to skôr pochvala. Keď sme počítali ťažšie príklady, resp. príklady ktoré sme ešte nikdy nevideli, tak pán docent zvolil mierne rýchle tempo, avšak nemal problém spomaliť.
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je podľa mňa vynikajúci učiteľ, ktorý mne pomohol zvládnuť obroský skok zo stredoškolskej matematiky na vysokoškolskú.

Pán docent sa vždy snažil nám pomôcť pokial sme nechápali nejakej téme a dokonca aj ak sme sa nechceli priznať že niečomu nerozumieme, alebo sme si tým neboli istý tak nám to aj tak vysvetlil. Pán Pavelka bol takisto ochotný nám poskytnúť konzultáciu hocikedy, kedy sme chceli.

Medzi negatívami by som chcel povedať že mne osobne trochu nevyhovoval štýl cvík, pretože pán Pavelka nás často nechal počítať niektoré príklady, čo na jednu stranu je dobré, lebo sa to pomaly naučíme, avšak na druhú stranu jeden príklad zožral obrovké množstvo času, vzhľadom na obroský objem učiva, ktorý sa musíme naučiť na Matalýze a kvôli tomu sme veľa príkladov neprepočítali.

Takisto pán Pavelka nám často neposielal príklady ktoré sme si zapísali, čiže som si niekedy nepamätal, ktorý som mal urobiť (avšak ak sme ich nemali tak to vôbec nebol problém).

David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Úžasný cvičící, ochotný pomoci s čímkoliv (třeba i s fyzikou) a nadšený pro věc. Naučil mě mít rád komplexní exponenciálu. Jako domácí úkoly jsme měli vždy vypočítat jeden příklad a ukázat ho na cvičení, pokud si někdo nevěděl rady, napověděl nebo pomohl. V zápočtových testech byl vždy jeden náročný příklad, obtížností na úrovni zkoušky, aby nás nic nepřekvapilo, což potom u zkoušky opravdu pomohlo.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Pavelka je opravdu moc milý, neustále září optimismem a člověk se ho nebojí na cokoli zeptat. Je ochoten pomoci i s fyzikou.

Na cvičeních vždy dal sadu úloh, člověk se k jednomu příkladu napsal a pak ho mohl na dalším cvičení ukázat u tabule za bod, který se pak počítal ke zkoušce. Nevyvolával, vše bylo dobrovolné. Také byly k dispozici domácí úkoly, které mohly aktivitu u tabule nahradit.

Na cvičení jel rychle, ale neměl problém vše znovu vysvětlit. Testy byly dle mého jediný problém - do zápočtových testů dal jednu limitu na 30 minut zkouškové obtížnosti a pak stejně tak jeden intetgrál. Byl u testu ochoten napovědět, ale pokud se test člověku nepovedl, tak zbytečně ztratil spoustu bodů. U jiných cvičících byly testy multitématické, což by mi vyhovovalo více...

Jinak ale mohu doc. Pavelku doporučit, jeho cvičení mi přišla pohodová a člověk nebyl k ničemu nucen.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a počítačové hry, doctoral
bylo by fajn stihnout za cviceni vice prikladu
Mgr. Lucie Wintrová [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Eliška Heroldová, 02.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Lucka je skvělá vyučující, vše dopodrobna vysvětlí a když byl jakýkoliv problém, tak nám vyšla vstříc
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ja osobne by som potreboval pomalšie vysvetľovanie príkladov. Minimálne krokov, ktoré som nikdy pred tým nevidel.
Comment on course, Partial Differential Equations 1 [NMMA405, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
This course does not have practicals. It should be 4/0 and for more credits.
Comment on course, Partial Differential Equations 1 [NMMA405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Přednášky mi nevyhovovaly, nebyly pro mě srozumitelné. Kurz je po didaktické stránce opravdu nedostatečný, místo důkladně vysvětlených důležitých částí teorie je vedený jako rychlý seznam nejobecnějších výsledků. Myslím, že je to kontraproduktivní. Dohromady s absencí cvičení, neobvykle pracnými domácími úkoly a velkou závislostí na teprve probíraných partií z FA1 to klade zbytečné a neproduktivní nároky na samostudium beztak náročného předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Obtížnost domácích úkolu mi přijde příliš vysoká - ve výsledku zabírají velmi mnoho času a v kombinaci s tím, že má student mít v prváku magistra cca ještě 6 předmětů mi přijde nereálné to všechno stíhat.

Pokud se pamatuji správně, tak s bochnerovým integrálem se zde pracuje dříve, než se řádně zavede ve funkcionální analýze 1. Bylo by lepší, kdyby tomu tak moc nebylo. Pokud to člověk vidí poprvé, může z toho být dosti zmatený, když to má v rámci PDR 1 hnedka používat jako kdyby to znal pár týdnů...

Jinak mi přijde náročnost látky srovnatelná s funkcionální analýzou, takže v tomto směru s předmětem nakonec příliš problém nemám.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Jedná se o velmi náročný předmět se zajímavou teorií v pozadí. Přijde mi nešťastné, že se na studenta na začátku semestru vychrlí circa 20 vět bez důkazu s tím, že důkaz bude v následujícím semestru , a očekává se, že tyto věty budeme automaticky používat (proč jsme si to nemohli dokázat tento semestr a lépe to pochopit?). Přednášky mě vůbec nebavily a přišly mi zbytečné. Když jsem se ale začal učit na zkoušku, začalo mě to bavit a předmět mi přišel zajímavý. Chápu, že už jsme aspoň trochu zkušení a že nepotřebujeme vodit za ruku, nicméně mi nepřijde vhodné, že polovina zkouškového testu je příklad spíše početního charakteru, když předmět nemá prakticky cvičení a očekává se, že si to dobereme sami (například se vyžadují u zkoušky minimalizace, princip maxima a Euler-Lagrangeovy rovnice, které jsme si nijak nedefinovali, jen se objevilo v jednom z důkazů, že toto jsou E.-L. rovnice). S některými jinými příklady se člověk setká v domácích úkolech, které jsou podle mého názoru většinou zbytečně těžké. Také mi nepřišlo vhodné, že nám na začátku bylo řečeno, že výsledky dú nemají žádný vliv na výsledné hodnocení, ale poté nám byly za úkoly přidělovány body, které se jistým způsobem odrazily na hodnocení a požadavcích.
Comment on course, Partial Differential Equations 2 [NMMA406, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2024, 2. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Předmět mi přišel o mnoho lepší než PDR1. Velmi se mi líbila minimalizace a první třetina semestru, kdy jsme si dokazovali věty ze ZS. I tak byl ale velmi náročný.
Comment on course, Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení mi nepřišla moc dobře provázaná s přednáškou a už vůbec ne sjednocená mezi sebou co do organizace, obsahu a pořadí témat jednotlivých hodin, pravidel hodnocení a možná tedy i obtížnosti získání zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na predmete sme počítali veľa príkladov. Väčšinou neboli prehnane náročné, ale ak vám chýba teória (nové učivo oproti strednej škole), tak to nie je príjemný pocit. Aspoň si tam ale potrénujete počítanie a naučíte sa nové triky.
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
.
David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cenné cvičení, moc dobrá příprava na početní část zkoušky. Délka 3 vyučovací hodiny je oproti jiným cvičením nezvyklá, ale přijde mi ideální, během počítání čas rychle uteče. Oceňuji, že body z testů a domácích úkolů mohou pomoci zlepšit hodnocení zkoušky.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Opravdu nevím co bych bez cvičení dělal, strašně mi pomohlo pojmout kvanta informací z přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ocenil bych, kdyby byla nějaká centrální sada úloh přímo od přednášejícího, aby člověk věděl, co za obtížnost má od něj čekat a nebyl pak u zkoušky tak překvapen...
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Možná by se na začátku mohlo méně času věnovat procvičovaní suprem, infim a podobně, když se nezkouší a u přednášky jde hlavně o formalismus.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vysoká náročnost
Comment on course, Mathematical Analysis I [NOFY151, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji průběh zkoušky, tj. zejména že je znám výsledek (většinou) už v den jejího konání. Jsem rád za dostatek materiálů a organizačních informací na webu. Zdálo se mi, že v úvodním slově o roli a smyslu matematiky mohlo být více prostoru věnováno výkladu její stavby, tj. dělení na definice, věty a důkazy; k čemu jsou důkazy dobré a co jsou axiomy (a že se o nějaké opírá i středoškolská matematika). Jsem přesvědčen, že porozumění tomuto je klíčové pro zvládnutí matematických předmětů v jejich aktuální podobě a že to má smysl i pro studium fyziky. Např. kurz lineární algebry se tomuto tématu nevěnuje vůbec, jako by se v tomto spoléhalo na úvodní přednášky z MA.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
nevyhovovala mi, někdy nepřehledná, ručně psaná skripta
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Je to fakt mega dobrej předmět
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Matematická analýza 1 je veľmi náročný predmet, skok zo stredoškolskej matematiky do Matematickej analýzi je obrovský, no mňa osobne to baví.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je to těžký předmět, ale docela mě bavil. Ocenil bych, kdyby na cvičení přednášející dal nějakou svoji sadu úloh, aby člověk věděl, co má čekat za obtížnost u zkoušky a nebyl pak překvapen...
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Je to analýza, je to těžký a je toho hodně.
Author of entry is known to survey organiser, 28.01.2025, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
No, na většinu důkazů člověk kouká jak na zjevení. Ale to je prostě analýza.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a počítačové hry, doctoral
celkove OK, jen by bylo fajn odvodit vice dukazu na prednasce, na cvicenich se to nestihlo
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
náročné
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html