When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2025, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
She could try to be more active in classes, and help more. Generally the style of current discrete tutorial isn't helpful for improve at all. There isnt one single thing to judge, Cause the whole class is bad
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
Honestly, the biggest problem for me was how much time it took him to correct our homework assignments. At some point I wasn’t even sure I would pass the tutorials because I wasn’t getting my assignments back. It became very stressful.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Bára Dohnalová je mladinká, občas nervózní, velmi férová a milá. Dá se s ní domluvit a poskytuje i konzultace velmi ochotně. Na cvičení je vždy připravená. Jen co se vysvětlování týče, tak to ještě není ideál. Ale věřím, že postupem času se zlepší.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Natož že Bára učila poprvé tak byla super a struktura hodin mi velmi vyhovovala.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičící. Vždy ochotně odpovídal na otázky a pomáhal lépe porozumět předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Mírně chaotické ale funkční
Matej Bugaj, 09.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Bc. Vojtěch Gaďurek byl milý. Vysvětlení, když jsme si připomínali něco z přednášky bylo občas trochu zmatečné, ale myslím že jsme se nějako pochopili. Výtky co bych mohl mít je akorát, že se jednou nebo dvakrát v domácích úkolech a v testech objevilo zadání, které nedávalo smysl, ale tak to se stane. Jinak domácí úkoly byly fajn, objevilo se tam všechno co by se mělo probrat. Se zápočtem problém nebyl, jelikož testy byly hodnoceny poměrně mírně a spíše se řešila správná intuice a postup než kompletně správné početní řešení.
Cvika jinak probíhala tak trochu "individuální" formou, že jsme počítali buď sami nebo ve skupinkách ze zadání rozdaného na začátku hodiny, což je možná trochu nezvyk oproti ostatním cvikám, kde mi přislo, že to bylo spíše vedené a prokládané nějakým učitelským výkladem.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. Year, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení se mi velmi líbila, obzvlášť oceňuji přístup k žákům a ochotu ke spolupráci a odpovídáním na otázky. Díky otevřenosti a pozitivnímu přístupu vyučujícího jsem měl (nebo mám) mnohem větší motivaci ke studiu. Výuka nebyla jednotvárná a díky tomu se mi nestávalo, že bych odpočítával minuty do konce, jako to bylo u jiných předmětů.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Fantastické vysvetľovanie učiva, vyborný prístup k študentom. Často keď som bol úplne zúfalý po prednáške, tak po cvičení som sa zrazu 75% obsahu učiva chápal a rozumel a veľmi mi to celkovo pomohlo splniť tento predmet.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení z diskrétky, které bych každému doporučila! Tato cvičící vyučované látce výborně rozumí a stejně tak ji i umí předat svým studentům. V probíraných tématech, mini-písemkách a úkolech má pořádek a na odevzdaná řešení reaguje rychle a výstižně. Vzhledem k jejímu individuálnímu stylu výuky jsem se mohla průběžně doptávat a díky tomu jsem s přednáškami udržela krok.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící je asi nejdůležitější člověk pro vyvolání nadšení k tématu a této se to skutečně povedlo! Na cvičení velmi dobře zvládala vysvětlovat nejasnosti z přednášky a s nadšením odpovídala i na často hloupé dotazy. Ačkoliv mě diskrétka ze začátku tolik nezaujala, tak ke konci semestru jsem se na cvičení velmi těšil. Děkuji!
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepší cvičicí na diskrétku, vždy zopakovala látku probranou na přednášce a byla ochotná vždycky pomoct
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující vysvětluje látku velmi srozumitelně, individuálně pomůže s příklady. Body na zápočet se získávají každý týden z domácího úkolu a krátké písemky. Aby člověk dobře napsal test, většinou stačilo, když rozuměl příkladům z předchozího cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi milá, pohodová cvičící. Bodiky za zapocet dostanes za jednoduchy 10-minutovky na zacatku cvika + docela v pohode ukoly.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Oceňuji, že obchází každého přítomného studenta a individuálně řeší problémy. Líbí se mi struktura písemek a úkolů jako motivující bodové ohodnocení.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejvíce si asi cením vstřícných požadavků na zápočet. Každé cvičení se psal test, ale ten byl vždy relativně jednoduchý, když si před ním člověk prošel co se dělalo na posledním cvičení. Také byly každý týden úkoly, které nebyly příliš náročné a byly velice často opravené do několika hodin od té doby, co byly odevzdané. Dokonce byly i ke konci bonusové úkoly, na procvičení, nebo pro ty kdo neměli dost bodů. Vše bylo též dobře vysvětleno.
Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Musím říct, že slečna Grinerová má velice profesionální a vstřícný přístup. Učivo z přednášek dokázala vždy vysvětlit - skoro jako bych se díval na indický video tutoriál.
Jediné, co mohu vytknout je rozložení hodiny - na začátku cvičení nám byly zadány úkoly, které jsme měli plnit a sl. Grinerová nás mezitím obcházela každému polopaticky vysvětlila, jak úlohu řešit, když nevěděl. Mnohem více bych preferoval styl výuky, kde dostaneme krátký čas na nápad řešení úlohy a poté ho všichni společně probíráme s vyučujícím.
Pani Grinerová je excelentní vyučující ve všem co dělá. Cvičení probíhají v duchu, že se nejdřív napíše písemka a pak se zopakují definice z přednášky. Následně individuálně řešíte příklady a vyučující prochází kolem vás a dává vám takové rady, aby vám neprozradila výsledek ale aby vás navedla na správnou cestu. Stejný způsob u domácích úkolů(Response time 18 hodin). V poslední půl hodině cvičení se úkoly vyřešili na tabuli. Zápočet se dá získat do 2 měsíců.
Jedinou věc kterou bych změnil je, že bych upravil písemky aby žáci museli psát taky definice = na základě ukázkových zkoušek jsem zjistil že jsou fakt potřeba a v semestru jsem si vystačil s nějakou logikou a memorování jsem úplně zanedbal.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý individuální přístup ke každému.
Mgr. Tomáš Hons [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Vždy dobre pripravený, náročnosť zápočtu mi prišla adekvátna. Občas bolo rozdeľovanie do skupiniek pomocou kariet chaotické - ale tento kreatívny nápad sa mi páčil.
Na maily a úlohy vždy odpovedal rýchlo
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Náplň hodin samotných byla výborná. Možnost skupinového řešení cvičebních úloh, které byly vhodně vybrány. Na druhou stranu, cvičení nebyla úplně nejšťastněji rozplánovaná, jelikož přibližně od poloviny semestru jsme byli velmi pozadu za přednáškou.
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící působil často nervózně a nejistě, ale jinak úplně v pohodě.
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Komunikace s Tomášem byla naprosto dokonalá, vždy, když bylo potřeba se na něco zeptat či něco probrat, byl ochotný pomoci a skvěle vysvětloval. Jsem trochu v roztržkách toho, zda mi vyhovoval systém náhodných skupinek – mnohdy mi tato koncepce malé skupiny lidí, s nimiž spolupracuju na úkolech, značně víc vyhovovala, často jsem ale měl pocit, že jsem se s ostatními lidmi ze skupiny špatně domlouval a následná práce ve skupině mě spíše zdržovala.
Mgr. Tomáš Hons [32-IUUK], Probabilistic Techniques [NTIN022, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
Tomas is very keen on helping students during tutorials. He is prepared well for the tutorial. He is kind and nice. Also most of the homework assignments were corrected very fast by him.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Samo Kosík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Chodila medzi skupinkami a komentovala naše riešenia. Prípadne nám dávala rady. Na konci ukázala správne odpovedať, prípadne nechala skupinu svoje riešenie prezentovať.
Cvičenia boli super!
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrá metoda udělování zápočtu, když člověk ví, že bude příští cvičení zase z něčeho psát, tak se na to doma actually podívá. Existují stěžující si na ten koncept, že dostanou pracovní listy a jsou obcházeni vyučující, vzhledem k tomu, že se ale pokaždé pracovalo ve skupinách a vyučující byla - alespoň z mé zkušenosti - vždy nápomocná, tak v tom nevidím žádný problém, přijde mi to jako dobrý koncept.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Pozitivní přístup ke studentům, možnosti konzultací, srozumitelné a férové hodnocení.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Sprvu som sa veľmi zľakla/bála vášho spôsobu udeľovania zápočtu (t.j. písomky každý týždeň), no teraz musím povedať, že som rada, že ste si tento spôsob výuky vybrali. (Myslím, že mi veľmi pomohol.)
Mala by som možno ešte pripomienku ku práci v skupine. Osobne mám problém pracovať s ostatnými, prišlo mi, že nie som schopná premýšľať a viac sa sústreďujem na to aby som pôsobila v tej ľudskej rovine alebo ak som sa dostala do trochu slabšej skupiny, popoháňať ich aby sa ma nebáli a zapojili sa viac, čo ma stavalo do situácie, kedy som si mnohokrát vravela svoje (zväčša nezmysly, ktoré nám nijako nepomohli). Nerada dominujem diskusii a nechcem sa akoby stavať nad ostatných. Na druhej strane ak som sa dostala do skupinky "silnej", moja snaha nepôsobiť hlúpo zaberala väčšinu mojich myšlienok. Uvedomujem, že je to tréning práce v skupine, len som sa s vami chcela podeliť o svoj pohľad. Mimo to mi prišlo príjemné mať aj cvičenie, ktoré takto dostalo iný ráz.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky velmi dobře vedené, záživné. Látka se z přednášek dala pochopit i bez "samostudia", jen bylo třeba dávat pozor. Chybějící nahrávky z přednášek plně nahrazovaly dostupné poznámky paní doktorky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Poskytuje skvělé výpisky k přednáškám
Matej Bugaj, 09.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D je velmi milá a příjemná, nabízí konzultační hodiny kdyby někdo něco nepochopil. Snaží se všechno vysvětlit tak nějak "lidsky", aby to pochopili i ti co nejsou v matematice tolik zdatní, což si myslím, že trochu zavádělo i to správné matematické myšlení. Občas řekla i něco zábavného. Nemám žádné výtky.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Paní Ida Kantor má dobré hodiny, výhodnou jsou zápisky, které zveřejňuje a jede přesně podle nich. Vytkla bych jen to, že každá její zkouška má jinou obtížnost dle mého názoru, ale bodované jsou stejně.
Peter Hriň, 01.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Maximálne odporúčam, výklad vždy dával zmysel, neodporúčam si robiť poznámky, určite nebudú lepšie než tie, čo má pani Kantor na webe, tie sú 10/10 a počas písania sa človek zbytočne stratí. Skúška bola teoreticko-počítacia, čo sa niekomu môže páčiť menej.
Samo Kosík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Ida je super! Poznámky, ktoré nám pošle, sú prehľadné a jasné. Hlavne ale musím oceniť, že vie dobre podať učivo. Teda keď niečo vysvetľuje, uvedie jednoduchý príklad, na tom pochopíme princíp a až potom ide formálna definícia a tá sa spojí s príkladom. Na týchto prednáškach som sa strácal najmenej a keď som sa niekde stratil, tak mi pani doktorka odpovedala spôsobom, ktorému som rozumel. Je podstatne lepšie vybudovať dobrú intuíciu za látkou, ako len uvádzať formalizmy, v kt. by sme sa bez intuície strácali.
Možno by som odporúčil trochu viac energie dať do prednášok, nech majú drive. Hlavne, keď sú v piatok poobede...
A pekne hrá na husliach :D
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Ida je nejlegendárnější vyučující na planetě. ANO
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Pozitivní přístup ke studentům, možnost konzultace, srozumitelné hodnocení a komentáře.
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka Kantor má naprosto úžasný styl výkladu, byla vždy maimálně ochotná cokoliv vysvětlit, velmi empatická a je vidět, že nad problematikou se nesnaží přemýšlet jen formálně a ryze v matematických objektech, ale přenáší ji i do jiných vědních oborů (nejen do informatiky). Její způsob výkladu i poskytované materiály mi neskutečně vyhovovaly.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka byla vždy jasně a srozumitelně vysvětlena. Vypíchl bych hlavně naprosto špičkové poznámky, které čitelně a přehledně látku vysvětlily snad ještě lépe než přednáška.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super prednašajúca, pri skúške férova.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Vyucujici mi prijde ze do toho nedava dostatek energie a nadseni. Prednasky jsou takove line a nudne. Chtelo by to vice nahlas, vice sebevedomi
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Moc milá paní učitelka. Vše ráda vysvětlila
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Během výuky nebyl čas, kdybych se přehnaně ztrácel, což bylo dané výborným výkladem, který na sebe postupně navazoval a při potřebě zaceloval jakékoli nejasnosti. Nejvíc si cením intuice, kterou jsem díky těmto přednáškám dostal, jelikož byly přeloženy i do lidského jazyka, což je vítaná změna. :D
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Příjemná a ochotná cvičící, cvičení mě bavila. Nemám co vytknout.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cas na domace ulohy bol priliz kratky v porovnani s tym ako casto boli opravovane (clovek mal tak 1-2 pokusy) a bolo to velmi frustrujuce. Priklady na doma boli celkom tazke a zapocet z nich nebol zadarmo, no nepisali sme ziadne testy co bol asi dobry trade-off, ja osobne testy neznasam. Na skusku som bol pripraveny celkom dobre, pride mi ze to boli asi najtazsie cvika ake sa dali zapisat (niektore ulohy som absolutne netusil, domace z inych cvik som mal do 3minut cele hotove niekedy bez papiera).
Hodiny boli asi trochu netradicne, po tom ako sme si vysvetlili domace, sme pracovali celu dobu v nahodnych 3-4clennych skupinnach. Po konfrontacii, ci by sme nevedeli skusit aj iny styl, napr. niekto pred tabulou nieco vysvetli, alebo aj si nieco spolocne prejdeme, bola Lenka otvorena experimentalnej zmene, avsak potom nebolo vela hodin a predsalen skupiny mali nieco doseba - clovek sa nauci vysvetlit a niekedy to je lepsie ako len pochopit vsetky priklady.
Niekedy ta chut pocitat bola mensia ale nikto nikoho nenutil nic robit, dochadzka neexistovala lebo clovek je na matfyze pretoze chce, za mna velky plus ale aj tak som bol na kazdom cviku na ktorom som mohol byt.
Kazdu hodinu bol taky kratky quiz, nieco na start - taky zahrievaci priklad za ktory boli extra body.
Prislo mi ze 1.5hodiny trvalo 20minut, toto bol asi jediny krat za tyzden kedy som nepozeral na hodiny kedy skoncime, neviem ci to bolo kvoli tomu ze ma pocitanie bavilo alebo ze sme tam boli fajn partia ludi.
Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičící učí dobře, občas trochu hekticky, ale je vidět, že moc dobře ví, o čem mluví. Velmi inteligentní.
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Martinova cvičení jsou vedená formou řešení úloh ve skupinkách. Během těchto chvil si budete připadat jako opravdoví matfyzáci :D. Někdy je potíž když chytnete do skupiny někoho, komu to pálí a vy jste spíš pozadu. Navíc cvičení bylo hned po přednášce, na které jsem toho většinou moc nepochytil. Na druhou stranu hodně lidem vyhovovalo, že mohou nově nabité vědomosti hned zkusit aplikovat.
Domácí úkoly byly hodně na můj vkus hodně náročné, ale pokud vydržíte až do konce, tak budete skvěle připraveni na zkoušku.
Objektivně nevím, jak by se dalo cvičení vést lépe. Největší potíž pro mě byl zkrátka ten přechod ze středoškolské matematiky na tu vysokoškolskou, tomu se však nevyhnete. Nejlepší způsob je do toho skočit po hlavě a naučit se v tom plavat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Koutecký vede cvičení formou řešení úloh ve skupinách.
Jak dobře toto funguje závisí na skupině.
Někdy si studenti v rámci řešení jedné úlohy pomáhají vymýšlením nápadů a od sebe se učí, ale jindy to dopadne tak, že řešení vymyslí jeden z nich a buď ho ostatním vysvětlí, nebo ho nepochopí.
Koutecký ochotně odpovídá na otázky, dává nápovědy a o řešení se studenty diskutuje, což si myslím, že je pro výuku velmi přínosné.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Vyhovuje mi forma výuky "postavte se do kroužků a řešte úlohy ve skupinkách." Spousta lidí na to bude mít jiný názor, já jsem s tím byl ale spokojený, myslím, že se to hodí k povaze předmětu a taky je to pěkná změna od jiných předmětů, kde člověk sedí 135 minut a počítá integrály (ne že bych neměl rád matalýzu.)
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vše přehledně odpřednášeno. Na zkoušku je tolik času co člověk potřebuje což je u předmětu jako tento moc fajn.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Těžko se mi hodnotí Martinův výklad, protože moje nepochopení některých konceptů není tak docela jeho vina. Diskrétní matematika byl pro mě v 1. semestru asi nejnáročnější předmět. Ztratil jsem se někde v prvních týdnech a od té doby jsem byl tak nějak pozadu.
Pokusím se alespoň napsat pár subjektivních poznámek k přednáškám:
- Martin občas začně psát malým písmem, které nejde přečíst skoro ani z prvních lavic. U první přednášky nám však řekl, že si je toho vědom a máme ho upozornit, pokud to bude až moc nečitelné.
- V některých přednáškách bylo tempo dost rychlé a bylo obtížné si látku stíhat zapisovat natož během toho pochopit
- Jinak se Martin snažil znázornit dost věcí vizuálně, abychom si to lépe představili, což já osobně velmi oceňuji.
Výklad tak měl své mouchy, ale pokud nebudete něčemu rozumět, určitě bych se nebál za ním přijít, Martin se vždy snaží být maximálně nápomocný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán doktor miestami pôsobil trochu nepripravene na prednášku, v niektorých dôkazoch sa zamotal, ale keď sa človek nad prebrané učivo sadol, dalo sa pochopiť. Skúška u neho bola férová, primerane náročná.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad byl zajímaví, učitel odpovídal na otázky.
Zkouška byla přiměřeně obtížná, jen bylo potřeba dlouho čekat na opravení na místě.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky bývali mnohdy zmatené, obvzláště během předvádění zapeklitějších důkazů. To je však mnohonásobně kompenzováno vřelým a vstřícným přístupem ke studentům.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly v pohodě, když vyučující stíhal, bylo to super, dávalo to smysl a výklad byl poutavý, když nestíhal vychrlil na nás hrozně rychle větu či definici, což bylo skoro kontraproduktivní. Zkouškové okruhy odpovídaly přednáškám Martina Mareše. Věřím, že by bylo lepší udělat vlastní okruhy, které by lépe odpovídali odpřednášenému zde, takhle bylo tímpádem stejně nejlepší se učit ze záznamů Martina Mareše. Zkouška byla příjemná a férová.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly podstatnou část semestru poměrně chaotické a měli jsme problém neztratit se v látce. Rozhodně by bylo dobré zvětšit písmo
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
ochotný, vysvětluje dobře, u zkoušky hodný
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Koutecký je sympatický vyučující, který se dobře poslouchá a ve studentech budí zájem o předmět. Komunikace s posluchači je úžasná. Jediné co lze vytknout je, že občas je jeho výklad horší pochopit na první dobrou, ale je otevřený otázkám a proto to tolik nevadí.
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Na prednaskach z dm1 celkom mily, je rad ked mu ludia nevykaju.
Obcas sa trosku zamotal no motivacne intro resp 0th hodinu dal dost dost silnu. Dbal na to aby sa ludia pytali otazky ak niecomu nerozumeli a bol mily ku kazdemu, prijemna atmosfera. Bol som na prvych 4jeho prednaskach a potom som pozeral len zo zaznamov no v podobnom duchu to pokracovalo dalej ako asi 10 ludi hovorilo.
Mal taktiez cvika z dm1 na ktorych som nebol zapisany no dostali sa ku mne priklady a velmi podobne boli aj na skuske, je asi dobre si dat cvika s clovekom ktory ich uci ak je vasim cielom nejako prejst.
Na skuske z dm1 bol velmi napomocny, dbal na to aby clovek vedel definicie a vedel prejst, no prosim nepodcenujte to, je toho dost, resp. vediet nieco navyse moze len pomoct.
Je to ten typ ucitela za ktoreho moze byt clovek vdacny.
Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Snaží se učit zábavnou formou, ale jede se moc rychle.
Koutecký probírá látku systematicky a snaží se ji prokládat vtipy a zajímavosti.
Občas má problém vyznat se ve vlastních poznámkách. Mohl by si lépe připravit výklad před samotnou přednáškou.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Přednášející je velmi příjemný, líbí se mi, jak se nás často ptá, co jsme nepochopili a dává spoustu prostoru na otázky. Taky si s ním můžeme tykat. Jedině bych mu vytkl, že se občas trochu zamotá do nějakého důkazu a trvá mu pár minut se vymotat a taky občas píše dost malým písmem. Když ho na toto někdo upozorní, tak to znovu řekne jinak srozumitelněji a nebo zase začne psát čitelně.
Bc. Petr Martinek [32-KAM], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velice příjemný vyučující, pěkně látku vysvětlil a vždy rád pomohl. Na zprávy odepisuje rychle, čehož si cením. Zápočet byl docela lehký.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyucujuci je podla mna celkom chaoticky a mozno zo zaciatku bol pod stresom, ale tym ze su to jeho prve hodiny tak to je podla mna pochopitelne. Vacsinu veci som porozumel, ale castokrat mi prislo, ze vyucujuci nevedel uplne spravne nieco vysvetlit, pripadne si nieco pripravil doma a potom na hodine zabudol postup tej danej ulohy. Ako som vsak hovoril vyssie, vela veci som aj pochopil a boli pre mna vysvetlene dobre.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučujúca dobře vysvětluje učivo a pokud něčemu nerozumíte, tak je ochotná vám to vysvětlit i pětkrát za sebou. Není problém něco vyřešit, nebo se na všetkém dohodnout. Na hodině se vždy vysvětlí teorie, hlavně části, které jsou potřebné pro nasledující příklady, a pak se přejdou příklady z každého druhu po jedném a ostatní se dělají samostatně, ty se pak jenom kontrolují.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi dobře připravená cvičení, na kterých se vždy zopakují a procvičí nejduležitější poznatky z přednášky.
Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán doktor vždy na cvičení navodil príjemnú atmosféru. Počas semestra s nami písal niekoľko testov, vďaka čomu sa dalo bez problémov získať zápočet. Poctivo s nami zopakoval látku a prešiel viacero zaujímavých úloh.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Jedinou nevýhodou je absence domácích úkolů, jinak ale cvičení samotné bylo záživné a vše co mělo, bylo vždy velice dobře vysvětlené. Podmínky na zápočet byly dle mého názoru také celkem jednoduché (ale určitě ne "zadarmo").
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Těžké cvičení, musel jsem se pravidelně a relativně dlouho učit, dokonce jsem málem nedostal zápočet. Ovšem u učení na zkoušku to člověk ocení. Hodiny byly vedeny skvěle.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Great
Mgr. Petr Sedláček [32-KAM], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Hezky urganizovaná cvičení, oceňuji papíry s příklady a důležitými definicemi které se procházeli na cvičení a dobře kopírovali témata z přednášek. Úkoly dají nějakou práci ale jsou vpohodě. Testy v hodině taky ok.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvelý prístup k výuke aj študentom. Úlohy a testy boli primerané. Pri potrebe konzultácie nebol žiadny problém na dohodnutí termínu.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Srozumitelný výklad, příjemný cvičící :) Dobře zpracované materiály. Jediné, co mi trochu vadilo, že chyběly odpovědi k úkolům.
prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bohužel musím konstatovat, že pan profesor Tancer byl jediným vyučujícím, který mě v prvním semestru potkal a nemůžu ho v anketě hodnotit příliš pozitivně. Nepochybuji o tom, že je pan profesor velmi dobře zorientovaný v látce, kterou vyučuje, bohužel se mu to z mého pohledu absolutně nedaří předat. Jeho cvičení probíhají stylem "zde jsou příklady a počítejte". Pakliže někdo má spočítáný příklad, tak jej jde na tabuli ukázat, za což dostane bodíky k zápočtu. Ovšem pokud příklad nedopočítá někdo ze spolužáků, tak jeho řešení nikdy neuvidíte. Pan Tancer v hodinách nespočítá žádnou ukázkovou hodnotu, na které by téma zopakoval/přiblížil/cokoli co by vám mohlo trochu pomoci... Samozřejmě se můžete pana Tancera zeptat, ovšem odpověďi, které jsem dostal, nebyly většinou moc platné. Navíc obzvlášť v prvním semestru je alespoň ostatním vyučujícím jasné, že fakt že nezaznívají otázky, neznamená, že je téma všem jasné, nebo že se všichni válejí a nic nedělají, ale je tu spoustu faktorů, proč tomu tak je. Hodiny jsou tak prakticky pouze konzultacemi... Zároveň pan Tancer nevyjadřuje absolutně žádné emoce, hodiny ničím ani trochu neobzvláštní, takže na nich budete usínat. Na druhou stranu musím uznat, že hodnocení domácích úkolů/testů bylo velice obsáhlé a na konci jsme dostali možnost body do zápočtu si doplnit. Bohužel se ale na písemky ze cvičení nepřipravíte, pokud jste "průměrnými" matfyzáky. Myslím, že by panu Tancerovi prospělo navštívit pár hodin svých kolegů. Rozhodně nedoporučuji pana Tancera zapisovat na přednášku a cvičení zároveň.
Tomáš Jaroň, 10.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Bylo vidět, že se pan profesor nesnažil nikoho topit.
Když mu připadalo něčí řešení příkladu nejasně vysvětleno, pro jistotu ho vysvětlil pro ostatní znova a lépe.
Zároveň se nedalo říct, že by studenty šetřil, protože řešené příklady byly často dost náročné.
Marian Šámal, 28.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Základem zápočtu byly dvě písemky za 60 a 90 bodů na 60 a 90 minut. Oproti tomu poměrně složitý domácí úkol byl jen za 9. Ocenil bych lehké vyrovnání toho poměru. Domácí úkoly se odevzdávaly přes Owl, výsledky všeho byly veřejně zveřejňovány na Tancerových stránkách, přitom to by přes Owl šlo též jednoduše. Cvika spočívala v převážně samostatném řešení zadaného papíru plného úkolů, všechny problémy se však nestihly ani vyřešit, natožpak odprezentovat, a možnost dodělat je jako domácí úkol za body nebyla.
Na cvičení si každý mohl jet svým tempem
Vždy dokázal vše korektně vysvětlit
Úlohy byly na míru látce
prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NDMI002, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělé obsáhle hodiny, jenom občas škoda, že témata spíše popisuje než vysvětluje.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán profesor vždy dobře vysvětluje a vyjde vám vstříc
Samuel Hlavatý, 13.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pán profesor vedel podať látku zaujímavo, a keď sme niečo nevedeli a spýtali sme sa ho, vždy nám to dobre vysvetlil. Môžem povedať iba toľko, že on je z KAM (katedra aplikovanej matematiky), a tam sú iba super učitelia.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Výklad pana profesora Tancera se mi zdál srozumitelný. Přednášející nepoužíval prezentaci, pouze psal na tabuli, kvůli čemuž by pravděpodobně bylo náročnější doplňovat si látku v případě absence na přednášce, na druhou stranu se ale díky tomu nestávalo, že bych si nestíhal dělat poznámky.
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Supr, na zkousce teorie presne to co se probralo, vylozeno velmi srozumitelne a pomerne jednodusse. Pokud budes chodit na prednasku a psat si poznamky, myslim ze se zkouskou nebudes mit problem
Marian Šámal, 28.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Nevím, jestli je problém s diskrétkou, nebo s profesorem Tancerem (nebo se mnou). Přednáška je plná vět a tvrzení, která po lehkém zamyšlení jsou samozřejmé, akorát je k nim úplně nepochopitelný důkaz. Polovina Tancerových důkazů je ve stylu "toto platí, protože to prostě platí", druhá polovina ve stylu "toto platí, protože *naprostý nesmysl*". Přednáška je psaná na tabuli, dokola definice–věta–důkaz. K dispozici jsou celkem nesrozumitelné prezentace z dob covidu, Tancer nemá vlastní skripta a jediná doporučená literatura je fyzická kniha. Zároveň přednášky nejsou nijak nahrávány, proto kdo chybí, nemá odkud si látku doplnit. Přednášce chybí zábava, zajímavost a propojení s reálným světem.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Líbí se mi, že vynechává detaily, které by na této úrovni mohly mást. Je dobré, že časově nezabředneme do detailů a stihneme všechno probrat.
Tomáš Jaroň, 23.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pana profesora Tancera bych vystihl větou:
"Když všechno funguje dokonale, člověk si ničeho nevšimne - není si na co stěžovat."
Podotýkám, že moje průměrné hodnocení je opravdu 3.
Všechno jsem pochopil již na přednášce, takže jsem se na zkoušku nemusel skoro učit.
Všechno vypisuje křídou na tabuli a podrobně popisuje myšlenkové pochody.
Když někdo něčemu nerozumí, je ochotný vše dovysvětlit znova a lépe.
Víc než na formalismy dbá na to, abychom učivo dobře intuitivně pochopili. To ale nijak neubírá na rigorozitě.
Často uvádí ilustrativní příklady.
Hlavní nevýhoda je, že když člověk něco nepochytí na přednášce, hůř se to dohledává, jelikož nemá vlastní slajdy a odkazuje se na cizí, kde je probraná trochu jiná látka.
Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Rozumné tempo přednášek a pochopitelný přednes.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Malá nekonzistentnost v definici relací a funkcí jaksi vedla k jisté debatě jednou, ale jinak nemám co vytknout, přednáška hezká.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující působí přátelsky.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Tieto prednasky ma(ako som aj hore spominal) velmi nebavia, ale myslim ze z casti je to kvoli predmetu a tomu, akym sposobom je nastaveny, ale prednasajuci by podla mna mohol castejsie kontrolovat ci nie su otazky a nie vsetko prepisovat od slova do slova na tabulu. Mozno radsej miesto toho napisat menej a zvysok slovne popisat a dokladnejsie vysvetlit.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučující dokáže za hodiny probrat hodně látky, někdy se zdá, že až moc. V ostatních předmětech jsme zdaleka neprobrali tolik informací, jak na těchto přednáškách. Ale jinak je vyučující přijemný, vždy když se na něco spolužák zeptal, tak to pěkně vysvětlil. Doporučil bych přidávat příklady ke každému tématu, hodně to pomůže (stačí jen něco krátkého).
prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Z cvičení s panem docentem mám docela dobrý pocit. Pořád zde panují problémy s cvičeními z DM jako takovými - nekonzistentní náročnost příkladů, soutěživá atmosféra - ale to je problém v podstatě na všech cvičeních, a s panem docentem jsem to necítil až tak intenzivně. Pan docent vedl cvičení rozumně a vcelku docela lidsky, před tabulí jsem se nikdy nebál, a i když jsem si nebyl jistý odpovědí, tak k bodování pan docent přistupoval velmi štědře.
Moc se mi líbil systém domácích úkolů. Bylo jich trochu málo, možná by bylo lepší je mít nějak pravidelněji, ale všechny domácí úkoly byly velmi povedené a zábavné. Pokud jsme měli s domácím úkolem problém, tak jsme se mohli panu docentovi ozvat přes e-mail (na které mimochodem odpovídal bleskově), aby nás pošťouchnul správným směrem, což bylo super. Velmi se mi líbilo, že jsme úkoly mohli odevzdávat online.
Většinu bodů na zápočet jsme dostávali ze zápočtových testů, což bylo v porovnání s většinou ostatních cvičících mnohem riskantnější. Testy byly docela těžké, takže jsem se během semestru snažili nahnat co nejvíce bodů u tabule, ale pokud nám na konci semestru chyběly nějaké body na zápočet, tak jsme se mohli domluvit s panem docentem, což bylo hrozně fajn.
Velmi se mi líbilo, že jsme se na body ze zkoušek/z aktivity mohli dívat online, a měli jsme tím pádem přehled o tom, co všechno nám ještě chybí. Líbí se mi rozvržení stránky, všechno je rozepsané, a pro vyklepaného studenta to působí velmi lidsky. Mrzí mě, že na stránkách nejsou zadání starých zápočtových testů, abychom se mohli pochlubit kamarádům, ale není to konec světa.
Obecná rada pro studenty: většinou se nevyplácí zapsat si na cvičení stejného učitele, co vede přednášku. Vždy je lepší mít nějakou třetí osobu, která vám může vysvětlit látku z jiné perspektivy, pokud by vám náhodou nesedlo vysvětlení na přednášce. Se cvičeními pana docenta jsem velmi spokojený, a myslím si, že je vedl moc a moc hezky, ale pořád je to riziko, na které se vyplatí myslet.
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Ocenil by som nejaké zopakovanie látky na začiatku hodiny a nejaký riešený príklad pred tým ako sa pustíme do riešenia. Inak fajn.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení dobře doplňovalo probíranou látku na přednášce. Pan docent Tancer byl vždy dobře připravený. Zápočtové testy pana docenta jsou trochu obtížnější, ale pokud jste aktivní během semestru, tak se dá zápočet získat. Cvičení mě dobře připravilo na zkoušku, tedy asi není více co dodat.
prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Výklad byl asympatický a zmatečný, na rozdíl od analýzy bylo ústní přeskoušení peklo. Oceňuji zpřístupnění materiálů k učení
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Věřím, že pan Tancer chce vycházet studentům vstříc, ale jeho výklad mi upřímně vůbec nevyhovoval. Mluvil hodně stroze a neopakoval důkazy, takže jsem se často dost ztrácela.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan docent učivu velmi dobře rozumí, ovšem na hodinách se chová lehce zmateně a ve výkladu je potom občas guláš. Osobně jsem přednáškám moc nerozuměl a nestíhal jsem je, ale to je spíš moje vina.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Místy chaotický výklad, nicméně dostatečně srozumitelný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Důkazy byly často předvedené takovým způsobem, že to hodně lidí ani nepochopilo, a často byly jen slovně řečeny.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Osobne som mal pocit, že som niekedy nerozumel myšlienkovým pochodom pána docenta čo ma občas zmiatlo trochu viacej následne kvôli čomu som nerozumel prednáškam. Ale zodpovedať na dotazy nemal problém čo veľmi cením.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan docent Tancer má občas ve zvyku zapisovat některé skutečnosti jen zkratkovitě či symbolicky. To není pro psaní poznámek, které jsou vzhledem ke koncipování přednášky, která se nedrží žádných skript, nutné, optimální.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
chaotická výuka. tento vyučující mně i přes veškerou moji snahu absolutně neseděl.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na přednášce se nedá nic vytknout, výklad byl srozumitelný. Bohužel trochu k zamrzení je nulová koordinace mezi různými cvičícími a mezi obsahem přednášky a cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Výklad byl občas moc formální a málo nahlížecí, lepší by mi přišlo podat ideu důkazu a poté napsat ten formalismus.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.
Přednášky jako takové mohly být lepší, pan docent vypadal poněkud nejistě, a člověk měl často tendenci usínat v druhé polovině přednášky (první polovina ok). Poznámky na tabuli bývaly poněkud chaotické, a občas se stávalo, že pan docent myšlenku vysvětlil především verbálně, ale poznámky nechal neúplné a rozepsané. Velmi by pomohlo mít nějaký strukturovanější zápis, buď si rozdělit tabuli na třetiny/čtvrtiny, a psát po sloupcích, nebo se opírat o slajdy.
Co si však na panu docentovi nemůžu vynachválit, je jeho organizovanost a ochota vycházet studentům vstříc. Na e-maily odpovídá okamžitě, nemá problém s plánováním termínů zkoušek/konzultací/čehokoliv, a je ochotný pro studenty udělat skutečně mnoho. Hrozně se mi líbí, že má na stránkách detailně rozepsané popisy témat bakalářských prací, nikdo z jiných vedoucích to tak nedělá, a upřímně si myslím, že to je škoda. Vadí mi, že na stránkách nemá zadání starých zkoušek (a musíme si je tedy shánět u ostatních studentů), jinak tam má v podstatě všechno.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Častokrát jsem měl dojem, že přednášená látka je formulována více matoucím způsobem, než by musela. Nejedenkrát se stalo, že jsme se na hodině zasekli u nějakého dotazu, na něž se podařilo uspokojivě odpovědět až třeba na třetí pokus. Ochotu a snahu nemůžu vytknout, ale bohužel si prostě ne vždy student a přednášející hned rozuměli.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Přednášky vcelku dávaly smysl a bavily mne.
Bohužel bylo pro pochopení látky nutné neustále sledovat jak výklad, tak změny na tabuli (ne vždycky lineární), což je někdy spolu s psaním poznámek náročné; navíc se na prvních několika přednáškách nedařilo zprovoznit mikrofon.
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Niekedy na prednáške sa učivo bralo až príliš formálne a teda miestami unikala pointa niektorých tvrdení. Napríklad na prednáške o priestore cyklov grafu sme viacerí nevedeli do polky prednášky, čo dokazovaná veta vôbec hovorí. Uvítal by som pred každým dôkazom najprv nejaké polopatistické vysvetlenie.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Látku probírá strukturovaně. Výklad je nudný, ocenil by zajímavé vsuvky.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Je vidět snaha kvalitně látku vysvětlovat, což oceňuji. Bohužel občas se výklad úplně nepodařil a bylo těžké z výkladu látku pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
teacher had too much on hand, topic either too hard or the teacher doesnt know how to explain it
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Hans insists on formulating a concrete answer to each question and not stopping on just understanding it. It all makes sense in regards of exam preparation.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2025, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
High quality lecture content.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
worse teacher I have ever had
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Great tutorials, the only issue is that sometimes group gets stuck on one task, while other group moves forward, resulting in slight difference in skills
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Hans always spends well enough time to explain things introduced at the lectures. Hans manages to use understandable language to explain difficult things, as long if the student has paid attention on the previous lectures. Hans always gives a detailed response to any question.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Rozhodně Skvělé cvičení, maličko náročnější
Samuel Hlavatý, 15.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Kde začať… Meno cvičiaceho mi už od začiatku niečo hovorilo a potom som si uvedomil, že on vlastne robí úlohy do Matematickej olympiády. Podmienky na zápočet boli pre mňa dosť náročné, pretože museli sme napísať 2/3 testov na viac ako 60% čo bolo pre mňa osobne náročné lebo na prvých pisomkach bolo veľmi málo času. Avšak nakoniec na poslednú písomku dal dostatok času a nakoniec ak ešte niekomu trebalo pár bodov dal bonusové príklady. Ale dosť zlého. Cvičiaci vždy na začiatku hodiny zopakoval teóriu a potom sme riešili príklady a ako sme riešili popritom nám pomáhal. Myslím si, že úlohy boli pomerne zaujímavé (hlavne s grafmi). Bolo vidno, že aj keď boli testy náročnejšie išlo mu o to aby sme veciam chápali a aby zápočet nebol to čoho sa budeme báť.
Na hodiny bol vždy pripravený, a vyžaroval z neho pokoj. Konzultácie s vyučujúcim boli super vždy si našiel na nás a na naše otázky čas aj keď bol už večer. Vždy bol ochotný nám pomôcť.
Celkovo odporúčam tohto učiteľa, lebo keby ste vedeli aký je to dobrý človek aj mimo matfyz naozaj by ste neváhali.
Za všetko jedno veľké vďaka Pepo <3
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pepa je velmi milý a ochotný cvičící. Vyhovovalo mi, že v každé sadě úloh, které jsme na cvičeních řešili, byly úlohy různé obtížnosti, takže si každý našel svou úroveň. Jen si myslím, že v prvních zápočtových testech byl trochu podceněn čas nutný k jejich vyřešení, což vedlo k tomu, že většina studentů je nestihla, ačkoli by třeba byli schopni úlohy vyřešit. To se naštěstí v průběhu semestru zlepšilo.
Velmi dobrý cvičící, je ochotný vše vysvětlit. Cvičení skvěle připravilo na zkoušku.
Martin Šindelář, 02.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi sa mi páčil rozsah príkladov, od jednoduchých na pochopenie látky až po celkom náročné pre tých, ktorý sa do toho chceli ponoriť hlbšie. Super bola tiež hravosť hodiny, že sme boli donútený vymýšľať riešenia a nie sa len naučiť algoritmus výpočtu a opakovať ho.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Není snad žádná hodina v mém rozvrhu na kterou bych se těšil více než na Pepovi cvika. Kromě toho, že byl perfektně připravený na každá cvika, vysvětloval látku tak, že chodit na přednášku se stalo téměř zbytečným a odpovídal elegantně na sebevíce záludné dotazy, tak i hrozně příjemně a úpřímně jednal se všemi studenty a věnoval se jim jak jen potřebovali.
P. Tkadlec byl na cvičení vždy připravený, rád látku zopakoval a příliš nelpěl na detailech, které nejsou potřeba. Naopak důkladně cvičil věci důležité ke zkoušce, na kterou mě cvičení perfektně připravilo. Domácí úkoly byli jednodušší, zápočtové testy férové. Díky, že jsem se mohl účastnit Pepo <3
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Kombinace testů a domácích úkolů, mě skvěle připravila na zkoušku. Body za jednotlivé domácí úkoly mě bezvadně motivovaly, možnost opravy domácích úkolů byla dle mého super, měl jsem vždy možnost si uvědomit co tam mám za chyby.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pepa je úžasný cvičící. Jeho přístup je velice přátelský a osobní, ale ne do míry, aby negativně ovlivňoval kvalitu výuky. Je ochotný poradit nad rámec výuky. Komunikace nikdy nebyla problém.
Domácí cvičení jsou zadávány přes KAMáckou sovu. Oproti těm od jiných cvičících jsou jednodušší, ale i tak jsem se s látkou, řekl bych, v rámci sylabu seznámil víc než dostatečně.
Při opravování každého úkolu se snaží studenty navádět, aby si sami uvědomili své chyby. Opravuje mírně, ale spravedlivě.
Jeho zapálení do učiva je povzbuzující. Lekce s ním byly radost. Mohu jen doporučit.
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pepa je výborný učitel. V průběhu hodiny neustále obchází studenty a ptá se na jejich myšlenky. Když si člověk nevěděl rady s úkolem, vždy poslal nějaký nenápadný hint.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyhovuje mi jak jsme necháni vyřešit příklady sami a pak po čase se projdou na tabuli. Samotné dvojhodinovky jsou v pořádku.
Průběžná zpětná vazba je skvělý nápad, jenom bohužel není vždy kvalitní. Říct že něco je špatně je lehké. Užitečnější by bylo poukázat co student dělá špatně a pokusit se navést na správnou cestu.
Myslím si taky, že správné řešení by mělo být ukázáno po termínu odevzdání. I z toho se budou moci ti, kteří úlohu nevyřešili, něco naučit.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
Everything is well explained and presented.The lectures are quite fun. The only downside is, sometimes, I felt like it was quite fast so I did not manage to write my notes properly. Luckily, the material for this lecture is quite good.
The teacher is very kind, always willing to help students to understand the topics presented at the lecture. His english is excellent. Also his calming presence during my exam helped me a lot, I was almost not stressed when taking the exam. Thank you!
Mgr. Mikuláš Zindulka [32-KA], Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vždy na začiatku cvičenia sme mali rýchle preopakovanie teórie z prednášky (keďže ale cvičenie v našom semestri bolo skôr ako prednáška, tak to bola väčšinou úplne nová teória) a následne sme dostali pracovný list s úlohami, ktoré sme riešili sami celú hodinu. Vždy bolo možné sa prihlásiť s úlohou a predviesť jej riešenie na tabuli za body.
Zápočet sa získaval z domácich úloh (za cca 22 bodov) a z dvoch veľkých písomiek za 60 a 90 bodov. S bodmi za aktivitu bolo nutné získať aspoň 100 bodov za zápočet.
Testy boli podľa mňa naozaj náročné, nestačilo len si pred testom prejsť úlohy, ktoré sme na hodine prebrali, bolo nutné im porozumieť do hĺbky a rátať s tým, že na teste budú zložitejšie varianty úloh. Zápočet bol tým pádom veľmi náročný, ale o to viac som po ňom bol pripravenejší na skúšku, čo je fajn.
Podľa mňa by veľmi pomohlo, ak by vyučujúci prechádzal príklady postupne, dal čas na vypracovanie jednej alebo dvoch konkrétnych úloh, potom ďalších napríklad dvoch a medzi blokmi týchto úloh rozdeľoval teóriu, aby sme vedeli, ktorú časť teórie vieme na dané úlohy použiť. Taktiež by podľa mňa bola výuka lepšia, ak by boli písomky menej-bodové a častejšie, napríklad 3 alebo 4. Obidve zlepšenia by pomohli podľa mňa tomu, aby bol žiak viacej v obraze počas cvičení.
Comment on course, Discrete Mathematics [NDMI002, cvičení]
Samuel Hlavatý, 15.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet bol zaujímavý, pretože teória grafov sa využíva vo veľa predmetoch.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Úlohy na cvičeních mě velmi dobře připravily na zkoušku.
Tomáš Jaroň, 10.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení probíhala (prý všude) tak, že se na začátku hodiny rozdaly papíry s příklady a ty se celou hodinu individuálně řešily.
Subjektivně bych řekl, že příklady byly dost těžké, takže ne každý je všechny zvládl.
Postupně byli studenti vyvoláni za body navíc, ať svá řešení přijdou ukázat ostatním. To hlavně pro ty, kteří na řešení sami nepřišli.
Body na zápočet jsou udělovány za domácí úkoly, aktivitu na hodině, ale hlavně na dvou velkých písemkách.
Bodové hranice jsou nastaveny tak, že i kdyby člověk vše dělal dokonale, stejně zápočet může získat až za 2. písemku, která se koná až na konci semestru.
Peter Hriň, 10.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Odporúčam!
Písomka na každom cvičení na začiatku znie hrozivo, no dá sa na ňu bez väčších problémovo pripraviť, bodový systém je nastavený férovo.
Po písomke sa študenti rozdeľujú do náhodných skupín, to je podľa mňa super, označil by som sa za horšieho študenta, no základ bol sa pýtať tých lepších, tí to vždy radi vysvetlia. Tešil som sa na cvičenia a perfektne ma pripravili na skúšku, samozrejme, dôkazy a definície sa študent musí naučiť, no na početné príklady som bol ready.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Chtěl bych ocenit přípravu na hodiny.
Samo Kosík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Na cvičeniach sme písali malú písommku, čo ma nútilo látku si pravidelne opakovať. Tento prístup veľmi chválim. Podľa mňa je férovejší a menej stresujúci ako veľká zápočtová písomka.
Boli sme delení do skupín a riešili príklady, čo bolo dobré, lebo som o tom mohol premýšlať, no potom sme nestíhali spraviť veľa príkladov. Čiže možno by som počítanie v skupinách robil každé druhé cvičenie.
Marian Šámal, 28.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Schválně jsem si zapsal cvičení se stejným vyučujícím jako na přednášku a ve stejný den hned po přednášce. Bohužel přednáška a cvičení a tak navzájem nedoplňovaly, ale naopak prohlubovaly svoje nedostatky. Cvičení navíc nabralo zpoždění oproti přednášce, což mi v chápání látky taky moc nepomáhalo.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Great
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Oceňuji souhrn teorie před příklady. Oceňuji rostoucí obtížnost příkladů. Doporučil bych i nějaké obdobné příklady k těm, které byly na cvičeních, aby byly spolu s výsledky, ať si mohou studenti ověřit principy ze cvičení na podobných příkladech i mimo cvičení. Doporučil bych i nějaké triviální příklady vyřešené, ať mohou podle toho studenti pracovat a na cvičeních by mohlo dojít na ty složitější/ abstraktnější.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Nemám, co bych dodal.
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi náročné cvičení, obtížné testy a domácí úlohy.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Příklady z tohoto předmětu mi přišly zajímavé. Na začátku přednášek nám přednášející tuším řekl, že předmět se jmenuje diskrétní matematika, protože se na něm vykládají části matematiky, které se obtížně propojují se zbytkem. Možná je to právě proto, ale asi jediná věc, která mi na předmětu trochu vadí, je že na sebe jednotlivá témata moc dobře nenavazují.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Líbilo se mi cvičení formou skupinové práce a zpětná vazba na vypracované úlohy.
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Miluju diskrétní matematiku, protože krom svého relativně jednoduchého charakteru dost prohlubuje abstraktní myšlení, které konkrétně v případě diskrétní matematiky se pro informatiku velmi hodí. Balance "teoretické a přesné matematiky" a "intuice a přemýšlení" mi v tomto předmětu vyhovuje, stejně tak jako šíře rozebíraných témat.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. Year, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět hodnotím kladně. Náročnost byla přiměřená a dokonce ne tak těžká. Menší důraz na hodnocení mě vedl k větší motivaci se učit, protože více chyběl stres z špatného hodnocení a mohl jsem se lépe koncentrovat. Ale i tak byla vyžadována kvalitní znalost probrané látky. Dostatečnou motivaci zajistilo průběžné cvičení na doma s hodnocením.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět byl super a úlohy dobře procvičili látku. Zápočet není těžký a podmínky byly férové. Domácí úkoly jsem rád plnil a úlohy byly vždy zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvicenia su pre mna vo vacsine pripadov zabavnejsie ako prednaska, ale nemam moc rad dokazovanie niektorych veci, ktore mi pridu ocividne. Inak ma ale priklady a cvicenia bavia.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přidal bych do testu i více definicí pro přípravu na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji, že cvičení navazovalo na přednášku.
Bylo na něm možné se doptat na případné nejasnosti.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
I liked the way that this was the only class I made friends in
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení vždy navazovalo na přednášky.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Bolo to napomocne, asi velmi zalezi od cviciaceho do akej miery si to clovek uzije. Vo vseobecnosti sa prejde to co sa robilo na prednaske a mna osobne diskretka bavila takze to bolo fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení nebylo za mě ani špatné, ani nijak obvzláště dobré. Procvičovaly se věci z přednášky, výhodou jistě bylo, že pí. Kantor předmět i přednášela, takže vše pěkně navazovalo. Několikrát jsem ale osobně narazil na nedostatek náročnějších příkladů, kdy jsem mě vše vyřešené před skončením cvičení, což mi přišlo jako škoda
Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Složitý předmět. Cvičení byla v pořádku. Kolikrát se ale neshodoval sylabus předchozí přednášky a kolikrát se stalo, že jsme byli napřed či moc pozadu.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Great format of the tutorial. The problems are of the right level of difficulty, so that a group can start working on the home assignment only if they have solved a number of challenging problems based on the lecture materials. Grouping students into teams of 3 allowed us to share ideas that may not be the most obvious to one but are fairly simple to another.
Comment on course, Discrete Mathematics [NDMI002, přednáška]
Samuel Hlavatý, 13.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pán profesor sa niekedy zasekával vo výklade, ale potom sa vždy opravil. Naozaj som videl, že tento predmet má aj využitie v iných predmetoch hlavne asi téma teória grafov. Skúška bola stredne ťažká, ale na ústnej odpovedi bol super.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2025, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
The course should include midterms of the same difficulty as end of semetser exams.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět se mi zdál zajímavý a pro studenty informatiky užitečný. Prvním velkým tématem byly relace, které jsou pro mnoho lidí špatně představitelné, ale mně osobně vyhovoval tento postup od "základnějších" konceptů k těm "složitějším".
Samo Kosík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet je veľmi zaujímavý a pokrýva viac oblastí matematiky. Robili sme grafy, kombinatoriku, niečo s množinami. Prednášky som si užil.
Marian Šámal, 28.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Diskrétka na mě působí jako změť náhodných faktů, které asi mají něco společného s informatikou, kterou studuji. Relace, pravděpodobnost, kombinatorika a grafy spolu během přednášky nemají nic moc společného a až u zkoušky se velmi nepřirozeně spojí. Na začátku semestru jsem si myslel, že diskrétka je jednoduchá a látce rozumím, na konci to byl můj nejtěžší předmět.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Oceňuji jiný náhled na středoškolskou část kombinatoriky a pravděpodobnosti.
Tomáš Jaroň, 23.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Jedná se o odrazový můstek do teoretické informatiky.
Načrtává základní pojmy, které budete používat po celou dobu studia.
Obsahuje hodně důkazů.
Je o něco lehčí než lineární algebra.
Jan Libicher, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
No tak já budu v tomto hodnocoení poněkud diskrétní. (ano já vím mám nejhorší humor na planetě����)
V pohodě to bylo, normálně, základ té matematiky, která je teoretická informatika, mně se to líbilo.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Grafy jsou zábavné, ale to co jsme probíraly před nimi (tj. relace, permutace, kombinatorika, pravděpodobnost), tak mi přijde špatně provázané mezi sebou navzájem a se zbytkem předmětu a výukou obecně. Je možné, že s tím se prostě nedá nic moc dělat a dobře to provázat se zbytkem učiva by trvalo moc dlouho, nicméně stejně je to trochu nepříjemné.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Perfektní poznámky k přednáškám, srozumitelně vysvětleno, zajímavý obsah a provázanost s předmětem algoritmizace.
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky z diskrétní matematiky poskytovaly dost dobrý náhled do teoretických konceptů diskrétního matematického světa a do formální teorie a rozhodně byly pro mě (jako jediný povinný matematický předmět) skvělým brouskem pro mozek. Přednášky byly skvěle koncipované, vždy se v nich dal velmi snadno držet krok (byly spíše pomalejší než rychlejší) a dost hloubkově témata rozebíraly, nebylo to jen rychlé prosprintování, naopak důraz byl kladen jak na intuitivní pochopení, tak na formální přesnost.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Tento predmet ma velmi nebavi, nepride mi narocny, ale mam pocit ze to je dookola len opakovanie definicii a pouciek a viacmenej mi to pride ako ucenie sa veci naspamat, aj ked su temy (pravdepodobnost alebo niektore temy z grafov), ktore ma bavili.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Látka mi nepřijde až tak zajímavá a ke konci jsem všemu nerozumil.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Já mám obecně diskrétku docela rád, baví mě že si de smousta věcí dobře představit. Je to určitě z náročnějších předmětů ale nic s dostatkem zájmu nezvládnutelného.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji, že jsme probírali různá odvětví diskrétní matematiky.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
too complicated
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
až na pravděpodobnost je to celkem fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je dobře koncipovaný, je to pěkný přehled, ne všechna témata na sebe navazují, ale nevadí to. Je to ta jednodušší prvácka matematika, jednodušší než lingebra. I tak není zkouška trivální, ale určitě je zvládnutelná.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Rad bych aby jsme nemuseli umet tolik definic a dukazu zpameti ale treba jenom polovinu tech nedulezitejsich. Podle me je dulezitejsi jestli to chapu co se tam deje a co a jaka cisla co tam delaji za brikule nez umet vsechny definice jako basnicku
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Neviem ci som to len ja ale oproti lingebre mi prisiel tento predmet *radovo* viac zaujimavy. Zo zaciatku mozno trochu obtiazne co sa notacie a aj chapania tyka (relacie, ekvivalencie), no pre mna ako cloveka co uz programoval od strednej, dalsie temy (grafy a stromy) boli veci ktore sa mi dost zislo pocut napisane formalne, pretoze potom vie clovek robit lepsie predpoklady a hlavne rychlejsie.
Dokazy mi prisli celkom pochopitelne a bolo ich tam tak do 5 co boli relativne tazke, zvysok intuitivny.
Pravdepodobnost a statistika bola neuveritelne random hlavne ked to bude predmet v 4th semestri, no netreba to podcenit.
Na skusku som sa ucil nebezpecne malo (8hodin cisteho casu, vacsina ludi co som sa bavil tak cca 5dni) a zaroven som mal dost stastie. Spatne ked sa pozriem tak by som povedal ze minimalne 3dni full focus ak chcete eliminovat nahody.
Kladol by som doraz na to, aby ste tomu priebezne chapali, pretoze ked sa raz clovek strati tak ano pride nova tema, ale priklady su len z tych uplnych koncov, resp clovek musi vediet dokazy a hlavne definicie aby nieco zratal, inak nie je sanca vobec pochopit otazku ...
Spravil som experiment a pozrel si vsetky videa od Maresa este v prvy mesiac skoly (na prednasky zaroven prestal chodit), mal som o malicko vacsi prehlad na cvikach no skorej viac veci som zabudol medzicasom, zaroven tento predmet ma celkom velky passrate takze tento pokus ani nema velku vypovednu hodnotu + iny ucitel ine notacie a dorazy na dolezitost. Zaver je ze sa to neoplati no mate o starost menej a da sa potom venovat robote.
Chybí mi důkaz různé spočetnosti různých nekonečen. Údajně byl na prosemináři, nicméně bych ho raději vyděl v povinné výuce.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
The most enjoyable math class so far. The topics are fairly challenging, but also interesting. In regards of computer science, we are already using some topics from Discrete Maths on our lectures and in assignments, which gives additional motivation to study Discrete Maths. This is the subject that makes me keep pushing.
Comment on course, Probabilistic Techniques [NTIN022, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
The homework is quite hard, but getting credit is doable with needing only 1/3rd of the points total. If you get above 2/3 of points, you pass the exam, which is quite nice, but it takes a lot of time, but it is worth it.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
It would be better (in my opinion) if the tutorials were preparing us more for the homework assignments. Presenting solutions of homework assignments (which is mostly what tutorials were for) is nice but it won’t help us to solve assignments for the next homework set. Also based on the old tutorial’s websites there is some amount of tasks given to students to solve as homework but no one in past years has solved these exercises. What is the purpose behind giving us to solve sth no one has solved in past years? It was very demotivating and kind of depressing at times.
Comment on course, Probabilistic Techniques [NTIN022, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
An excellent course, even though it was quite fast-paced. Enough points from HW meant no exam, but it the end, studying for the exam might have taken less time because the HW was quite extensive and oftentimes difficult (but interesting and fun too).
The lecture was extremely well delivered and the topic selection was interesting. The only things that could be better would be if the lecturer had written in slightly larger letters on the blackboard and could speak slightly slower.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
This subject is extremely interesting. One of my favourites so far.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, Master's (post-Bachelor)
The lecture is very well put together in my opinion. It consists of very interesting topics and techniques.