When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Martina Kekule, Ph.D. [32-KDF], Didactics of Physics I [NFUF403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Stejné hodnození vyučujícího viz. hodnocení přednášek.
RNDr. Martina Kekule, Ph.D. [32-KDF], Didactics of Physics I [NFUF403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Paní doktorka se výborně doplňuje se svým vyučujícím kolegou. Má velice pěkný přednes a přípravu na své části výuku, která je tím přehledná a kvalitní. Obohacuje hodiny spoustou zkušeností ze stáži v zahraničí a z jejího vědeckého výzkumu. Je také velice ochotná ke konzultacím a ráda diskutuje se studenty, kdy bere názory studentů a dokáže s nimi přátelsky diskutovat. Také má velice férový přístup. V neposlední řadě bych rád ocenil jako muž, že vnáší do hodin tzv. ženský element, tím je myšleno, že je velice milá, příjemná a pohledná, což přispívá k výborné atmosféře tohoto předmětu.
RNDr. Petr Kolář, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics II [NFUF812, seminář]
Samuel Budziňák, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Ako fanúšik sci-fi veľmi oceňujem referencie počas výuky, spríjemní to vyucovanie :)
A, samozrejme férový a príjemný prístup :)
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
petr byl velice skvely vyucujici, bylo super, ze jsme si obcas mohli vybrat, cemu se chceme venovat vice, a u ceho se nemusime tolik zdrzovat
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics [NFUF106, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vstřícná, milá, srozumitelná.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Classical Electrodynamics [NFUF205, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující byla na výuku připravena, často teorii obohatila i experimentem.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Introduction to Mathematical Methods of Physics [NFUF804, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Majka Snětinová má skvělý přístup k výuce, kdy se nám všem snažila pomoct, abychom počítání derivací a integrálů porozuměli. Vždy měla připravené dobré příklady, na kterých nám názorně vysvětlila principy výpočtů. A pak měla v zásobě i dostatek příkladů, abychom si počítání sami osahali
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Majka úplně bezvadně vysvětluje matematiku – po krocích, názorně, v jejím výkladu i zápisu na tabuli jsem se velmi dobře orientoval. Neskutečně si vážím její ochoty s víceméně čímkoliv pomoci, ať už se to týkalo samotného předmětu či čehokoliv mimo něj.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující byl na výuku připraven, často teorii obohatil i experimentem. Přednášky díky tomu působily příjemně. Zkouška mi přišla fér, veškeré hodnocení jednotlivých zkouškových otázek bylo vyučujícím zdůvodněno.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Didactics of Physics I [NFUF403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Stejné hodnození vyučujícího viz. hodnocení přednášek.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Didactics of Physics I [NFUF403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Oceňuji vynikající zápis na tabuli. Jasný a přehledný výklad. Kooperaci se studenty a ochotu naslouchat studentům. Pan docent je vždy ochotný ke konzultacím. Dále hodnotím jeho přátelský přístup k studentům a tím vytváření pohodové atmosféry, která není na úkor náročnosti a požadavkům na studenty. Dále bych zdůraznil jeho ferový přístup, který je dán pravidly hned od první hodiny.
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NFUF106, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Dopředu známé příklady na cvičení (možnost přípravy), kolektivní počítání. Velká přehlednost.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na srovnatelné úrovni s přednáškami.
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NFUF106, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zejména oceňuji krásné zápisy na tabuli. Jinak zajímavý a zvládnutelný předmět.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu jsem se neshledal, ale nebyl špatný.
Comment on course, Classical Electrodynamics [NFUF205, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi oceňuji možnost především zopakovat si témata z elektřiny a magnetismu (a přidat některá nová).
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi příjemný předmět, který mi pomohl nahlédnout na problematiku elmagu značně příjemněji než tomu bylo o ročník níž. Ač je docházka na přednáškách dobrovolná, i přes občasnou výživnost matematického odvozování vztahů, vřele ji doporučuji. Jsou při ní navíc totiž demonstrovány experimenty, a to jednak takové, co jsou proveditelné s běžně dostupnými pomůckami, jednak i pokročilejší. Velmi kladně hodnotím i studijní text předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvele vedene prednasky, tandem mi vyhovoval, jednotlive prednasky na sebe krasne navazovaly. Extremne ocenuji spojovani temat s praktickym svetem.
Comment on course, Didactics of Physics I [NFUF403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
U cvičení bych vyzdvihl především provázanost s přednáškami, což se projevuje tím, že dochází k volnému přecházení mezi přednáškou a cvičením. Což podporuje uakotvení přednášené a cvičené látky. Dále hodnotím celkovou atmosféru cvičení stejné jko viz. hodnocení přednášek.
Comment on course, Didactics of Physics I [NFUF403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Osobně si myslím, že výuka je celkově výborně koncipována (výkladem i prací studentů a jejich zapojení), co se týče i zdrojů a dále i propojením s ostatními předměty (pedagogikou, psychologii a fyzikou). Vyučující vytvářejí velice příjemnou atmosféru ve svých hodinách. Dávají jasná pravidla pro klasifikaci a zadávají inspirujíci a motivující práce k zápočtům. Nic bych na ni neměnil.
Comment on course, Introduction to Mathematical Methods of Physics [NFUF804, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tento předmět je opravdu dobrý v procvičení počítání derivací a integrálů. I když jsem se s derivacemi i integrály potkal již na gymplu, tak pomocí tohoto předmětu jsem si jistější v jejich počítání. Díky tomu je tento předmět vhodný i jako doplněk k Mechanice, protože tam se zejména s integrály člověk také potká
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Úvod do matematických metod fyziky byl skvělý seminář, který mi umožnil upevnit si své dovednosti v matematickém aparátu, který se ve fyzice využívá a jako takový to byl předmět, který udržoval mé matematické znalosti dostatečně ostré, protože byl spolu s Diskrétní matematikou v podstatě jediným mým matematickým předmětem.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tempo nebylo příliš rychlé, aby byl čas se se vším seznámit a vyzkoušet. Témata se hodí a využijí, například na seznámení se se sférickými souřadnicemi na přednášce z mechaniky nebylo mnoho času, tak jejich probrání zde bylo více než ku pomoci.
Super
Comment on course, Mathematical Methods in Physics II [NFUF812, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět propojuje poznatky z matematických předmětů s jejich aplikacemi ve fyzice, takže je potom snazší se orientovat v ostatních fyzikálních předmětech a chápat matematická odvození v nich. Probírá se hodně matematiky, která se bude hodit ve fyzikálních předmětech v dalších semestrech.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
bylo uplne super se podivat i na odvetvi matematiky ve fyzice, na ktere jsme nemeli behem prednasek cas, pozdeji mi to da myslim urcity nadhled
Comment on course, Theoretical Mechanics [NFUF814, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Rozhodně užitečný předmět pro hlubší zažití metod z přednášek. Highlightem pro mě byly aktivity na seznámení se s fázovým prostorem (a trpělivost s mými dotazy).
Samuel Budziňák, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tento seminár považujem za veľmi prínosný a je skvelým doplnením prednášok.