InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Great teaching, the approach to the syllabus is relatively skewed to proofs, some of which are quite technical, long and kind of boring (also daunting as far as feeling like you have to prepare everything for the exam..), but perhaps this is good :)
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
Professor Cepek is well-spoken and prepared as always in every lecture.

I enjoyed listening to every lecture, as Mr Cepek tends to speak in cadence similar to a storyteller guiding you through the proofs at hand without losing focus of the bigger picture of what you're trying to accomplish.

If given the chance I thoroughly recommend taking a course with Professor Cepek.
Mgr. Tomáš Domes [32-IUUK], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Artemiy Shipovalov, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení je skvělé. Oceňuji možnost průběžné opravy domácích úkolů a relativně rychlé odpovědi. Doporučuju
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
V první polovině semestru jsme měli možnost odeslat nějakou tu zpětnou vazbu, což bylo rozhodně fajn, neboť Tomáš naše přání akceptoval a aplikoval. Bohužel hodnocení domácích úkolů bylo příliš přísné a před začátkem semestru jsem nečekal že nejtěžší zápočet bude právě z ADS2. Na začátku semestru bylo slíbeno zadání úloh v celkové hodnotě alespoň 150 bodů. Nakonec byly zadány úlohy v hodnotě 137 bodů. Na druhou stranu se psali malé písemky na skoro každém cvičení, kde se dali získat až 2 body za jednu písemku. Ovšem písemky nebyly nic jednoduchého a zhlédnutí přednášky + nějaká další příprava stačila většinou na polovinu získatelných bodů (to samozřejmě je velmi subjektivní). Plusem byla možnost získání bodů za odeslání zpětné vazby (3*2 body), což rozhodně přišlo vhod. Suma suma sumárum bodů bylo k dispozici více než 150, ale získat potřebných 100 bylo teda něco. Navíc pokud student nedosáhl na zápočet, neměl ani možnost dodělat nějaké bonusové úlohy, což ostatní cvičící nabízí. Připravenost cvičícího mohla být taky lepší. Ve srovnání s ostatními cvičeními, která jsem absolvoval (hlavně ADS1) mi toto přišlo spíše podprůměrné.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia s Tomom boli výborné, vždy na nich bola dobrá atmosféra, cvičenia mali peknú štruktúru - najprv sme zopakovali stručne látku z prednášky, napísali sme si malý kvíz a potom sme v skupinkách riešili príklady. Riešenie jednotlivých úloh Tom vždy predviedol na tabuli a snažil sa nám pomôcť, keď sme niečomu nerozumeli, domáce úlohy opravoval pravidelne a ich riešenie potom vysvetlil na nasledujúcej hodine. Počas celého semestra sme mali možnosť dávať spätnú väzbu na priebeh cvičenia a naše podnety sa vždy cvičiaci snažil akceptovať a aplikovať na cvičení.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nepáčilo sa mi, že cvičenia boli vedené jednostranne podobne ako prednáška. Síce boli oveľa častejšie pýtané otázky a občas bol čas na zamyslenie sa, no väčšinou mi prišlo, že nie je jasné nad čím sme sa mali zamyslieť. Nemal som pocit, že bol niekedy priestor sám niečo počítať, alebo vymýšľať, či programovať. Domáce úlohy boli o niečo lepšie a páčilo sa mi, že sme občas museli aj vymyslieť niečo čo sme priamo nepreberali, ocenil by som niečo také aj priamo na cvičeniach formou zadaní na zamyslenie, či dokonca papierov s príkladmi. Škoda bola, že úlohy boli zadávané cez Moodle, Sovička mi príde ako oveľa príjemnejšie miesto na vypracovávanie domácich úloh. Tiež mi chýbala možnosť opravovať si úlohu keď zistím, že som nepochopil zadanie, alebo ju zle vyriešil ale rozumiem, že to zaberá veľa práce a možno nie je vhodné.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán Hric je veľmi odborný a vie odpovedať na otázky vecne a informatívne. Na druhú stranu, výklad látky a kladenie otázok nebolo vždy pochopiteľné, čo sa odzrkadlilo na menšej účasti študentov na cvičeniach. Oceňujem pohodlnú možnosť náhradných úloh na konci semestra, pokiaľ má študent nedostatok bodov.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pan doktor se snaží zaujmout svým výkladem, ale jsem názoru, že je potřeba na tom ještě zapracovat.

Pan doktor je připraven, ochotný a je vidět, že předmětu velmi dobře rozumí.

Nejvíc bych asi vytkl zadávání domácího úkolu těsně před Vánoci, kdy termín odevzdání je někdy během Vánočních prázdnin. Vánoce jsem trávil v oblasti bez přístupu k internetu a kde není možnost si moc počítač nabít a na mobilu se mi domácí úkol vypracovával opravdu těžko. (předpokládám, že mám také právo být během Vánoc nedostupný, stejně jako je mnoho vyučujících též nedostupných a na e-mail odpovídají po Novém roce - nemyslím teď pana doktora, ale jiné vyučující :) - a připadá mi to v pořádku)
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Nejhorší vyučující. Moc nepochopitelné a zmatené cvičení. Nenaučíte se nic. Opravuji DU příliš dlouho a do konce nebudete vědět jestli mate vůbec šanci na započet. Zadání píše tak, že musíte hádat na co on myslí. Hric je jediný vyučující, k kterému nikdo nechce jít. Má volné místa v skupinách i na konci zápisu. Ze skupiny 25 člověk hodí na cvičení pravidelně 5-6 člověk, protože je to opravdu ztráta času.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky jsem z většiny nepochopil, materiály už vůbec ne.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Je to problematický přednášející. Skripta jsou nesrozumitelná. Samotná přednáška je velmi nudná a nepřínosná, nepodařilo se mi odnést z ní skoro nic.

Zkouška je úplně písemná a opravuje se týden nebo více
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášky pána učiteľa sa nedali počúvať radšej som si pozrel nahrávky z predošlých rokov. Skúšku opravoval 1 až 2 týždne, čo je podľa mňa až nehorázne a nedôstojné učiteľa matfyzu.
Samuel Vaško, 15.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Hric na jednu stranu ma svoje caro pri vysvetlovani, no clovek sa musi velmi sustredit aby radsej nerobil nieco ine, hocico ine - boli segmenty kedy by som radsej isiel umvyvat otrocit na zahradu ale namiesto toho som sa musel pozerat na nejake komparatorove siete ktore som na skuske musel povedat prave jeho sposobom pretoze dokaz od niekoho ineho (Medveda napr) uctoval rovnou 0 v bodovom hodnoteni.

Okrem toho dlho opravoval a rozdrbal mi cele skuskove, ale aj tak som na neho neni tak nahnevany ako na datove formaty.

Vedel vsak dobre zvolit temy ktore vysvetloval, takze sa to celkom priemerovalo.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Byl jsem pouze na první přednášce, tudíž nejsem úplně oprávněn hodnotit vyučujícího. Bohužel ta jediná přednáška na které jsem byl, mi přišla chaotická a moc jsem si z ní neodnesl. Bylo pro mě jednodušší/přínosnější sledovat záznamy loňských přednášek Pana Mareše. Na druhou stranu, dokonce můj cvičící vedl cvičení podle zmíněných záznamů z loňska, tož je ale zase jiná kapitola tohoto předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející pan Hric bohužel nepatří mezi ty pedagogy, kteří dokáží svým výkladem zaujmout posluchače. Jeho přednes je příliš monotónní, což ztěžuje udržení pozornosti i pro studenty, kteří mají o danou problematiku skutečný zájem. Prezentované studijní materiály, označované jako "slajdy", jsou navíc málo přehledné a z mého pohledu představují jeden z nejméně efektivních zdrojů, ze kterých jsem se kdy pokoušel cokoliv naučit.

Je zřejmé, že pan Hric má v oboru hluboké znalosti a problematice výborně rozumí. Jeho neschopnost tyto znalosti dostatečně srozumitelně předat však výrazně snižuje přínos celé přednášky.

Co se týče organizace zkoušky, ta proběhla bez větších problémů. Nicméně délka opravování zkouškových testů je neúměrně dlouhá – v některých případech trvá panu Hricovi i několik týdnů, než výsledky zveřejní. Tato prodleva způsobuje zbytečné komplikace při plánování dalších zkoušek.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Aby člověk pochopil, co je ve skriptech napsané, musel si to nejdříve "odšifrovat". Přednášející používal často až přehnaně komplikované značení a trvalo dlouho, než se člověk ve skriptech vyznal a zvykl si na značení. Pomohlo by minimálně třeba zvýraznit definice či věty a nemít text nahuštěný za sebou.
K přípravě na zkoušku pomohlo si pustit záznamy přednášek.
Adam Jahoda, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Jeden z nejhorších vyučujících, se kterým jsem se dosud na MFF setkal. Jeho přednášky jsou nudné, jen čte ze svých "slidů".

Jeho slidy jsou celkově kapitola sama pro sebe. Jsou v nich faktické chyby (třeba v Aho-Corasickové) a jsou vysázené zcela nepochopitelně ohavně. To by bylo ještě jakžtakž pochopitelné, kdyby byl letošek první rok kdy existují, ale za ty léta už byl čas je opravit, nebo přejít na učení podle Průvodce, jehož kvalita je nesrovnatelně větší. Většina lidí se stejně učila podle Průvodce a pak trávila nezdravě moc času překládím svých znalostí na notaci pana Hrice.

Zkoušku (která je pouze písemná, ač se mi zdá, že by ústní nebo kombinovaná tomu předmětu slušela víc) opravuje dobu výrazně delší, než jakou mu na to dává vnitřní předpis (v mém připadě 10 dní). Navíc dokud nemáte opravený předchozí pokus, tak se nesmíte zapsat (dle vnitřního předpisu) na další, stihnout tedy teoreticky možné 3 termíny se u něj nedá. Potíže s opravováním sice nahlas přiznává, ale myslím si, že to to nedělá akceptovatelným.

S žádostí o urychlení (v té době už o několik dní zpožděné) opravy jsem ho 2x kontaktoval emailem, ani jednou neodpověděl.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášajúci by mohol počas skúškového dodržovať čas na opravenie skúšok(3 pracovné dni) čakali sme skoro 2 týždne na opravenie a to počas skúškového je strašne veľa, veľa ľudom to kazí plány...
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
přednáška - utrpení
zkouška - utrpení
čekání na výsledek zkoušky DVA TÝDNY - utrpení vůbec největší
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky pana doktora Hrice jsou velice těžké na pochopení. Myslím si, že za to může z velké části přednášení z jeho skript. Ta skripta jsou super jako poznámky pro někoho, kdo to chápe. Ovšem pro vysvětlování nejsou vhodné, protože je představují přesně opačný proces, než je přirozené. V tomto přístupu je to: tady je výsledek a teď se vám pokusím popsat jak se k němu tak asi dojde, vysvětlím některé kroky, které mně přijdou těžké. Bohužel, ale při tomto přístupu je spoustu otázek nezodpovězených, protože nejdeme přirozeně a přednášející neví, které části nechápeme. Mnohem lepší přístup by podle mého názoru byl: tady nic, a pojďme společně vybudovat výsledek, v tomto přístupu je totiž hned jasné, které problémy kontrukce jsou těžké a které očividné a přednášející prochází procesem se studenty a nejde proti nim. Proto jsou přednášky doktora Mareše o tolik jasnější. Navíc podle mě díky tomu i stihne více věcí a lépe je vysvětlí. Bohužel nakonec byl můj workflow: shlédnu přednášku od Mareše, abych tématu porozuměl a pak se snažím přelouskat tuto přednášku, abych si osvojil jiné značení, nebo lehce odlišné důkazy. Přijde mi to škoda, protože to není jakože by byly tyto přednášky nezajímavé nebo nezábavné. Jsou zajímavé, jen když se dostane na lámání chleba, tak tomu vysvětlení prostě chybí tři puzzlíky, bez kterých to ale nedává smysl.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán doktor prednáša trochu nezáživným spôsobom a v niektorých prípadoch môže pre človeka byť výklad náročnejší na pochopenie, hlavne pokiaľ sa s látkou stretáva na prednáške prvý krát. S týmto ale pomáhajú rôzne dostupné študijné materiály.

Na skúške bol pán docent férový, opravovanie testov ale trvalo pomerne dlho (približne 10 dní). Oceňujem dostupnosť nahrávok z prednášok.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Byla jsem na první přednášce, vůbec jsem nepochopila, co se děje, a poté už tam nepřišla. Mareš ta samá témata dokáže vysvětlit o dost lépe a zajímavěji. Tady jsem měla pocit, že přednášející četl ze svých (příšerných) "slidů", aby se neřeklo, že nepřednáší. Opravovat zkoušku mu trvá tři týdny a všichni ji tak nechávají až na konec, protože to stejně jindy nemá smysl.
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľa vecí by sa dalo zlepšiť, nepáčilo sa mi, ako málo bola použitá tabuľa aj napriek tomu, že premietané poznámky neboli veľmi pekné ani prehľadné. Rovnako s materiálmi na webe, bol by som rád keby boli nejako preformátované do trochu čitateľnejšej formy. Až tak sa mi nepáčil ani prednes a že sme sa ku algoritmom stavali veľmi formálne a nešli veľmi do hĺbky a neskúmali myšlienky za algoritmami.
Bc. Filip Kastl [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla příjemná. Možná jedny nejlepší. Oceňuji lidský přístup. Na cvičícím šlo vidět, že se opravdu zajímá o to, zda tomu všichni rozumí. Možnost odevzdání úkolu po deadlinu byla super.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Hezky cvicici!
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Otomar Miskolczi, 12.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Kateje přátelská a ochotná vycházet studentům. Vysvětluje látku z přednášky na začátcích cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cviko s Kate bylo moc fajn, byla tam pohodová atmosféra, nicméně vůbec jí nezávidím to, že vlivem toho, kdo přednášel, musela témata z přednášky víceméně přednášet sama
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Káťa byla jediný důvod, proč jsem vůbec týden co týden chodila na cvičení. Dokázala nám shrnout látku z přednášky za deset minut a poté nás všechny obcházela a radila (ve skupinkách jsme řešili zadané úlohy). Velmi cením, že si ale hlídala čas, abychom vždycky měli čas úlohy na konci společně vyřešit.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vašek měl cvičení připravená. Na začátku hodiny jsme si zopakovali, co se vlastně dělo na přednášce a pak se řešily příklady, ke kterým jsme si postupně ukazovali řešení. Ze cvičení jsem měl dobrý pocit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn cvičení
Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na začátku cvičení jsme si pokaždé vyjasnili co se bralo na přednášce, aby to všichni pochopili. Poté nasledovalo samostatné / skupinkové řešení příkladů s případnými hinty. Na konci jsme společně probrali řešení. Příklady byly většinou brané z Průvodce labyrintem algoritmů. Nepředpokládalo se vyřešení všech příkladů, bylo jich spíš více, aby se rychlejší jedinci nenudili.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvika s Vaškem byla velmi dobrá. Jsem rád, že nám dává možnost, zkoušet si řešení příkladů demonstrovat u tabule. Domácí úkoly byly zajímavé, jen škoda, že jich bylo málo a bylo tím pádem těžké získat zápočet dřív, než během zkouškového. Na druhou stranu většinou opravoval úlohy velmi rychle, což je hezký bonus.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vašek je výborný a velmi vstřícný cvičící - otevřel kvůli velkému zájmu nás studentů druhou paralelku, za což mu ještě jednou moc děkuji. Na cvika jsem se vždy moc těšil a pochopil jsem díky nim mnohé. Oceňuji důraz na samostatné i skupinové rozmýšlení - ač jsme to jako studenti někdy moc neulehčovali :D Systém domácích úkolů taky fungoval velmi dobře.
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na zacatku se lehce zrekapituavala predaska coz jsem velmi ocenil obzvlast kdyz jsem zrovna na prednasce nebyl. Pote zadany ukoly, potom cas na to je vyresit pricemz cvicici chodil a radil, potom se ukazovalo reseni u tabule.
Lehka nevyhoda je ze na ziskani zapoctu je portreba docela hodne ukolu, velka cast byla jeste zadana az na uplnem konci semestru
Mgr. Martin Koreček [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Martin dokázal své nadšení pro algoritmy (a hlavně těžké problémy) přenést na každého kdo byť jen prošel kolem místnosti, kde zrovna vedl cvika. Nejen to, ale dokázal i s fascinující rychlostí a nadhledem odpovídat na libovolné dotazy a připomínky k přednášce i úkolům. Rozhodně byl předmět ADS2 mnohem příjemnější a zábavnější díky němu.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Martin byl na cvičení vždy připravený, zopakoval klíčové části přednášené látky a zadal skupinové úkoly. Domácí úkoly mi přišli přiměřené a cvičení mě na zkoušku perfektně připravilo. Díky <3
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká boli veľmi zaujímavé, dobre pripravené. Pomáhal najviac ako sa dá a nerobilo mu problém vysvetliť viac podrobnejšie učivo na prednáške. Niektoré domáce boli trochu ťažšie, ale dalo sa dohodnúť na oprave, čo veľmi cením.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Frajer - algoritmy a datové struktury jsou fascinující a Martin vám s nadšením vysvětlí jak a proč. Cvičení jsou formou řešení úloh (samostatně nebo ve skupinkách) a pak přednes vašeho řešení před ostatními za bonusové body, což mě velmi dobře naučilo daným algoritmům rozumět a pracovat s nimi. Domácí úkoly na zápočet jsou někdy těžké a někdy lehké, ale máte k nim nekonečně nápověd, stačí si o ně včas říct.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Martinova cvika byla vždy dobře připravená. Škála obtížnosti úloh na cvičení byla podle mě dostatečně rozmanitá, a tak si v nich každý našel to, co zrovna potřeboval. Také velmi cením Martinovu ochotu a vřelý přístup.

Minulý rok si prý někdo v anketě stěžoval, že domácí úkoly od Martina jsou moc jednoduché, a tak se je rozhodl ztížit... oh boy. Některé domácí úkoly byly složité opravdu dost, ale naštěstí bylo možné si k nim psát o nápovědy téměř do nekonečna. Opravování úloh Martinovi někdy docela trvalo, na žádosti o nápovědy ale vždy odpovídal velmi pohotově.

Také se rozhodně nezapřelo Martinovo nadšení do NP problémů. Tato cvika se občas spíš podobala druhé značně rozšířené přednášce. U této konkrétní kapitoly tak dost často nezbývalo moc času na samotné řešení úloh.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučující je do algoritmů zapálený a je vidět, že ho to baví. Nicméně nejspíš kvůli množství informací, které nám chtěl předat, se občas do vysvětlování zamotal a pak celý výklad byl zmatený.

Na druhou stranu je vstřícný a rád vysvětlí látku znovu. Na emaily reaguje rychle.

Úkoly mi přišli až moc těžké, kolikrát i s nápovědou jsem nevěděl, jak daný problém řešit.

Ocenil bych více příkladů řešených společně/na tabuli.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Martin všechno hezky vysvětlí, domácí úkoly nejsou problém. Doporučuju
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci je super, cvičenia s ním sú zaujímavé. Po poslednom feedbacku čo mal sa úlohy zľahčili čo je škoda.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Úlohy jsou často zajímavé, kolísá jejich obtížnost.
V hodinách o úlohách diskutujeme, ale občas konverzace neplyne.
Domácí úkoly se dají s trochou času vyřešit.
Jsou zadávané jen na webu, takže je člověk snadno přehlédne.
Oceňuji dodatečnou přednášku o Fourierově transformaci.
Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičení. Lidský přístup, rychlá komunikace, no prostě všechno co by mělo správně cvičení mít. Možná byly trochu těžší domácí úlohy. Na druhou stranu na zkoušku dobře připravily.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení probíhala zpravidla vymýšlením algoritmů ve skupinkách po třech až čtyřech lidech. Domácí úkoly mi připadaly rozumné, a nebyl problém prodloužit deadline. Cvičící vycházel vstříc studentům.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Fair homework grading, good explanations and understanding of the material. Highly recommended
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
I found Mr Kucera to be a good tutorial teacher - very knowledgeable in the field and helpful in aiding understanding.

It may have been given my parallels very small size, but it sometimes felt almost like a second lecture as most of it was Mr Kucera at the board answering questions, so it might have helped to insist more on people coming up to the board to answer, but I am aware this is not everyone's cup of tea.

One massive plus that I must commend Mr Kucera for is how he organised homework deadlines and how quick he was with grading the homeworks. There was no late-semester stress about getting the zápočet.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící mi vlastně ve všem vyhovoval. Na cvičení nechodilo tolik lidí, což se dá brát i jako výhoda, úlohy na cvičení byly přínosné.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení pana Majerecha rozhodně není cvičením v tradičním slova smyslu a rozhodně se daleko více blíží přednášce z nějakého úplně jiného předmětu. Pokud máte problém s pochopením tématu přednášky, toto cvičení vám rozhodně nepomůže, spíše naopak. Na druhou stranu, pokud máte dostatečnou mozkovou kapacitu na to, abyste se naladili na stejnou vlnu jako pan Majerech, zažijete neskutečně přínosnou přednášku od nekonečně inteligentního a nadšeného přednášejícího, o tématech, která často s přednáškou z ADS souvisí jen okrajově. Často také umí ukázat některé z témat přednášky z úplně jiného pohledu, takže se zdají i nejnetriviálnější koncepty zcela intuitivní, opět pouze v případě, že sdílíte Majerechovo IQ rovné max. povolené rychlosti na německé dálnici.

Já osobně jsem se v tématu probíraném na cvičení často ztrácel, ale v těch pár případech, kdy jsem se chytil, to bylo velmi přínosné. Obtížnost získání zápočtu je naopak velmi přiměřená.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení spiš pro pokročilé.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cviko bolo občas neprehľadné, ocenil by som vytlačené alebo premietane/ online dostupné zadania úloh. Inak ale vidno ze tomu pan profesor naozaj rozumie a páčilo sa mi že cviko bolo trochu advanced
Rastislav Vojtuš, 14.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Férový zápočet. Častý feedback.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Medvěd dovedl i ty nejkomplikovanější z problémů rozložit do série přednášek, které sloužily jako stavební bloky pro težší pojmy a principy. Jeho sympatická osobnost a velmi příjemný přístup ke studentům byla jen třešnička na dortu.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky dobře vedené a srozumitelné. Oceňuji záznamy které byly dosti užitečné. Také oceňuji že bylo dost času na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn přednášky
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející přednášku vede skvěle, dobře vysvětluje témata, vše se dá z výkladu dobře pochopit, jeho nadšení je až nakažlivé.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
MJ je výborný přednášející a ADSka jsou jeho výstavní kousek. Přednáší s přehledem a jistotou, výborně pracuje s tabulí, bravurně a jasně používá matematické notace a obrázků. Je na něm vidět neskrývaná radost z tématu.
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi živá a nadšená prezentace jako vždy, byla to asi moje nejoblíbenější přednáška.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášky sa mi veľmi páčili, rád som na ne chodil. Učivo bolo prednesené zaujímavo, na otázky boli adekvátne zodpovedané. Tiež mi vyhovuje fungovanie skúšky (človek má veľa času na vyriešenie úloh).
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikajúci prednášajúci. Veľmi príjemný výklad, veľmi rád som chodil na prednášky alebo pozeral ich online.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Mareš je skvělý přednášející. Je velmi vstřícný v tom, kolik dává prostoru na otázky, což velmi oceňuji, jelikož se pak nebojím se zeptat. Také občas položí i nějakou záludnou otázku do publika, kterých by klidně mohlo být i více, jelikož člověk u nich hezky zpozorní.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výtečný přednášející. Zábavný, přátelský, snaží se studentům pomáhat. Zkouška byla také snadná, jen trvala trochu moc dlouho.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Nejlepší přednášející - srozumitelný výklad složité látky a také férová zkouška
Vojtěch Vincíbr, 13.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super studijní materiály i přednes
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly pro mne jeden z highlightů celého semestru, jak už bývá u MJ zvykem. Není co vytknout :)
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. Year, Bioinformatika, Bachelor's
Přednášky Mareše jsou vždy výborní.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělý přednášející :)
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi vstricny pristup, moznost dohledat si vsechny veci v pruvodci, nahravky prednasek.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Perfektný prednášajúci, doslova nemám čo vytknúť. Vtipný, všetko vie zrozumiteľne vysvetliť a zodpovedá všetky otázky. Skúška je tiež pohoda, ak človek chodí na prednášky a cviká
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Obrovské plus sú záznam a stream z každej hodiny (dokonca aj z minulých rokov) plus skvelé skriptá, ktoré pokrývajú prednášku, cvika a ešte aj čosi navyše.
Takisto forma písania na tabuľu, kedy písanie nezdrzuje výklad, ale zároveň v ľubovoľný moment je vždy na tabuli napísané všetko čo pán profesor zatiaľ povedal a teda je možné pochopiť myšlienku aj keď vás niečo rozptýli.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad je zajímavý a plynulý.
Přednášky používají dobré analogie, problémy jsou předváděny na snadno pochopitelných situacích.
Zápis na tabuli je stručný, přehledný a čitelný, používá vhodné obrázky.
Jen z fotky tabule se dá mnoho naučit.
Přednášející srozumitelně odpovídá na veškeré dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky jsou fajn, především je super, že přednášející dělá záznamy i živé přenosy. Jinak moc doporučuji domluvit si zkoušku na procházce, je to minimálně velmi zajímavá zkušenost. Co se týče přednášejícího: milý, naučí, na ledasčem se dá domluvit.
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka je vysvětlena srozumitelně, adekvátně rychle, s občasnýma vtípkama a vždy se nahrává.
Mgr. Josef Matějka [32-KAM], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Řešení zajímavých algoritmických úkolů i na cvičení i v úkolech. Dobře jsme zopako probíraná témata.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Josef je příjemný, kamarádský a lidský cvičící. Hodiny s ním byly velmi dobře vedené, volnější, pracovali jsme ve skupinkách. Odevzdané úkoly opravuje rozumně rychle a když se mu něco nezdá nebo je řešení špatně, dává rady, které opravdu pomohou s řešením problému. Při troše snahy tak není složité získat zápočet.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci mal všetko pripravené, vedel odpovedať na všetky otázky. Zadania domácich úloh boli zaujímavé a boli ohodnotené načas.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Fajn cvičící se vstřícným přístupem navíc relativně rychle reaguje na odevzdané úkoly a dotazy.
Jestli bych si měl mermomocí rýpnout, tak by možná neuškodilo, kdyby na cvičeních vystupoval trochu rozhodněji. Párkrát se mi zdálo, že nějaký student měl přehnanou potřebu něco řešit/vysvětlovat a nebyl přerušen když možná měl být.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Cvičenia fajn, úlohy tiež. Niekedy chýba presnosť zadania a je nutné sa dopýtať na detaily. Občas som mal problém po cvičiacom prečítať z tabule.
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pan Matějka byl velmi vstřícný vůči studentům, choval se s úctou a respektem, rychle opravoval domácí úkoly a velmi jsem ocenil možnost tykání.
Petr Tvrdek, 22.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super, moc fajn cvičení, udělala se spousta úloh a pak se ukázala jejich řešení. :)
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Moc přátelský a nápomocný cvičící. Většina cvičení probíhá jako spolupráce se spolužáky na zadaných úlohách s následovným předvedením řešení. Vždy dává dost příležitostí získat body k zápočtu a dá se bez obav soustředit na skutečné pochopení materiálu, hodnotí se aktivita.
Author of entry is known to survey organiser, 02.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Rychlá zpětná vazba + možnost opravy.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Hodnotenie úloh bolo velmi férové.
Vysvetlil vynikajúco to, čo sme sa učili, a aj algoritmy ktoré sa použili na riešenie úloh počas hodiny.
Niektoré úlohy mi prišli až moc zložité (ale to je asi môj problem)
Jiří Kruchina, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře připravená cvičení s řešením příkladů ve skupinách; prošlo se mnoho různých typů příkladů ke každému tématu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Cvičení byla zábavná a velice názorná. Těšil(a) jsem se na ně, ačkoli v pátek odpoledne mi to už úplně nemyslí a bolívá mě hlava. Každé téma jsme měli možnost řádně procvičit. Jen škoda, že těch cvičení nebylo o fous víc (minimálně to první mi připadalo jako ztráta času).
Comment on course, Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, cvičení]
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
ulohy sa dali, boli dost tazke ale dali sa.

Tu je problem s tymto predmetom a cvikami taky, ze mame malo casu na celkom specificke zalezitosti a teda ten horny limit narocnosti je odmedzeny prave ake silne intro sa spravi. Ked sa buduju veci od zakladov moc vela sa toho nestihne a aj to mnozstvo prikladov je male a teda repetitivne, resp velmi lahko rozoznatelny algoritmus a je to viac o tom formalizme zas.

Mam vsak pocit ze ked sa odprezentuje iny pohlad na vec tak sa automaticky berie ako skepticky pretoze takto sme sa ucili ze sa to robi a teda tento spsobom musi byt horsi, no stale sa v informatike nieco objavuje a domnievam sa teda, ze nie vsetci su nabriefovani, lebo na to neni cas alebo chut, neviem.
Prednedavnom sa zrychlil worst search time v hashmape co spochynilo 40rocnu zabehnutu vec, deje sa to malo ale cakal by som ze tomu budeme ako skola otvoreni a integrujeme zavery vyskumov ci objavov inych skol.

Toto je jedno z tych cvik kedy musime robit rychlo rychlo lebo nemame cas na ine veci, stale si myslim ze by sa zlepsila celkova kvalita ak by sa vypustil jeden algoritmus a rozvrhol sa usetreny cas do nejakych info o tom co sa tu uci a vyuzitelnosti dalej.
Niekedy je efektivita vacsia ak je moralka vyssia a verte mi, na tychto cvikach bola dost nizka. To ma za dosledok ze ludia zanedbavaju predmet a maju horsi priebeh semestru/skusok a v extremnych pripadoch to teda ludi nuti podvadzat na skuskach, co mna osobne dost hneva lebo sa umelo zvysuje narocnost kvoli vysokej uspesnosti a potom z toho clovek koniec koncov nic nema a vsetky data su skreslene a kazdy je nepravom spokojny. Zijeme v dobe kedy si ludia nechcu priznat zlyhania a chcu mat vsetko rychlo, matfyzu sa to tyka tiez len v mensom meritku a treba sa na to adaptovat.
Otomar Miskolczi, 12.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
užitečné pro poznání praktických algortmů a zamyšlení nad jejich aplikacemi a vývojem nových
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Podle mě by tento předmět cvičení ani mít nemusel. Pokud jo, víc by se tam měli dělat příklady na algoritmy - Ford-Fulkersona jsem pořádně pochopila až na cvičení Kombinatorice a grafy 1. Je hezké ten algoritmus upravovat a koukat, co s tím všechno svedeme, ale pokud ten algoritmus nepochopíme, tak to nemá smysl. A k tomu by se hodily ty příklady proběhu algoritmů.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičení jsou vždy zajímavé úlohy které opakují témata z přednášky.
Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
ADS 2 naučí fakt hodně. Záznamy z přednášek má Mareš na webu, každopádně jediné co stačí k učení je kniha Průvodce Labyrintem algoritmů.
Zkouška je zaměřená především na pochopení a schopnost využití algoritmů na nějaký algoritmický příklad. Pokud si náhodou něco nepamatujete, je na zkoušce spouta času to vymyslet.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Nechodil jsem na úplně standardní cvičení, ale nemám formátu cvičení cvičení co vytknout. Zápočet za průběžně zadávané úkoly není nepřiměřeně obtížné získat a úkoly obvykle dobře donutí k pochopení tématu přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičeniach sme sa hrali s algoritmami predstavenými na prednáške, upravovali sme ich na riešenie iných problémov, to sa mi dosť páčilo.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla fajn. Oceňuji, že na domácí úkoly jsme používali sovu, ta funguje hezky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
The questions at tutorials help consolidate knowledge from lectures which is sometimes abstract; the examples shed light well on the intuitive function of the studied algorithms
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Málo jsme se věnovali praktickému využití. Vymýšlení algoritmů mi nepřipadá tak podstatné, důležité je dle mého spíše umět si vybrat z již naprogramovaných algoritmů a správně ho použít. Tomu by se mělo věnovat více prostoru. Výjimkou bylo třeba využití SAT pro řešení dalších algoritmů - toto téma je však velmi nepřístupné pro studenty, kteří si letos nezapsali logiku.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Předmět plynule navazoval na přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Problémy na cvičeních byly zajímavé a rozhodně důležitou součástí celého předmětu.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
I found ADS 2 practicals to be fairly useful - they largely consisted of recapping and expanding on what had been taught in the lectures. Most tutorials consisted of some problems in a similar vein to those in the lecture, with a focus on understanding the concepts of the proofs.

Some students might really appreciate the amount of recapping from the lectures (I'd say around 30 minutes each tutorial was recap) while others might find it drags the tutorials on, but that is up to each student to decide.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Předmět celkem je zajímavý ale ne s Hricem.
Petr Tvrdek, 22.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Fajn cvičení, jen je škoda, že už se nestíhají probrat témata z posledních přednášek
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Témata jsou zajímavá, navazují na přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Celkově se dá říct, že cvičení jsou asi to "důležité", co by si měl každý odnést, protože se tam učí řešit praktičtější úlohy, myšleno tak, že na přednášce se člověk naučí hromadu teorie a tu pak aplikuje a modifikuje na cvičeních, což je to, co bude většina z nás dělat. Ovšem mě osobně asi více bavilo řešit teorii.
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Chtělo by to možná nějaké drobné řešené příklady na úvod pro lepší intuici, protože bývá těžké získat zpětnou vazbu při samostudiu nebo přípravě na zkoušku.
Comment on course, Algorithms and Data Structures 2 [NTIN061, přednáška]
Artemiy Shipovalov, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je velmi užitečný a zajímavý
Samuel Vaško, 15.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Temy ktore sa preberali s Panom Hricom boli povacsine zaujimave, urcite viac zaujimave ako Medvedove, avsak ovela horsie vysvetlene - guide je si pozriet prienik od Medveda a zvysok od Hrica (ak Vas skusa Hric) pretoze bez jeho dokazov ma clovek 0bodov proste... Smutna doba v ktorej zijeme ale je to tak.

Prednasky som si pozrel este cez leto a pred skuskou teda doklepol z druheho zdroja a je to jeden z tych predmetov ktory clovek fakt ze nechce opakovat ani prekladat na neskor lebo to je proste bolest - bolest ucit sa to ako aj bolest pisat skusku, ale aby veci zacali byt zaujimavejsie, verim ze toto treba proste len ovladat a nejak prezit.

Kontent zasahoval do viacerych peknych predmetov niektorych aj magisterskych - {NP problemy, uvod do approximacnych algo, uvod do kryptografie, algebra1, toky v sitich, textove algoritmy}, je mozne ze este nieco alebo resp ze to zle chapem kedze som este ani jeden nemal no zhoduje sa to so sylabom trochu.

Jeden z tych priemernejsich ale dolezitejsich predmetov - vybuduje lepsi prehlad o tom co dalej a nenadvazuje na ads1 takze ak si clovek veri, v prvom semestri by sa to dalo asi urobit, mozno na to je lahsi kombat1 (a v lete statistika) ale je to subjektivne dost.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pravděpodobně nejhorší předmět za první tři semestry. Umím si ho představit jako povinně volitelný pro nějaké teoretické specializace, ale ne pro všechny.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Myslím, že je předmět dobře koncipovaný. Jen by bylo super, kdyby se přednášející ADS a Kombagry dohodly na jednotném značení témat, která se prolínají. Člověka trochu demotivuje, když se učí tentýž důkaz, ale s úplně jiným značením, věřím, že by byla naše znalost tématu mnohem robustnější, kdyby se sylaby doplňovaly, místo toho, aby se takto "překřikovaly".
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Tenhle předmět je směska témat, které by bylo dobré znát. Chápu, proč jsme probírali většinu z nich. Teda až na kryptografii. Proč jsme řešili kryptografii, kterou jsme více probírali v prvním semestru (skoro ve stejném rozsahu), je mi nejasné. Fourierova transformace by se měla upravit, nikdo z nás dlouho nechápal, jak funguje a k čemu to je. Měla jsem pocit, že na cvičení a na přednášce jsme brali různá témata.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
předmět skvěle dokáže uvést do komplikovanějších algoritmů a jejich využití formou, která je velmi stravitelná a přístupná
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je zajímavý, člověk potom na cvičení používá zajímavé věci ci se naučil. Dobré pokračování výuky algoritmizace.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Ocenil bych, kdyby se FFT probíralo více do hloubky. Měl jsem problém s pochopením převodu 3,3-SATu na 3D-párování.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je dobře vedená, algoritmy opravdu dobře vysvětluje.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
ADS2 jsou moc fajn, většina sylabu je zajímavá a přínosná. Průvodce labyrintem algoritmů je neskutečně kvalitní kniha a všechno, co člověk nepochopí na přednášce, s lehkostí pochopí s pomocí průvodce, navíc je kniha skvělým pomocníkem při učení se na zkoušku. Podmínky zkoušky jsou jasně uvedeny na webu předmětu a je přímočaré odhadnout vlastní připravenost.
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zajímavé a užitečné algoritmy, byť často náročnější na pochopení. Pomohlo mi, když byla zmíněná některá praktická využití těchto algoritmů pro lepší představu, ocenil bych určitě i více takovýchto příkladů.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Adekvátne pokračovanie ADS2. Náročnosťou to bolo akurát, celkom sa mi páčil aj záver, kde sme preberali obtiažnosť problémov. Tiež sa mi páčili algoritmy na hľadanie v texte a tiež tokové siete. Pri tokových sieťach bolo tiež fajn, že v približne rovnakom čase sme ich preberali aj na Kombinatorike a grafoch 1.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Témata byla velmi zajímavá. Oceňuji také pomocné vizuální materiály třeba na demonstraci Goldbergova algoritmu nebo toho, co dělá DFT. U Fourierovy transformace bych ocenil nějaký jednoduchý příklad běhu algoritmu na nějakém konkrétním malém vstupu. Je také skvělé, že přednášky jsou nahrávané.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Good selection of useful topics, nothing is inherently out of place
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oproti předchozímu semestru trošku nudnější. Předmět se věnuje pokročilejším a specializovanějším algoritmům, takže jejich využití je menší a složitější - málo jsme se věnovali praktickému využití. Navíc třeba geometrické algoritmy jsme jenom tak prolétli, bylo by lepší je nechat na samostatný předmět, kde na ně bude více prostoru.
Vojtěch Vincíbr, 13.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Užitečné seznámení s dalšími algoritmy
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Všehochuť z algoritmů pro řešení zajímavých problémů. Ocenil bych možná větší důraz na FFT.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
It fit well as a continuation to ADS 1 and covered a lot of ground.

I think the course was about as well structured as it could be given the syllabus that requires several somewhat disparate areas to be covered in one course - we did run out of time on covering the very end of the syllabus unfortunately.

One thing I particularly appreciated was the recommended study plan putting ADS 2 and Combinatorics & Graph Theory in the same semester, as some of the content (especially network flows) overlapped, making for amazing coherency between subjects and being able to get an alternative perspective of the proofs involved from multiple teachers.
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zajimavy predmet ve stejnem stylu jako ADS1
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Tentokrat to bola viac vsehochut. Pacilo sa mi, ze toky sme brali aj na ADS aj na KaG, podobne ako SAT solving tu aj na V&P logike.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Probíraná témata jsou zajímavá, přednášky na sebe navazují.
Oceňuji, že se přednáší o algoritmech, jejichž myšlenky se dají snadno přenést na řešení jiných problémů.
Oceňuji, že jsou přednášky streamovány živě.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Tu je těžké být objektivní, především proto, že mě předmět velmi bavil. Ale je to předmět, který určitě nepatří mezi ty nejjednodušší, zároveň je ale relativně dost přínosný.
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Kapitola o Fourierově transformaci byla výrazně náročnější než zbytek a chtělo by to víc času, případně změnit rozsah, ale celkově mi tento předmět přijde dobře vyvážený.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html