When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Děkuji moc panu Bednárkovi za velmi kvalitně vedená cvičení a celkovou vstřícnost. Zpětná vazba, kterou mi podal byla vždy konstruktivní a užitečná. Velmi si cením toho, že mi umožnil nahrát alespoň část mé konfigurace editoru do zkouškového prostředí a umožnul tak zmírnění dopadu nesmyslně striktních opatření.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Co cením jsou připomínky k domácím úkolům.
Pokud máte otázky, je občas těžké z Bednárka dostat odpověď která by vám pomohla. V polovině případů mi bylo akorát řečeno, že můj kód je "zbytečně moc obecný".
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká sú skôr rozšírenie prednášky. Opravuje veľmi rýchlo a spätná väzba je veľmi stručná a veľmi vám pomôže k zlepšeniu sa.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky mi přišly lehce chaotické. Přišlo mi, že nebylo postupováno systematicky a pojmy přicházely nejprve jako: o tom si teprve budeme povídat později; od té doby se s nimi pracovalo, jakože je chápeme, a třeba někdy později přišlo vysvětlení.
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super přednášející
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný přednášející. Jeho výklad je trochu moc závislý na prezentacích a jeho prezentace zase na výkladu, ale zkouška je čistě praktická, takže to tolik nevadí.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý přednášející, byť výklad je trochu monotónní.
Zaujímavá výuka, kde sa človek nikdy nenudí. Páčia sa mi časté príklady a porovnania s inými OOP jazykmi.
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Byla to jedna z těch lepších přednášek. Má cool brýle.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Super cvičení :)
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
cvicici velmi dobře vysvětluje témata a jednotlivé věci při praktických cvičeních, laboratorní práce jsou snadno pochopitelné a dají se dělat doma. vždy vám pomůže, když napíšete na mattermost, a dá vám tipy.
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci bol v pohode, trochu tichý ale vždy ochotný vysvetliť čokolvek.
Mgr. František Mejzlík [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Výborný přístup, aktivní odpovědi na dotazy a zpětná vazba, nemám moc co dodat.
Super dostupnosť všetkých materiálov použitých na cvikách. Výborná komunikácia. Férový zápočet. Feedback ku každému zadaniu. Zaujímavé príklady na cvičeniach.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pána Svoboda ma na cvičeniach oslovil svojím pútavým výkladom, pri ktorom vždy spomenie aj všetky podstatné detaily, ktorých je v C++ mnoho a zodpovie prípadné otázky, prípadne pomôže pri zaseknutí sa s kódom. Drží vyššie tempo, čo je však pri obsahu predmetu nevyhnutné.
Veľkou prednosťou je opravovanie domácich úloh - ku každej úlohe človek dostane aj slovné hodnotenie k špecifickým častiam kódu, ktoré sú problematické, alebo by šli prerobiť (a to vzhľadom na ich počet pomerne rýchlo). Som presvedčený, že vďaka takémuto feedbacku sa dá z každej úlohy naučiť drasticky viac ako len pri obyčanom accept, ktoré človek na iných predmetoch často dostáva. Takto by som si predstavoval v ideálnom prípade hodnotenie úloh na každom programovacom predmete.
Tiež si veľmi cením ústretovosť pri komunikácií aj veľmi rozumné termíny zápočtového programu až v letnom semestri.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Svoboda měl výborně připravená cvičení. Oceňuji čas a energii, kterou do výuky investuje. Vysvětluje srozumitelně a jasně.
Možná bych vytknul někdy dle mého názoru až příliš dlouhá zadání domácích úkolů.
Poslední velký úkol mi přišel jako takový celý už zbytečně dlouhý, ale na druhou stranu to asi bylo hezké zopakování všeho, co jsme do té doby probírali.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení nabízí (a vyžadují) domácí úlohy na každý týden, skvěle navazující a inkrementální učivo, velmi živý a interaktivní výklad, velmi rychlou odezvu při problémech a spravedlivý přístup.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 3. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Svoboda is a fantastic practicals teacher. He puts a lot of effort into the materials and homework descriptions, and it is rare to find something he hasn't thought of, which results in less friction when doing the homework, which can sometimes be quite time-consuming.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl velmi přívětivý, jak ohledně individuálního vysvětlování nepochopené látky, tak ohledně doplňování prací, čímž umožnil studentům látku opravdu pochopit.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi zhovievavý, komunikatívny a dával dôraz na dôležité veci a kvalitný kód. Veľmi oceňujem autentickosť vlastnej prezentácie dostupnej pre študentov. Pán Svoboda má perfektnú emailovú komunikáciu. Na začiatku semestra predstavil priebeh predmetu aj cvičení. Neskôr detailne vysvetlil požiadavky k zápočtovému programu a všetky deadliny v jednom emaili.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia s pánom Svobodom boli veľmi dobré, každý týždeň som na ne tešil. Bol vždy pripravený, ak mal človek s hocičím problém, mohol sa opýtať a pán Svoboda mu s ním pomohol. K cvičeniam mal pripravené slidy, na ktorých boli ukážky kódu, takže ak človek niektoré cvičenie vynechal, tak si moholl látku prejsť sám doma. Na cvičeniach slidy dopĺňal jeho výkladom, ktorý bol zrozumiteľný. Tiež pomáhal pri problémoch pri riešení domácich úloh.
Petr Hrdina, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji připravenost na výuku a celkově vysokou kvalitu cvičení. Líbí se mi koncept pravidelných úkolů, člověk má zpětnou vazbu a čas zvyknout si programovat C++.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Férový a profesionální cvičící, který výborně moderuje tempo cvika. Přestože se probralo dost konceptů za cvičení, nepřipadalo mi to nijak uspěchané. U domácích úloh je jasné co se po nás chce, a zpětná vazba na vypracování byla přínostná. Oceňuji taky, že pan Svoboda latexem tvoří některý z nejkvalitnějších studijních materiálů.
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Svoboda is an excellent professor, one of the best in the faculty. He cares a lot about his teaching and passing the knowledge to his students, it is felt in every task and instruction throughout the semester. He will help with any need and always available for questions and feedback. I enjoyed the course even though it was difficult, and often frustrating, because it was taught with passion and care by him.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepší programovací cvičení, co jsem za ty 3 roky měl. Čas na cvičeních pan Svoboda využívá tak efektivně jak to jen jde a opravdu mi přišlo, že má smysl tam chodit. Na cvičeních si člověk vyzkouší všechny potřebné koncepty a v úkolech (kterých je sice víc než u jiných cvičení, ale jsou tak akorát náročné a velmi dobře člověka připraví na zkoušku i na C++ jako takové) se už jen využívají v trochu komplikovanějším kontextu. Na případné dotazy, ať už na cvičení nebo mailem při práci na úkolech, pan Svoboda vždy ochotně, rychle a jednoduše odpoví. Zároveň narozdíl od (bohužel) většiny jiných programovacích cvičení jsou úkoly zadány do nejmenšího detailu i s tipy k implementaci a člověk je na ně ze cvičení 100% připraven a nemusí tápat v tom, co se od něj vlastně vůbec chce a jaké všechny koncepty by na to mohl využít. Za mě opravdu velký palec nahoru!
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad byl místy trochu monotónní, ale oceňuji občasnou snahu o interakci s publikem a také ochotu odpovídat na dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 3. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Svoboda is very knowledgeable in C++ and can answer most questions. The lectures are a bit dry, though
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2025, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
pan Skoda vytvoril z hrozneho predmetu znesitelny predmet, obcas som sa dokonca na cvicenie tesila :D
Author of entry is known to survey organiser, 27.01.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý cvičící, vždy vyjde vstříc. Domácích úkolů bylo méně, ale byly těžší, jsou však volitelné.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi milý a ochotný cvičící.
Občas nedokázal odpovědět na některý dotaz, ale to mu u jazyka tak komplexního jako c++ můžu těžko zazlívat. Zadání některých domácích úkolů formou prezentace ze cvičení mi občas přišla trochu chaotická.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je strašně moc vstřícný a vždy se snaží najít řešení aby vyhovovalo oběma stranám. Na zprávy (ať už mail nebo Mattermost) odpovídá vždy rychle. Za mě patří mezi nejlepší cvičící programování na fakultě.
Mgr. Adam Šmelko, Ph.D. [32-KDSS], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Adam Šmelko není nijak světoborný, ale je velice sympatický. Bavilo mě k němu chodit a rozhodně toho nelituji. Pokud jde o domácí úkoly, mohl být i trošku přísnější - někteří studenti mají pocit, že domácí úkoly jsou k ničemu a potom v půlce semestru zjistí, že vlastně C++ nechápou. Pokud jde o samotnou výuku, zpravidla byl problém stihnout celou prezentaci, pokaždé se na konci muselo pospíchat. Možná by stálo zato se míň držet prezentací a zaměřit se spíš na praktickou ukázku a příklady na procvičení.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Průběh cvičení byl dobrý, všechno hezky vysvětleno. Oproti ostatním cvičením jsme měli výrazně méně hodnocených domácích úloh. Což byla škoda, člověk dostal málo feedbacku, což pak chybělo u zkoušky
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na všech ostatních cvičeních můžete odevzdávat závěrečný projekt v létě, na tomto cvičení to není možné.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Má velmi dobré a zábavné cvičení, pokud máte rádi trochu toxický humor. Na dotazy odpovídá jakoby nevrle, ale když se nenecháte odradit, tak dobře poradí a dovysvětlí.
Chce to mít trochu odolnější náturu, takže rozumím tomu, že spoustě lidem nesedne. Mě s ním cvičení velmi bavilo.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektní styl vyučování, vtipné poznámky, dobře se poslouchá.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Neučil
Comment on course, Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Kurz C++ na MFF mi přijde, co se týče obsahu, většinově adekvátní a v tomto ohledu si dle mého názoru není na co stěžovat.
V čem má ale celkové vedení tohoto předmětu dlouhodobě opravdu velké rezervy je přístup ke studentům a způsob hodnocení. Širší okruh vyučujících tohoto předmětu totiž zjevně žije v představě, že
1) nezanedbatelné množství studentů podvádí
2) je v zájmu těch "poctivých", aby bylo bez ohledu na dopady opatření těmto podvodům zabráněno, i za cenu diskriminace mnoha "poctivých"
Já osobně se (jestli této informaci hodláte věřit či nikoliv nechávám na vás) řadím do kategorie "poctivých" a rozhodně budu daleko raději, pokud předmětem projdou nízké jednotky podvádějících (u kterých je navíc vysoká pravděpodobnost, že je alespoň jednou během studia někdo přistihne a s velkou pravděpodobností nedokončí studium neudělají daleko důkladněji kontrolované státnice), ostatně, je to jejich boj, pokud studují vysokou školu, ale vší silou se vyhýbají nabytí užitečných vědomostí, než když nezanedbatelná část "poctivých" studentů neudělá zkoušku, protože je nucena se prát s kompletně neznámým prostředím v labech, které si ani nemají šanci jakkoliv před zkouškou připravit nebo jsou odrazeni od studování jinak zajímavého a užitečného předmětu přístupem vyučujících.
Zároveň, domnívám se, že atmosféra strachu a antagonismu, kterou těmito opatřeními vyučující nastolují vede k pravému opaku. Domnívám se, že průměrný student, kterého vyučující slušně poprosí, aby nepodváděl, to spíše dělat nebude. Pokud však dostane sadu pravidel a restrikcí, které mu mají v podvádění zabránit, napadne ho jen deset způsobů, jak daná opatření obejít, i pokud k tomu jinak motivaci nemá.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenie pána Svobodu som si vybral špeciálne kvôli mnohým veľmi pozitívnym hodnoteniam v anketách, a musím povedať, že moje očakávania dokonca predčilo. Je to veľmi kvalitné cvičenie pre každého, kto je ochotný pre naučenie sa C++ niečo spraviť.
Cvičenia sú pomerne náročné - po každej hodine je zadaná domáca úloha, ktorej predmetom je dokončenie rozpracovaného kódu z hodiny. Tento prístup je však zvládnutý oveľa lepšie ako som sa s ním stretol na iných cvičeniach - ku každej úlohe je k dispozícií podrobný popis, ktorý nie len ušetrí čas strávený hľadaním ako sa má riešenie správať v okrajových prípadoch, ale aj rovno poskytne primeranú kostru či nasmerovanie ku kvalitnému riešeniu.
Cvičenie mi prišlo veľmi dobre koncepčne navrhnuté - každé cvičenie má jasné zameranie a je vidno, že príslušné úlohy sú dôkladne cielene zadané tak, aby priniesli čo najviac úžitku. Počas semestra som teda mal pocit, že na každom cvičení sa toho dozvedám veľa nového a nezasekávame sa riešením úloh, ktoré by len dookola používali rovnaké prístupy či konštrukty.
Je pravda, že cvičenia sú náročnejšie (aj v porovnaní s ostatnými paralelkami, z toho, čo som od ostatných počúval), no pri tomto predmete je to len dobre, obzvlášt ak sa stotožnujete s mindsetom "Ťažšie na bojisku, ľahšie na cvičisku" a ak chcete predmet nie len nejak absolvovať, ale aj sa C++ naučiť.
Odporúčam sa tiež držať prístupu robiť ideálne všetky úlohy, je to zvládnuteľné, no naopak, myslím si že by som prišiel o pochopenie podstatnej časti predmetu, ak by som nejaké vynechal.
Zápočtový test mi prišiel primeraný, dokonca možno ľahší ako u iných paraleliek, keďže nadväzuje na poslednú domácu úlohu, ktorá je naozaj rozsiahla a výrazne časovo náročná. Človek si teda veľkú časť odmaká doma - mimo stres testového prostredia.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Věděl jsem, že toto cvičení nebude jednoduché. Mám pocit, že mě ale poměrně dobře připravilo i na zkoušku. Doporučuji splnit co nejvíce úkolů a hlavně ty, na které se navazuje. Občas jsem bojoval s délkou zadání a tím, že jsem v něm něco přehlédl.
Co mi chybělo, je nějaká zmínka a drobné seznámení s build systémy.
Složitost zápočtového testu byla adekvátní. Problematická mi přišla forma testu v případě, že žák využíval linux, kde nefungovalo napovídání ve VS Code.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla užitečná. Nevím, zda jsem ale přesvědčen, že C++ je nejlepší jazyk na světě.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení by měla být dle mého názoru sjednocená, a to dle materiálů pana doktora Svobody. Zdá se, že panují velké rozdíly mezi prací vyžadovanou a probíranou látkou na jednotlivých cvičeních, což by, podle mě, vzhledem ke smíšeným zkouškám nemělo nastávat.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 3. ročník, Computer Science, Bachelor's
The C++ practicals are excellent (especially with Prof. Svoboda)
Author of entry is known to survey organiser, 27.01.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
a
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka byla velmi těžká, ale dobře vysvětlená, a předmět byl dobře vedený, čímž byla i tato těžká látka poměrně dobře pochopitelná.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
C++ se nějak naučíte, ale bude to bolet.
V přednáškách je všechno, chtělo by to lépe organizovat slidy a prezentaci. Byli na nás akorát hrnuty hromady C++ features bez velkých ukázek použitelnosti.
Požadavky na kód při zkoušce se zcela neshodují s těmi na cvičeními. Při cvičení je kladen velký důraz na návrh řešení, objektový model a kvalitu kódu a máte 2 týdny to nakódit. Při zkoušce naopak musíte za krátkou dobu něco nabastlit, hlavně aby to sežral recodex (stačí na dvojku).
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňujem množstvo domácich úloh, ktoré sme dostávali každý týždeň. Tak som sa rýchlo naučil základy programovania v C++. Domáce úlohy však často boli časovo náročné a vyčerpávajúce, obzvlášť v prvej polovici semestra.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
ako repetentovi sa mi nepáčilo že k výuke bolo veľmi malo informácii k splneniu všetkých požiadaviek (napr. o novom zapoctovom teste)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bohužel jsme na cvičení rozebírali teorii, kterou jsme potkali na přednášce až později. Tím se ztrácelo dost času. Cvičení bylo celkem jednoduché, úkolů málo, celkově považuji obtížnost za adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení mě naučila hodně a přijdou mi velmi dobře sestavená.
This is a course that teaches you a lot if material, one week at a time. It is one of the courses in which I leaned the most from in university. The tasks are difficult but it’s very rewarding once you get them right. The amount of credit you get for the amount work you put in is really unproportional and it’s hard to manage while taking a lot of other courses, especially because there is still a project at the end, but you do learn a lot so I would say it is worth it, if you are willing to put in a lot of effort.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly nebyly povinné, což považuji za plus - pokud jsem ale úkol udělal, tak jsem dostal dobrou zpětnou vazbu. Forma mi přišla OK, možná bych nechal trochu víc času na zápočtový test nebo povolil používání Stack Overflow (což ale asi jde proti tomu, co test zkouší)
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Trochu chaotická organizace.
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Ocenil bych, kdyby se na samotném cvičení více programovalo. Tedy kdyby studenti dostávali nějaké úkoly co mají naprogramovat na tom cvičení apod. Tím více myslím, že by samotné programování tvořilo alespoň 70 procent obsahu cvičení.
Chcelo by to trochu zložitejšie úlohu pre lepšiu prípravu na skúšku. Formát cvičenia bol dobrý - polo-prednáška a potom programovanie.
Author of entry is known to survey organiser, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Málo kreditů za hodně práce. Každé cvičení nutno dodělat doma, do toho domácí úkoly, projekt, zápočet, zkouška. Pokud se někdo zadrhne/onemocní, je těžké to s ostatními předměty dohnat s ohledem na kritéria kreditů za rok. Jinak výklad zajímavý a cvičení naučí.
Comment on course, Programming in C++ [NPRG041, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška byla celkem dobrá. Chvílemi trochu monotónní a bylo těžké dávat pozor. Probíraná témata však byla užitečná.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Celý předmět působí spíše jako „jazyk C++“ než „programování“, neboť často staví na základech, které v předmětech Programování 1 a 2 nebyly vůbec, nebo byly nedostatečně probrané. Systém 4 programování z hlediska domácích úloh, zápočtového testu, zkoušky a zápočtového testu dle mého názoru neověřují dostatečně pochopení principů jazyka na teoretické úrovni. Upřímně doporučuji zapsat si předmět až po Programování v C#, neboť ten naučí programátorské myšlení, které je v tomto předmětu opravdu třeba.
Celkově ovšem předmět studentovi dává přesně to, co má.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 3. ročník, Computer Science, Bachelor's
This course is a great way to get familiar with both basics and some advanced concepts in C++, I would recommend it even if it is quite time-consuming
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Škoda, že není nějaký vzorový příklad zkouškové úlohy, moc jsem nevěděl, jak se připravovat a příklady ze cvičení na to rozhodně nestačily. Např. na cvičení jsme nidky nepracovali s shared_pointry a && referencemi v parametrech a další a i když jsem teoreticky věděl, co s tím, tak mi zabralo čas vyřešit kriptické errory překladače.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je velmi zajímavý, ale zkouška je fakt fakt fakt hrůůůza - programování na čas... celý semestr se nám opakuje, jak se musí programovat pěkně, pořádně, dělat dekompozici atd. a pak se musí za tři a půl hodiny honem honem rychle naplácat nějaký program a na tom závisí splnění zkoušky. Fakt je to škoda, já osobně prostě neumím za tak krátkou dobu hodnem rychle něco nějak ošklivě splácat a kvůli tomu mám se splněním zkoušky problémy :( Bylo by lepší, kdyby to bylo trochu víc na styl zkoušky ze C# s dr. Ježkem, kde je nějaká teorie spolu s nějakými krátkými malými praktičtějšími úlohami a to podle mě mnohem lépe ukáže, zda tomu člověk rozumí, či ne. Je to opravdu škoda, protože mě jinak C++ díky tomuto předmětu opravdu zaujalo, ale kvůli té zkoušce pociťuji určitou marnost a vyhoření, že když mě to baví a jinak mi to docela jde, tak prostě podmínkou ke splnění zkoušky je něco honem rychle za pár hodin naplácat :(
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Užitečný předmět, bohužel přednášky nemají takový význam pro absolvování předmětu. Chápu, že na přednáškách se prostě programovat nenaučíme, ale i tak by na tom šlo zapracovat. Navíc přednášky a cvičení na sebe moc nenavazovaly, většinu témat jsme potkali poprvé na cvičení (což trošku plýtvá časem). Bylo by lepší témata trošku zpřeházet.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Škoda že chybí záznamy. Ty by přitom bylo jednoduché pořídit, když byly přednášky v N1. Existují ale z korony.
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
predmet sám o sebe v ničom neviniká je to také ponorenie sa do fungovania c++
Predmet je pomerne náročný, no pre mňa zaujímavý. Myslím si, že by bolo dobré, aby bolo absolvovanie predmetu "Programovaní v C" doporučené ako taká "prerekvizita". Niektoré prezentácie sú pomerne chaotické, kde je naraz veľa informácií a človek sa v tom začne strácať. Možno by bolo lepšie ten obsah trochu viacej natiahnuť na viacero slidov prezentácie.