• Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělá cvičící, vychází vstříc, když je organizační problém, a umí dobře poradit s příkaldem. Její cvičení probíhají velmi přehledně.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělá cvičící, na začátku vždycky zopakuje látku z přednášky a pak vysvětlí, co máme počítat, celé cvičení pak obchází studenty a radí.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící vskutku všechno srozumitelně vysvětlí. Poprvé jsem si něco z cvičení skutečně odnášel a nemusel se znova všechno učit doma. Dokonce mi vyhovuje i způsob obcházení studentů individuálně.

Jen tak mimochodem... jakmile se ostatní skupiny dozvěděli jak je tato cvičící skvělá, její cvičení padla během 10min po otevření zápisu :)
Jakub Žáček, 02.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je milá a při vysvětlování trpělivá. Jde poznat, že se snaží vést předmět vzhledem k tomu, co nás bude čekat na zkoušce, což oceňuji.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodiny jsou dobré, ale některé postupy nejsou vždy hned zřetelné a jde se v nich lehce ztratit, hodnocení testů nebylo transparentní
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Překvapilo mě, o kolik byly přísnější podmínky pro zisk zápočtu v porovnání s předchozími semestry.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je zřejmě odborníkem ve svém oboru. Snaží se zodpovědět každý dotaz a je ve všem nápomocný. Občas jsem však měl problém pochopit, co se mi snažil ukázat. Hodnocení testů není příliš transparentní, člověk ani neví, kde udělal chybu.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Príklady na cvičeniach boli často na tabuľu riešené veľmi špecificky pre daný príklad - čo znamenalo, že ten konkrétny príklad možno človek chápal veľmi dobre intuívne, ale pri o trochu inom príklade nevedel ako má postupovať. Lepšie by bolo ak by sa na začiatku povedal cieľ a pár základných spôsobov ako môžeme postupovať.
Hodnotenie písomiek bolo často neprehľadné a nedokončené - nebolo jasné za čo boli stiahnuté body, ktoré kroky boli správne a ktoré nie.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Většinou jsem měla trochu problém sledovat, kudy vedou úvahy na tabuli, styl výkladu mi příliš nesedl. Na cvičeních nebyl skoro žádný prostor počítat samostatně a odcházela jsem prakticky vždy s pocitem, že skoro nic neumím. Poněkud mě taky zarazila neflexibilita v získání zápočtu: byly pouhé dva pevně dané termíny opravné písemky a když se nezadařilo nebo člověk nemohl přijít, tak zkrátka smůla.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pana doktora jsem si zapsal poté, co jsem na něj slyšel a četl mnoho chvály. Proto jsem se po čtyřech semestrech rozhodl vyměnit cvičícího matematické analýzy a jít práve k doktoru Campbellovi. Byla to jedna z mých největších chyb za celé dosavadní studium.

Cvičení je extrémně chaotické a z pana doktora jde pocit, jako by ho měl celé takříkajíc na háku. Předmět jsem opakoval, což byla při cvičeních obrovská výhoda, jelikož jsem alespoň občas věděl, co pan doktor svým počínáním zamýšlí. Představa, že k němu chodím na cvičení bez předchozí zkušenosti s procvičovanou látkou, je děsivá. Jediná jakž takž strukturovaná část byla ta úvodní, kdy pan cvičící zopakoval základní teorii. Posléze se však po hlavě vrhl do nějakého ne zcela triviálního příkladu a většinou tak nějak zapomněl vysvětlit, kam vlastně chtěl dojít a co jsme si z příkladu měli odnést. Osobně bych preferoval nejprve na nějakém jednodušším příkladu ukázat, jak se daný typ úlohy řeší, a až poté ukázat nějaký těžký příklad.

Kapitola sama pro sebe je způsob opravování zápočtových písemných prací. Ono je hezké se na začátku semestru dozvědět minimální počet procent nutný ke splnění podmínek zápočtu, ale pak přijde vystřízlivění po první písemce, kdy dostanete buď Ú % nebo N %, tedy "úspěšný" nebo "neúspěšný". Vybraní šťastlivci, především z řad N-procentařů, pak ve své třístránkové písemce najdou víc, než dva červené škrtance. Nejenže je takováto netransparentnost neskutečně frustrující, ale také zabraňuje poučit se z chyb. Pan cvičící je sice otevřen rozhovoru o možných řešeních, ale podle mě by se k tomuto kroku mělo přistoupit až ve chvíli, kdy nesouhlasím s hodnocením/je mi něco nejasné a ne, když se jen snažím zjistit, kde mám vlastně chybu.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bohužel jsem si asi s panem profesorem velmi nesedl. Výklad mi přišel velmi odlišný od přednášky a místy značně zmatený. Lidsky je pan Campbell velmi příjemný člověk a kdyby jste se s ním bavili na chodbě, tak je to výborné. Hodiny s ním mi však nepřišly optimální ať už z hlediska koncepce (celkem nejasná), tak z hlediska následného udělování zápočtu, které mi přišlo dosti mystické. Myšleno že sice existovala kritéria 50% procent bodů, ale pan profesor testy opravoval velmi zvláštně a někdy neuměl vysvětlit (resp. nevysvětlil) co se vlastně danou opravou myslí a co má člověk zlepšit. Celkově ač je to tedy velmi milý a příjemný člověk mimo hodiny, tak jeho styl učení a vystupování v hodině a u zápočtů mi do velké míry bohužel nesedl.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vedení přednášky mi vzhledem ke koncepci předmětu sedělo více než u jiných přednášejících MA/MpF. Přednášky byly dobře strukturované, u nového tématu nejprve doc. Pokorný předvedl motivační úvod, co chceme zvládnout a až pak přešel k výkladu definic a vět, což pomáhalo pochopení. Zkoušky byly férové. Velmi na skladbě zkouškových testů oceňuji otázky na použití naučených vět a definic v teoretické části místo zkoušení důkazů z dlouhého seznamu. Takto mám pocit, že jsem si z předmětu odnesl mnohem více.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášející kurz výborně strukturoval, návaznost jednotlivých témat bylo skvělé, přednášky přehledné, nahrávané i streamované, dobře dostupné. Zároveň přednášející připravil vlastní přípravné i souhrnné materiály a dal je k dispozici (sloužily jako zcela dostačující materiál ke složení teoretické části zkoušky). Výklad všeobecně dobře srozumitelný.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi cením materiály ke zkoušce. Přípravy a materiály pana D. Pokorného jsou ty nejlepší, které jsem na MFF potkala. Je to přesný seznam toho, co zkouší, i se zněním vět a definic a řešenými teoretickými příklady, které chce místo důkazů. Poskytuje i videozáznamy z přednášek. Měl skvělou a přehlednou organizaci celého předmětu.
Jinak je moc milý a klidný a během přednášek má pomalejší tempo, takže se to narozdíl od jiných předmětů dá stíhat vnímat i psát si zároveň. Občas jsem měla mírné zmatení ve značení, ale postupně jsem se zorientovala.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý přednášející. Oceňuji ochotu pomoci studentům, velmi lidský přístup a celkově dobře pojatou organizaci výuky.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pana docenta Pokorného už mám 3 semestry analýzy vkuse a ani jednou jsem nenarazila na žádný problém. Naopak si myslím, že je to lepší a lepší. Kurz byl perfektně zorganizovaný, přednášející měl před každou přednáškou pečlivě připravenou ruční přípravu a výklad dělal z hlavy. Dále nám poskytl latex verzi jeho přednášek a v požadavcích na zkoušku úplně přesně očíslované to, co se vyžaduje. Po každé zkoušce poskytl kompletní řešení jak početní, tak teoretické části. Osobně si nemyslím, že by se *dalo* udělat více. Je skvělý.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doc. Pokorný je super přednášející. Usmívá se, látce rozumí, píše přehledně na tabuli a vždy se zeptá, jestli je vše srozumitelné a pokud se někdo přihlásí, vždy mu odpoví. Přednášky nahrává a zpřístupnil nám svoje přípravy - ručně psané a před zkouškami i LaTeXově vysázené.

Na zkoušce ale vyžaduje veliké pochopení materiálu, jedničku dá málokomu. Důkazy u zkoušky nejsou, nicméně zastupují je v plné kráse "problémové teoretické příklady".
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Pokorný má jedinečný talent látku prezentovat tak, že jí student rozumí (pochvala přednášejícího), až do chvíle, než jí student nerozumí (chyba studenta). Výhodou pak jsou záznamy z přednášek, díky kterým se dá na jeho myšlenky opět navázat, což už většinou ke kýženému pochopení vede.
Fatma Amin, 11.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Pokorny je naprosto vyborny prednasejici, hodiny s nim mne velmi bavily, libilo se mi, ze zacinal temata spis takovou motivaci co budem delat a proc, obetoval nektere tezsi dukazy za pochopeni samotneho tematu a kdyztak nastinil myslenku, coz povazuju v tomhle stadiu za velmi dobry krok, protoze dukaz si mozem precist aj doma, a timpadem nam prednaska dala neco navic. Navic je pan prednasejici mily, vtipny, prednasky byly v dusledku toho velmi prijemne.
Ocenuju ze secko nahrava, takze si mozou treba aj lidi co onemocniju nebo co se pripravujou zrovna na zkusku pustit prednasku aj doma, dokonce probihaly aj streamy.
Ocenuju taky nahradu tezsich dukazu u zkusky problemovyma prikladama, jednak tim zkuska ztraca na narocnosti protoze neni treba se az tak ucit, ale hlavne je to mnohem uzitecnejsi protoze to nuti cloveka pochopit tema (bohuzel znam studenty co se dukazy proste uci nazpamet... tady to nejde).
Take se mne velice libiju pisemne pripravy a v Texu vysazene studijni texty co nam dava pan prednasejici k dispozici.
Pan Pokorny je dale velice ochoten odpovidat na dotazy byt mozou pusobit hlupe (sama sem tam par takovych polozila a nikdy nebyl neprijemny).
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
K učení mi velice pomáhají jeho poznámky a příklady na stránkách
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vskutku výborný vyučující. Během výuky lze zříti řadu názorných "ukázek" matematických objektů. Zároveň i výborný zkoušející.
Jiří Kohl, 18.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pěkná přednáška, všechny materiály jsou dostupné na webových stránkách, obtížnost zkoušky je myslím rozumná. Oceňuji, že je přednáška streamována.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pražák má systematický výklad a dostupné online materiály. Tiež má presne uvedené požiadavky na skúšku a skúška je férová.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Hodně mi pomáhají obrázky a náčrtky k dané problematice. Pan přednášející toho načrtává dost, často jen pro získání intuitivnější představy probírané látky, což je skvělé.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Fantastický přednášející, jeho důkazy jsou stručné, jasné a přehledné. Velmi se mi líbí to, že konec důkazu značí slovy "jsem hotov".
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Prosím nahrávejte přednášky. Prosím rád bych na ně i chodil, ale nestíhám to. Vaše výmluva "nahrávejte si streamy" je urážlivá - polovinu času neběží a sekají se. Není to problém v ostatních předmětech. Je to doslova o jedno tlačítko více aby jste stream nahrál, nemusíte to dávat na veřejnost, ale do studentského uložiště pro studenty.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi rád chodím na přednášky docenta Pražáka. Sice je to stylem: věta-důkaz-věta-důkaz, ale i tak mne to docela baví. Má to jasnou strukturu, je to přehledné, což dělá probíranou látku srozumitelnou. Naopak ne až tolik rád chodím na zkoušku z analýzy/matiky-pro-fyziky. Sice je to dle mého soudu hodnoceno objektivně, takže kdo se poctivě připraví, zvládne to, ale je to mimořádně náročná zkouška a obstát a složit ji je složitý úkol.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Oceňuji vysokou úroveň organizace a přípravy předmětu. Člověk vždy ví, co se po něm očekává, kde najít důležité informace a obecně celá výuka se koná v tomto uspořádaném duchu.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
+ : poskytnuto velké množství řešených příkladů k samostatnému rocvičení a podobných materiálů
- : výklad jen málo pomáhá budovat intuici a motivaci
doc. RNDr. Ondřej Souček, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlidštějších přístupů, s jakým jsem se během studia setkala. Pan docent Souček div se pro studenty nepřetrhl. Jediné, na čem mu záleží je to, abychom to dobře uměli. Jsem velice vděčná za každé úsilí, které pro nás pan Souček během semestru obětoval. Navíc je přátelský a vtipný.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Souček je fajn učitel má lidský přístup. Testy nedává lehké, ale dají se zvládnout. Látce velice dobře rozumí. Jediné, co mě napadá, co vytknout, je jeho místy těžko čitelné písmo - malé a např. "2", "z" a parciální derivátko vypadaly občas úplně stejně.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Matyas Výhonský, 26.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Hodiny jsou rychlé, přesto se dá ze cvičení s panem Šmídem dost odnést, jelikož látku vysvětluje (většinou) srozumitelně a na dotazy odpovídá ochotně. Kromě přístupu s body za aktivitu, které uděluje průběžně, čímž motivuje k průběžnému studiu bych ještě podotkl, že odpovídá rychle i na mailové dotazy.
Snad bych jen vytknul asi větší obtížnost testů, než měli ostatní cvičící, může se ale jednat jen o jednorázovou záležitost, která není pravidlem.
Fatma Amin, 11.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Smid je vyborny ucitel, vsecko vysvetluje pomalu a dopodrobna, klidne aj nekolikrat ruznyma zpusobama, poskytuje k dane problematice geometrickou predstavu a obcas aj nejakou vtipnou analogii (typu "slon pod kobercem" ve stejnomerne konvergenci :DDD), coz jednak prispiva k pochopeni/zapamatovani uciva a jednak zprijemnuje atmosferu v hodine.
Je velice ochotny kdykoli jakoukoli formou dovysvetlit ucivo (at uz si s nama po hodine sednut anebo mailem, pricemz povetsinou odepisuje maximalne do druheho dna nebo udelat hromadnou konzultaci, napriklad tentokrat sme dokonce meli o vanocach 2 online konzultace o celkove delce 5 vyucovacich hodin).
Vztah s nama ma skvely, je vzdy mily a ma dobry smysl pro humor. Na cvika s nim sem se tesila.
Za mne se jedna o vynikajiciho cviciciho a rozhodne ho mozu jedine doporucit.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přístup cvičícího je třeba ocenit, nejen že se snažil co nejlépe vykládat probíranou látku, ale často prokládal cvičení vhodnými legračními příběhy. Autorské řešení příkladů cvičícího jsou skoro kanonickým materiálem pro přípravu na zápočtové písemky i zkouškovou početní část nejen pro jeho cvičení.

Zároveň oceňuji, že když jsme nestíhali probrat potřebnou látku, uspořádal extra cvičení v průběhu vánočních svátků. Cvičícího lze určitě doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi milý, hodný a ochotný cvičící. Má vždy dobrou náladu a to při některých těžkých cvičeních vždy motivuje k té matice víc. :-) Má velmi srozumitelný výklad a vždy projde všechny typové příklady potřebné k zápočtu i ke zkoušce (někdy ze zájmu i něco navíc). Poskytuje všechny své přípravy s detailně vyřešenými příklady.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný cvičící.
Author of entry is known to survey organiser, 10.01.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Tůma se s nelehkým úkolem stihnout všechno v rekordním čase popasoval s grácií. Jeho zapálení pro učení bylo dokonce takové, že jsme měli jedno cvičení navíc a to online formou 23.12. Zápočty nám přitom byly uděleny přímo na Štědrý den, což byl nejlepší vánoční dárek, který jsem tento rok dostala.
Comment on course, Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení k analýze lze rozhodně doporučit, skvěle připraví na početní část u zkoušky, je v dobré souhře s přednáškou.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení probíhala velice rychle, nestíhalo se, i když se spěchalo už od začátku. Materiálů však bylo dost - zadání prof. Pokorného a řešení od pánů Kremla a Tůmy stačilo k zápočtovým testům. Cvičení bylo náročné, pochopitelně.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Chápu že je v tomto semestru hodně látky, takže je pochopitelné že cvičení bylo spíše "přednášení o příkladech". Což za normálních okolností není příliš ideální
Matyas Výhonský, 26.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Je trošku škoda, že nejkvalitnějším materiálem, který je jsou řešené příklady O. Kremla, občas je náročné v nich luštit. Na druhou stranu knížek k matematické analýze je hromada, takže kdo chce (potřebuje), studijní materiály si najde
Jan Engler, 19.01.2025, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení je celkově koncipováno dobře, jen bych ocenil, kdyby DÚ víc odpovídaly zkoušce. Některé úlohy byly dost těžké a podobaly se těm v početní části zkoušky, ale některé byly jednoduché standardní úlohy, kde se jenom dosadí do vzorečku, a pak je docela šok přijít na zkoušku a přečíst si zadání některých šíleností, které si na vás připravili. Naopak oceňuji mírné hodnocení daných úkolů a to, že body ze zápočtu mohou zlepšit výslednou známku u zkoušky.
Fatma Amin, 11.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet je zajimavy aj podnetny, narocny nebyl vubec (zapocet slo ziskat jednoduse - 20 bodu za podotykam dost lehke testy, 10 bodu za tez vcelku jednoduche ulohy a 10 mekkych bodu coz v podstate staci napocitat nejake priklady a jit k tabuli ale vzhledem k tomu ze ani neni cas aby seci furt lozili k tabuli tak valnu vetsinu bodu clovek ziskal za to ze napocital priklady a poslal cvicicimu.)
Provazanost mezi prednaskou a cvicenim byla dobra, uz u prednasky sem hodnotila ze se mne velmi libi v tomto semestru pekna provazanost s predmetem Teoreticka mechanika.
Temata mne prisly zajimave secky.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
zábavné hodiny a výborné vysvětlení
Author of entry is known to survey organiser, 10.01.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
V průběhu celého semestru bylo výrazně cítit časové podhodnocení cvičení. Ačkoliv učivo není lehčí než v prvním ročníku, hodinová dotace cvičeních se zmenšila ze 3 na 2. Třetí semestr přitom není časově náročný. Naše rozvrhy by snesly i 4 hodiny cvičení týdně a volnější tempo na cvičeních by prospělo studentům i cvičícím.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi mě bavilo počítat křivkové a plošné integrály, jde to mnohem líp, když má člověk určitou představu z Elektřiny a magnetismu. To se mi na cvičeních velmi líbilo - nejdřív člověka čeká takový úvod v elmagu a pochopí princip a pak se to udělá rigorózně v matematice.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Trošku větší shrnutí teorie by bylo fajn.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Kratší cvičení -> míň kreditů & více domácí přípravy
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení mi přišlo jako celek dobře koncipované. Určitě oceňuji stručné projití teorie na začátku hodiny a vypočtení vzorového příkladu/ů paní doktorkou u tabule. Následující samostatné počítání mi však nevyhovovalo, neboť se často zaseknu a nevím si s něčím rady. Paní doktorka mezi žáky prochází a vždycky poradí, avšak nestihne (a v tomto systému ani nemůže stihnout) projít okolo každého více než jednou. Já se však na příkladu často zaseknu více než jednou a obvykle takhle nezvládnu dopočítat příklad až dokonce. Šikovnější to jistě dokáží, ale mně by spíše pomohlo vypočítat víc příkladů na tabuli či třeba společně diskutovat jak příklady řešit. Nebo jestli většina lidí zvládá příklady dopočítat do konce, tak by možná bylo lepší otevřít dotazy pro všechny a chodit pomáhat jenom těm, kteří to potřebují. Systém udělení zápočtu mi pak připadá adekvátní a spravedlivý. Zápočet může vzhledem k možnosti nahrazení příklady získat každý, ale rozhodně to není zadarmo.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na to v jaké míře se variační počet objevuje ve fyzice mi připadá jedno cvičení žalostně málo na to, abychom se jej naučili alespoň trochu používat.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Samotná cvičení mi s panem Campbellem (a nevím jestli je tomu tak i jinde) přišla dosti zmatená a student si toho musel dost dohledávat sám. Nepřišlo mi to velmi interaktivní. Ocenil jsme aspoň snahu obcházet studenty při počítání příkladů.
Comment on course, Mathematics for Physicists I [NOFY161, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Značně náročný předmět, což není překvapením. Zajímavé bylo použití variačního počtu a vícerozměrných integrálů, méně užitečná pro fyziky mi připadá část sylabu o stejnoměrné konvergenci a teorii míry.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Standardní kurz matematiky navazující na analýzu 1 a 2, velmi dobře strukturovaný a přehledný výklad. Zaujal mě netradiční přístup k teorii míry prezentovaný v kurzu. Předmět na každé přednášce přináší zajímavá témata a poznatky z matematiky, ale dlužno dodat, že je zdaleka nejnáročnější ze všech povinných ve 3. semestru studia.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tato analýza vyžaduje dost početního umu i z minulých ročníků (vícerozměrné integrály, diferenciální rovnice) i rozsáhlé teoretické znalosti (teorie míry a Lebesgueova integrálu). Časová dotace přednášek je dostatečná, stihlo se probrat skoro vše. Jako literatura existuje těžko stravitelná kanonická kniha Černý Pokorný, naštěstí nám doc. Pokorný dával svoje zápisky i přednášky nahrával.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Bylo super jak byly přednášky nahrávány, člověk se tak mohl znovu vrátit k výkladu vyučujícího, což velmi pomohlo při pochopení některých témat. Také se mi líbila změna z důkazů v testech na problematické úlohy. myslím že mě to donutilo se lépe a více zamyslet nad látkou než učení důkazů
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pořadí témat je takové, že závěrečná (a podle mě pro fyziky důležitá) témata jako plošné integrály, integrální věty atp. jsou až v samotném závěru semestru a dovedu si představit, že by se mohlo pořadí změnit. Ano, formálně je asi důležité nejdřív zavést posloupnosti funkcí, pro studenty si myslím je vhodnější, když se spíš pořádně procvičí počítání již zmíněných integrálů
Fatma Amin, 11.01.2025, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet je velice zajimavy aj podnetny, nikterak narocny, usporadanost byla dobra, provazanost mezi prednaskou a cviceni vyborna, velmi chvalim vybornou navaznost zejmena na Teoretickou mechaniku. Dostupnost literatury byla take dobra (skripta MAF III si clovek moze stahnut online a sou podle mne dobre).
Temata mne prisly zajimave secky. :D
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pro mě to byl asi nejzábavnější semestr analýzy, Lebesgueův integrál je velmi elegantní a inteligentní nástroj a křivkové a plošné integrály mě velmi bavily a jsou velmi užitečné.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňujem názorné príklady na prednáške, vďaka ktorým bol materiál zrozumiteľnejší. Niektoré pojmy mi prišlo, že boli vysvetlené až príliš neskoro a to vedelo spôsobiť mierny zmätok na začiatku niektorých tém.