• Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Václav Dědič, Ph.D. [32-FUUK], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý, lidský a příjemný vyučující. Určitě doporučuji všem. :)
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi milý a příjemný člověk který se umí postarat o pohodu a zároveň vyjasnit vše co je k práci potřeba. Studenta se snaží dotlačit do vlastního myšlení, ale není nijak přísný a snaží se pomáhat kde to jde.
RNDr. Petr Gabriel, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je pohodář a velký sympaťák.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vlídný a milý vedoucí praktik, dokáže člověkovi dobře poradit a je vstřícný také při opravování.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Do praktika jsem chodil velmi rád také kvůli skvělým vyučujícím, mezi které pan doktor rozhodně patří. Vždy ochotně vysvětlil jakékoliv dotazy k úloze a nebyl problém se s ním dohodnout na jakékoliv věci (pozdější odevzdání úlohy apod.). Mezi řečí jsem se od něj také vždy dozvěděl spoustu zajímavostí. Rozhodně díky panu doktorovi panuje v praktiku II velmi příjemná atmosféra.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Gabriel je boží požehnání z nebes. Velice ochotný, chápavý a sympatický vyučující, nesčetněkrát mě zachránil a pomohl mi během měření i mimo. Jen díky němu jsem nedošla do stavu nervového zhroucení. Více takových vyučujících. Ať žije pan Gabriel!
Mgr. Michal Hájek, Ph.D. [32-KFM], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy jsem se těšil na to s jakou novou metaforou pan doktor přijde. Má skvělý smysl pro humor, měření s ním bylo vždy zábavné a vždy nás směřoval k vlastnímu uvažování nad fyzikálními principy. Často nám ale vyčítal, že mu plašíme elektrony, což samozřejmě nebyla pravda, elektrony byly vždy jen líné kvůli tomu, že je v laboratoři nutí celý týden běhat pořád dokolečka.
doc. RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Chlan je chad.
RNDr. Milan Klicpera, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující působil velmi klidně a studentovi vše vysvětlil přesně tak jak bylo potřeba. Při opravování protokolů mám také pozitivní zkušenost.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi vstřícný a férový vyučující, vždy přišel do praktika s úsměvem. Vše ochotně vysvětlil, se vším poradil a často přidal zajímavosti. Kéž by všichni lidé na světě byli tak milí jako je pan doktor Klicpera.
Mgr. Hana Kudrnová [32-KVOF], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělá vyučující, je ochotná poradit a rozumí učivu. Nevidím co bych mohl vytknout!
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ač přísnější při opravě a dohlížení, tak jde vidět že tématu rozumí. Myslím si, že místy až příliš lpí na detailech, ale to ji neubírá na pedagogických kvalitách.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní magistra je milá a ochotná, její přítomnost na fyzikálním praktiku mi zlepšovala den.
doc. RNDr. Jan Kunc, Ph.D. [32-FUUK], Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Kunc byl bohužel tím, který pomáhal dělat z praktika zkušenost traumatickou. Měla jsem z něj nepřátelský pocit, a vždy, když se na mě podíval, tak mi připadalo, že mě soudil až do nejzazšího kusu mé duše. Nepochybuji o tom, že je vzdělaným člověkem a dobrým pedagogem. Vždy vše vysvětlil jasně. Ale měla jsem z něj úzkost. Pokaždé, když se mě na něco zeptal, tak jsem odpověděla špatně. Někdy jsem si i přála být raději zasažena elektrickým proudem, než abych musela přečkat 3h, kdy mi bude asistovat pan docent Kunc,
Comment on course, Practical Course II - Electricity and magnetism [NOFY024, laboratorní práce]
David Juda, 18.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Protokoly zabíraly hodně času a nestíhal jsem se učit na další předměty
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nelíbí se mi, jak je tento předmět nastavený - to se týká i ostatních praktik. Souhlasím s tím, že mít nějaká praktika, naučit se zpracovávat výsledky a změřit nějakou hezkou fyziku je užitečné i důležité. Ovšem si opravdu nemyslím, že je potřeba naměřit celkem 27 povinných úloh za 3 semestry. Já osobně necítím, že by mi psaní dalších a dalších protokolů něco přinášelo, přibližně od 4. nebo 5. úlohy z praktika I píši všechny protokoly stejným způsobem a dostávám z nich průměrně 19 bodů, tedy nemám ani motivaci se zlepšovat.

Nejzajímavější a nejpřínosnější část praktika je podle mého názoru
od jistého okamžiku (přibližně od 2. poloviny praktika I) pouze samotné měření a zpracování dat. Jeden můj návrh na zlepšení proto je z protokolů odstranit nutnost psát teorii, pomůcky, závěr, postup měření a podobné formality, a redukovat protokoly pouze na zpracování výsledků a stručnou diskuzi. Doba psaní protokolu by se poté snížila například na 2 hodiny a mělo by to pro nás jako studenty prakticky stejný přínos jak tomu je nyní. Navíc bychom měli více času se věnovat ostatním předmětům, SFG apod., což má pro nás myslím větší přínos.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 2. ročník, Chemie a fyzika materiálů, Bachelor's
Protokoly jsou náročné, hlavně ze začátku. Ale praktika pomáhají pochopit zkoumané zákony, oceňuji, že můžeme pracovat každý samostatně i ochotu vyučujících pomoci.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ach ta praktika. Člověk v nich ani moc nepřičichne k reálné experimentální fyzice, úlohy většinou velice jednoduché, někdy s přesahem, ale student si ho nemá moc, jak uvědomit. Zapisovat se na úlohy a několik hodin psát protokoly je nadmíru otravné. Myslím si, že by student mohl dělat spíše méně nějakých větších projektů během semestru, např. ve stylu SFG.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Počas úloh bolo vidieť, že majú často študentovi predstaviť a vysvetliť nejaký efekt, čo mi prišlo ako veľmi dobrá vec.
Prístup vyučujúcich bol veľmi dobrý a boli vždy ochotný pomôcť a poradiť.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přišlo mi, že studijní texty a náročnost úloh většinou byly lépe dimenzované než v praktiku I. Přesto ale vážně nerozumím tomu, kvůli čemu je za tohle praktikum o kredit méně než za zbylé dvě, protože organizačně se mi nepodařilo najít jediný rozdíl a pořád to byl předmět, nad kterým jsem strávila v průběhu semestru (a možná dokonce celkově, když započítám, i učení na zkoušky) zdaleka nejvíc času.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
...praktikum...
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Po prvním praktiku příjemná změna. Učitelé tu byli velmi ochotní pomoci a poradit. Přestože vyžadovali potřebnou znalost, dokázali odpustit nějaký menší zmatek nebo chybičku bez nějakého většího problému. Praktikum mě velmi bavilo, podíl na tom samozřejmě měli i učitelé.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jak jsem již psal i u minulých praktik, tak mi koncepce přijde poměrně nešťastná. Po studentovi se chce devět dosti repetitivních protokolů. To znamená, že poté nejde ani tolik o reálné výsledky, ale spíše o slepé "přepisování" minulého protokolu. Raději bych viděl méně projektů, které jdou více do hloubky. Líbila by se mi také větší variace pracovišť - koncepce kdy si student každý semestr zkouší pouze jeden obor a dělá z něj několik podobných projektů nedává možnost poznat ani zdaleka všechny možnosti na MFF UK a to je dle mého škoda. Za mě osobně by se praktika dala velmi zlepšit hlavně celkovou změnou jejich koncepce.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Praktikum je pro mě nejlepší předmět. Je to úžasný pocit, když člověk může pracovat na úkolu který má reálný výstup a opravdu vidí všechny ty elektrony, které jedou uvnitř drátu (no, teď možná trochu přeháním). V praktiku konečně můžu dělat to, kvůli čemu jsem šel studovat fyziku a velmi mě to naplňuje, narozdíl od teoretických přednášek, které bych popsal jako urputné výklady aplikované matematiky. Je pravda, že protokoly zaberou hodně času, ale obvykle je to taky zábava je zpracovávat, zvláště když všechna naměřená data krásně leží na křivce teoretické závislosti. Možná by v tomto ohledu bylo dobré, kdyby za praktika bylo více kreditů, aby to odpovídalo vynaloženému úsilí. Ale celkově je prostě praktikum moje láska.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Fyzikální praktikum je pro mě dosti traumatická zkušenost. S elektrickými obvody jsem se doposud nesetkala a nikdy s nimi nepracovala, tudíž jsem často byla ztracená a netušila jsem, co a jak by mělo být zapojeno. Ano, schémata obvodů, ano, studijní text, ale když tam potom příjdu a podívám se na ten experiment, jsem ztracena, jsem zmatena, je mi do breku. O to víc traumatické pak je, když ke mně přijde nějaký vyučující a ptá se mě na otázky, na které neznám odpověď. Přijde mi, že je od nás očekáváno, že automaticky všechno víme a umíme. Nevím, a neumím. Jediné, co mě drželo nad vodou, byla přítomnost pana Gabriela. Bez něj a jeho ochoty vše vysvětlit a pomáhat bych fyzikální praktikum II probírala na psychoterapii.