InquiryInquiry(version: 728)
In the summer semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 26.05.2025 until 14.09.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Probability and statistics I [NMTM403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Snaha vysvětlit příklady se cení, stejně jako dostupnost řešení příkladů probíraných na cvičeních. Trošku mi nevyhovoval systém: "sedni si a vymyslíš to", zas na druhou stranu se nám pan doktor pokoušel radit a nenechával nás se v tom koupat.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vyučující vždy vše výborně vysvětlil a dokázal navést k samostatnému uvažování nad problémy.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Probability and statistics I [NMTM403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji velmi příjemné vystupování a způsob podání látky. Matematika podaná tak přiměřeně lidsky a pochopitelně, bavilo.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vtipný, dobře naladěný a energický.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Velmi oceňuji lidský přístup vyučujícího k výuce i studentům. Ochotně vždy odpovídal na dotazy, kterých nebylo (nejen z mé strany) málo.
Comment on course, Probability and statistics I [NMTM403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Myslím, že to bylo užitečné i do praxe. Cvičení navazovala na přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Cvičení dobrá, ale občas trochu moc těžká. Zvolil bych lepší posloupnost úloh.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Cvičení dokonale navazuje na přednášku, látka se mezi přednáškou a cvičením propojuje (např. jsme si na cvičení zkusili některá matematická odvození sami provést, což velmi pomohlo při učení se na zkoušku. Na cvičeních bylo k dispozici vždy zadání příkladů tak, abychom mohli pracovat samostatně. Vyučující vždy jednotlivě konzultoval řešení tak, aby každý mohl pracovat svým vlastním tempem.
Comment on course, Probability and statistics I [NMTM403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Líbila se mi náplň předmětu, dávalo to smysl, navazovalo to. Jediné téma, které jsem příliš nepobrala, byly náhodné vektory, což ale bude nejspíš moje chyba.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý předmět, který rozhodně stojí za to navštěvovat. Témata byla poutavá a dobře na sebe navazovala tak, aby na konci semestru vznikl ucelený obrázek. Velmi chválím dobře a srozumitelně napsaná skripta k předmětu, která mi pomohla se zorientovat v látce.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Přednáška je vedena velmi srozumitelným způsobem. Zároveň jsou studentům (např. v případě nemoci) k dispozici podrobná skripta, která svým obsahem kopírují (v některých částech přesahují) obsah přednášky. Velmi oceňuji, že většina probírané teorie je uvedena motivačními úlohami. To velmi usnadňuje následné pochopení probírané látky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html