When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Docent Johanis chodil mezi studenty a vždy byl ochoten poradit. Líbilo se mi, že vždy ukázal řešení docela obecného reprezentanta nějaké sady úloh.
Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na cvičeních jsme převážně počítali sami a cvičící chodil systematicky kolem a nabízel pomocnou ruku. Některé příklady přednesl cvičící na tabuli. Kvůli náročnosti látky z přednášky chvíli trvalo, než jsme se dostali k algoritmickým úlohám, které následně byly u zkoušky. To je ale povaha předmětu, ne jeho vedení. To bylo uchopeno výborně.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělé! Z pana docenta na přednáškách vysloveně sálalo nadšení a zapálení do vyučovaného předmětu. Více takových vyučujících!
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednes byl téměř kopírováním textu ze skript, ovšem docent Johanis byl schopen tomu přidat nemalou hodnotu. Vážím si toho, jak moc se přes přednášku dokázal dostat do velice osobitého přednesu, který se příjemně poslouchal. Vždy upozorňoval na klíčové myšlenky v důkazech, velice se mi líbily i prvotní náznaky důkazu a poté realizace jeho formálního zápisu. Byl ochotný odpovídat na dotazy, ke kterým vždy na začátku hodiny vyzýval.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý přednášející, dobře vysvětluje, ví, kde studenti tápají, hodný u zkoušek. Zápočet za docházku je fajn, protože stejně na ta cvičení musíte chodit, jinak budete ztraceni.
prof. RNDr. Jiří Spurný, Ph.D., DSc. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Profesor Spurný rád odpověděl na jakýkoli dotaz, škoda, že byl cvičící i přednášející, někdy je dobré dostat probíranou látku i jiným způsobem od někoho jiného.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přišlo mi to že šlo spíše o další přednášku a ne o cvičení.
Hodilo by se mi nejdříve vysvětlení na nějakém jednoduchém příkladu a až poté přejít na složité.
prof. RNDr. Jiří Spurný, Ph.D., DSc. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Důkazy vysvětloval podrobně, dobře odpovídal na dotazy. Někdy jeho zápis byl hůře čitelný.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Občas byla výuka na mne moc rychlá
Comment on course, Introduction to Functional Analysis [NMMA331, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení je špatně postavené a neodpovídá zkoušené látce. Na cvičení se častokrát nedělají věci, které se potom objevují u zkoušky, a místo toho cvičení slouží jako "další přednáška". Celé cvičení mi defacto suplovalo samostudium sbírky příkladů. Ocenil bych, aby se více dělaly cvičné příklady a ukazovaly postupy na řešení zkouškových příkladů namísto rigorózního dokazovaní některých partií skript.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení je vlasntě formou přednášky, vyučující prostě jen ukazuje příklady na tabuli, interakce se studenty minimální, na cvičení nebyla příležitost si sám něco spočítat. Nebyly ani domácí úkoly, kde by si student mohl zkusit něco zpočítat a dostal by nějakou zpětnou vazbu. Na zkoušku proto cvičení moc nepřipraví, ale písemná část zkoušky je takového charakteru, že se na ni dá připravit velmi těžko. Příklady na písemce jsou výrzně těžší než většina příkladů na cvičení a je na ni málo času.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Vzhledem k charakteru předmětu nebylo možné od začátku semestru probírat to, co bude na zkoušce, ovšem v tomto případě představuje konkrétní počítání spíše zanedbatelnou roli. Tedy v první polovině jsme spíše doplňovali přednášku a probírali konkrétní příklady, které by člověk horko těžko vymýšlel na koleni, ale pro teorii představovali často nějaké stěžejní (proti)příklady. Klidně bych ubral na množství cvičení, kde se počítají normy různých operátorů a více se soustředil například na spektra. Také si myslím, že by bylo fajn mít nějaká vzorová řešení. Na cvičení jsme samozřejmě ke všemu stihli něco málo, i kdyby pouze jeden příklad. I přesto, že zápočet byl pouze za účasti na 50% cvičení vřele doporučuji být na každém, tím spíš na těch ke konci semestru.
Comment on course, Introduction to Functional Analysis [NMMA331, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Učivo je zajímavé s mnoha netriviálními výsledky, sylabus je velmi obsáhlý, takže je přednášky jsou závod s časem a přednášející dokonce používal prezentace, aby ušetříl čas psaní definic a trvzení. K Funkcionální analýze jsou rosáhlá skripta, která se de facto přednáší, škoda je, že číslování definic a vět není na přednášce stejné jako ve skriptech. Většina vět a tvrzení neměla název, takže kvůli vysokému objemu učiva se špatně pamatovaly a odkazy byly prostě nicneříkající číslo. Předmět čerpal z růných poznatků z analýzy, teorie míry i lineární algebry. Formátování skript mi nevyhovovalo, protože je většina věcí psaná do normálních odstavců, tudíž text je nepřehledný.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět je náročný.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Funkcionála je skvělý předmět. Nic dalšího není třeba dodat.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět na mě působil dojmem, že spíše buduje nějaký aparát nežli něco, co by bylo zajímavé samo pro sebe. Pochopitelně se poté o to hůř učí, když tam není nějaká vyšší motivace. Navíc množství materiálu, které jsme stihli projít, bylo obrovské. Vážím si velice kvalitních skript přednášce, podle kterých se přednášelo.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Sylabus je moc našlapaný, nejde to stihnout. Fourierova transformace a slabá konvergence se jen rychle projedou bez důkazů, člověk si z toho nic neodnese. (rychle myslím opravdu rychle - za 1 přednášku). Jinak v pořádku.