When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Calculus 2 [NMMA122, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Hodiny byly velmi zábavné a poučné, ale na to, že se jednalo o cvičení, se velmi málo pracovalo a počítalo.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Calculus 2 [NMMA122, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Skvělý cvičící, který je vždy ochoten vám pomoci. Cvičení byly zábavné a vždy mi byly přínosné. Velmi se mi líbilo, jak cvičící na začátku hodiny vypsal na tabuli věty/tvrzení z předchozích přednašek a ukázal nám pár vzorových řešení příkladů, u kterých se dané věty/tvrzení aplikují. To mi i pomohlo lépe pochopit, co přesně mi ty věty/tvrzení říkají.
Martin Kuba, 11.06.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi ochotný, mal dobrý systém, a dobrý spôsob vysvetľovania. Kvalitne nás pripravil na zápočty, ako aj na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Super cvičení, vždy vše dobře vysvětleno . Vetšinou na začátku cvičení ukazané vzorové příklady.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Calculus 2 [NMMA122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášky byly zábavné a pán docent je skvělý vyučující, avšak bych byl rád, kdyby se důkazy rozebírali trochu pomaleji než tomu bylo na některých přednáškách z kalkulu 1, neboť jsem z velké části nestihl důkazy v rychlosti v hlavě probrat, natož si je správně opsat celé z tabule.
Author of entry is known to survey organiser, 11.06.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ocenil by som prehľadnejšie skriptá k predmetu, resp. doplnené aj o dôkazy, nakoľko na prednáške boli často veľmi stručne a chaoticky prejdené. Inak cením prívetivosť a ochotu prednášajúceho pri našich dotazoch.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Super přednášky, někdy trochu náročnější na pochopení. Zkouška dosti náročná, ale pořádně otestuje, zda všechno učivo chápete. Průbězné 4 zápočtové písemky vás o to víc donutí se v průběhu semestru učit, v lepším případě z nich dostat bonusové body ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 06.06.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Jedna z nejlepších cvičící, kterou jsem kdy měl. Díky ní jsem dokázal udělat zkoušku z Kalkulu 1. Nejprve předvede určitý typ příkladu sama na tabuli a poté nechává čas na samostatné počítání s případnými dotazy. Cvičení se snaží dělat zábavnou a interaktivní formou, takže se nejedná o pouhé počítaní příkladů, ale i zobrazení obrázků, grafů funkcí atd. pro lepší pochopení dané látky. Kdykoliv jsem potřeboval s ničím pomoc paní Kuncová byla vždy ochotná a snažila se pomoci a naučit. Určitě vřele doporučuji si zapsat její cvičení! :)
Děkuji a jsem ráda, že cvičení pomohlo ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Absolutně suverénně nejlepší pedagog, kterého jsem kdy v životě viděl. Paní doktorka Kuncová je nadšená do předmětu, ohromně ochotná, poskytuje konzultace, které mají smysl na rozdíl od kapitánových, a kdybych znal nějaká dalši superlativa, použil bych je. Připravená, materiály jsou zpracovány perfektně, pečlivě, během hodin furt obchází třídu, vysvětluje srozumitelně a i když se zeptáte na něco, co právě řekla, nikdy vás neodmítne, velmi mile to zopakuje a ani nemá žádné zbytečné poznámky. Empatická, neuvěřitelně inteligentní a skutečná profesionálka.
Moc děkuju.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňujem dôkladné vysvetlenie problematiky každého cvika na začiatku hodiny, ako aj ďalej priestor na individuálnu prácu s prípadnou pomocou. Taktiež veľmi oceňujem pripravenosť, ochotu konzultovať pred zápočtami… celkovo výborné cviko nemám, čo vytknúť.
Díky.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Skvělá cvičící! :)
Výklad umí velmi dobře vysvětlit. Zajímá se o studenty a je velmi ochotná odpovídat na různé dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Doktor Minakov byl vstřícný, vždy mi vysvětlil, když jsem něco nechápal. Zvládnul udělat předmět o něco jednodušším.
Author of entry is known to survey organiser, 27.05.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Velice ochotný, před snad téměř každým testem nabídnul konzultaci a vše do nejmenších detailů vysvětlil. Často dával i řešení obtížnějších úloh na internet. Občas byl problém, ale to bylo čistě jazykovou bariérou. Skvělý cvičící
doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. [32-KMA], Calculus 2 [NMMA122, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2025, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Bylo by dobré, kdyby byl postup řešení popsán v nějakém dokumentu.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Chvílemi se pan docent zabýval jinými věcmi než jen počítáním a vysvětlováním látky
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na výuku je připravený, chodí vždy včas. Občas při výkladu přeskakuje z příkladu na příklad, vysvětlování je mírně zmatené. Nedopočítává příklady. Kvalitní materiály na domácí přípravu. Všem chce pomoci projít.
doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. [32-KMA], Calculus 2 [NMMA122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2025, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Velice mi vadí, že máme panu doktorovi tykat. Také mi velice vadí posílat moji fotku jako důkaz, že jsem byla na přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášející byl vždy připraven na přednášku (párkrát se ale stalo, že se ztratil - příště se však snažil svoji chybu napravit). Oceňuji, že měl ke každé kapitole připravené tzv. screeny, které hezky dovysvětlovaly aktuálně probíranou látku - nejenže obsahovaly věty a definice, ale i příklady či obrázky navíc. Tyto screeny, ke kterým jsme měli přístup, vždy promítal a k tomu psal ještě poznámky na tabuli.
Všechny dotazy se snažil zodpovídat, i když se mu to ne vždy úplně povedlo (to je velmi individuální - někdo to vždy pochopil, takže mohl vysvětlit).
Na přednášky vyučující chodil vždy včas.
Docházka byla na všechny přednášky povinná (což samozřejmě přednášející má právo vyžadovat), s čímž jsem osobně problém neměla. Vlastně to chápu - osobní docházka nás nutí se předmětu věnovat. Případnou absenci musel každý student nahradit prací navíc. Docházku přednášející kontroloval díky mailům, ve kterých jsme mu posílali selfie a případně zde byla možnost položit jakýkoli dotaz či žádost o konzultaci (přednášející nabízel několik termínů za týden - což velmi oceňuji). Ze začátku mi to přišlo dost podivné, ale když jsem se nad tím zamyslela, tak mě samotnou nenapadl lepší způsob ověření docházky, který by se nedal obejít, ve chvíli, kdy přednášející všechny přednášky nahrával (za to děkuji). Trochu mi však vadilo, že často večerní přednášku, když jsme byli všichni dost unaveni, natahoval (selfie bylo pár minut před koncem). Díky fotografiím nás přednášející mohl poznat a taky si nás lépe zapamatovat.
Zápočty i zkoušky byly na platformě Moodle formou odpovědí ano/ne. Zápočty se psaly na přednášce na vlastních mobilech, zkoušky pak na stolních počítačích. Pochopila jsem, že vyučující chtěl, abychom se zamysleli nad danou látkou a dávali pozor na všechny předpoklady. Stačilo vždy 60 % pro úspěšné napsání a navíc na zápočet měl každý prakticky neomezený počet pokusů (což rozhodně není samozřejmé). Díky takové formě byla zajištěna férovost. Mně samotné to vlastně vyhovovalo.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Připravenost vyučujícího byla skvělá, ale chvílemi tam byly zmatky.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ahoj!
Hodnotit plavbu s kapitánem není úplně snadné – některé bouře na obzoru jsou totiž dost subjektivní a každému se na palubě jeví jinak.
Osobně jsem neměl větší problém s focením selfie ani natáčením videí nebo natáčením videa (zvlášť když to nebylo stresující z hlediska hodnocení). Nepovažuju to sice za standardní navigační nástroj, ale zároveň mě to nijak výrazně nelimitovalo v plavbě.
Silnější protivítr jsem pocítil u povinné docházky. Chápu, proč byla zavedena – udržet posádku pohromadě je důležité – ale zároveň věřím, že jsme už dost zkušení námořníci na to, abychom si sami zvolili, kudy nejlépe plout ke znalostem. I když existují záchranné čluny jako fleety a tracky, pořád to působí trochu jako plavba v ohradě.
Co mě zaskočilo víc, byl styl výkladu. Obsahově mi důkazy v přednášce dávají smysl – k Matfyzu patří jako kompas k navigaci – a možná mi jich i trochu chybělo. Ale způsob, jakým byly informace předávány, byl často tak bohatý a rychlý, že jsem se v těchto vodách občas ztrácel, i když jsem plul soustředěně. Na druhou stranu musím pochválit tvoje bizarní metafory – Tifany, houbař nebo kachličky se staly majáky, které mi v bouři pomohly držet kurz.
Co se týče zkoušky, nepřišla mi nepřiměřeně obtížná. Teoretické otázky vedly k hlubšímu zamyšlení a procvičení navigační intuice, zatímco příklady šly víceméně k jádru věci. Systém odpovědí ano/ne je sice netradiční jako kompas bez střelky, ale nakonec stejně musí člověk znát mapu, umět počítat a rozumět proudům. Věřím, že základní a podstatné věci si do dalšího semestru odnesu.
Rád bych také vyzdvihl tvou ochotu konzultovat kdykoli – člověk měl pocit, že když se skutečně snaží plout správným směrem, kapitán ho nenechá ztroskotat. To je velmi motivující a ne vždy samozřejmé.
Velkým přínosem jsou i podpůrné materiály, které jsi během plavby připravil. Jen je škoda, že jsou roztroušené po různých koutech paluby – místy se těžko hledá, kde zrovna kotví ta správná informace. Kdyby byly víc pohromadě v jednom přístavu a méně chaotické, určitě by to pomohlo k hladší orientaci.
A jelikož nemám porovnání s tím, jak by podobná plavba probíhala v jiných lodních třídách, nedokážu říct, kolik víc jsem si měl odnést nebo kde jsme se mohli potopit hlouběji. Přesto dávám v duchu paluby mezi 2 a 3 spíše 2 s vírou v lepší budoucí plavby a dobrého větru do dalších semestrů.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Kde bych začal - docent Pyrih, nebo jak to má on rád, kapitán, je anomálie ve všech směrech, což bohužel není myšleno ani trochu pozitivně. Upřímně nechápu, jak může vysokoškolskému pedagogovi procházet, že chce od studentů neustálé selfies, natáčet video jak kdyby byl covid, psát mu, co děláme rádi ve volném čase a mnoho dalšího. Když pominu tenhle paluba horor, kvalita výuky je ješte horší. Místo věty o implicitní funkci houbaříme, místo Cantorovy funkce hrajeme hokej a mohl bych pokračovat až za obzor, což by kapitán jistě ocenil. Tohle hodnocení přichází od někoho, kdo dostal z kalkulu 1 a velmi upřímně, jediný způsob, jak to dokázat s klidem, je sledovat přednášky profesora Picka, který ty své díky bohu nahrával. Předmět kalkulus nebyl o počítání, známku určuje jen znalost teorie, což z houbaření na přednáškách moc nepochopíte. U zkoušky byly i příklady, ale ty bych zvládl dost možná už na začátku semestru a známku neovlivnily (stačí mít nad 60 % a u příkladů bylo i napsáno, jakou substituci použít). Udělal bych vše, abych kapitána nemusel mít i v přištím semestru. Známku 4 dávám jen proto, že je ochoten konzultovat prakticky 24/7, ale i na konzultacích musíte vydržet nekonečnou záplavu metafor.
Student has disallowed display of personal data, 04.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Nejvíce oceňuji, že vyučující vycházel vstříc studentům, nabízel konzultace hned po hodině a také online. Oceňuji také zařazení grafické interpretace různých tématických celků, mně osobně to více pomohlo si danou věc představit (např. parciální derivace, chování Taylorova polynomu nebo vizualizaci integrálů). Oceňuji také, že nutné znalosti z prvního semestru z matematické analýzy byly propojovány s látkou, která byla probírána na hodinách.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Styl výuky mi vůbec nesedí. Přednášky jsou chaotické. Vyučující začne vysvětlovat danou látku a v polovině svého výkladu se sám přeruší a skočí hned na nějaké další téma. Bylo tak pak pro mne těžké se vůbec zorientovat co se na přednášce probírá.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Kapitánův styl výuky mi bohužel nesedl, nejprve vysvětluje novou látku na abstraktních příkladech, poté až zadefinuje potřebné pojmy, které jsou nutné pro správné pochopení látky. Způsob dokazování vět je zmatený, samotný výklad čas od času také. Oceňuji možnost konzultovat prakticky kdykoli. Je milý, nesnaží se nikoho potopit. Je zapálený do tématu, avšak to bohužel nestačí.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pokud se student účastnil hodin, pak byl vyučující vstřícný a vždy rád pomohl, ačkoliv jeho styl předávání látky a celkové vedení předmětu mi nepřišlo adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2023, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující nebyl schopen pořádně vysvětlit látku. Předmět celkově hodně zaměřen na teorii (v Kalkulu by se mělo zaměřovat více na počítání). Na druhou stranu musím vyzdvihnout ochotu a vstřícnost vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Příjemný výstup ať už v hodinách, nebo na konzultacích, musím vyzdvihnout velký zápal do tématu, snahu vysvětlit i něco navíc. Moc mi vyhovuje přístup. Osobní oběť trávit v teamsech konzultaci mi přijde krásné, snaha naučit co nejvíce. Nemohu si to vynachválit.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Zajímavé pojetí matematiky
Comment on course, Calculus 2 [NMMA122, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2025, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Příkladům jsem nestíhala porozumět a zjistila jsem, že je lepší počítat vlastním tempem a ignorovat co řešíme a další příklady si projít doma podle materiálů doktorky Kuncové, které obsahují i postup.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na cvikách chybělo dopočítávání příkladů do konce a v místnosti byla celkem dost zima.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvičení z kalkulu je užasný předmět, pokud máte štěstí na cvičící. Jinými slovy, pokud nemáte doktorku Kuncovou, máte smůlu. Ja měl štěstí, a tak můžu dát cvičením 1.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Všetkým témam bol venovaný dostatočný čas a boli férovo náročné ako aj zaujimavé.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přímo navazuje na přednášku. Kapitánovo cviko přesně připraví na jeho zkoušku. Často se příklady nedopočítávají, jen se naznačí postup. Vždy po ozvání se, zda by bylo možné příklady počítat celé, nám bylo vyhověno, což velmi oceňuji. Je potřeba se ozvat, když je něco nejasné, jinak se počítá s tím, že všichni všechno perfektně chápou.
Comment on course, Calculus 2 [NMMA122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2025, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
V předmětu jsem se ztrácela, nevěděla jsem co je a co není nutné si zapsat, a předmět mě celkově velice stresoval. Ač chápu, proč by vyučují chtěl, abychom chodili na všechny přednášky, je velice nepříjemné začínat v 9 hodin ráno a končit v 7 večer, kdy je člověk unavený a dává tedy méně pozor.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňuji, že předmět Kalkulus 1 (možná spíše vyučující) prakticky nevyžadoval důkazy, ale musím říct, že je rozhodně zcela nevynechal. Jinak tento předmět navazoval na předmět Matematická analýza I, i přesto vyučující krátce důležité informace připomněl.
Předmět Kalkulus 1 mi přišel zajímavý a bavil mě.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášky byly strašně ubíjející, hlavně při večerní přednášce už byl problém udržet pozornost, zvlášť když bylo celkem nesmyslné na nich vyžadovat docházku.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Předmět Kalkulus je sám o sobě zábavný, jsem velkým nadšencem do světa analýzy a předmět, který by měl být pokračování MA1 je super nápad, problém je samozřejmě provedení, viz hodnocení vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 04.06.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňuji provázanost mezi přednáškou a cvičení, dostupnost materiáů, převážně skript a cvičení. Oceňuji také hlubokou provázanost mezi matematickou analýzou I a tímto předmětem.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Skripta jsou hezky psaná, avšak bez důkazů. Předmět zajímavý, správně náročný, avšak velmi velmi zmatený. Je nutné chodit na přednášky, jinak poznámky z hodin nedávají smysl.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Předmět byl koncipován tak, že mě to velice zaujalo, bavilo mě to, kapitoly s hvězdičkou jsou asi nejzajímavější část, průběh udělování zápočtu i samotná zkouška byla férová a tedy si nemohu na nic stěžovat