When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Petr Čoupek, Ph.D. [32-KPMS], Seminar for bachelor thesis [NMAT362, seminář]
Jáchym Mierva, 09.07.2024, 3. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Ve srovnání s vyučujícími na jiných paralelkách má pan Čoupek k prezentacím hodně poznámek. Nikdo jiný se o formu výkladu téměř nezajímá a spíše všichni diskutují o obsahu. Je tedy potřeba nebrat si kritiku pana Čoupka osobně, ta prezentace zdaleka nemusí být dokonalá. Je ale zajímavé poslechnout si názor profesionála.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Seminar for bachelor thesis [NMAT362, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Jsem rád, že jsem byl v této paralelce, jelikož na rozdíl od ostatních paralelek zde bylo kladeno hodně dotazů od vyučujících, bylo vidět, že nám chtějí co nejlépe poradit.
doc. Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Seminar for bachelor thesis [NMAT362, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Jsem rád, že jsem byl v této paralelce, jelikož na rozdíl od ostatních paralelek zde bylo kladeno hodně dotazů od vyučujících, bylo vidět, že nám chtějí co nejlépe poradit.
Comment on course, Seminar for bachelor thesis [NMAT362, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 14.09.2025, 5. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Absolvování semináře bylo užitečné zejména pro včasné vypracování prezentace pro obhajobu, resp. průběžnou práci na ní. V úvodních hodinách byl navíc student seznámen s konvencemi psaní matematických textů. To bylo rovněž užitečné, ovšem mohlo být dle mého názoru obsáhlejší a obsahovat více „za léta nahromaděných“ tipů.
Zbytek semináře pak zabralo samotné prezentování studentů. Po prezentaci byl vždy prostor určený k tomu, aby ostatní studenti vznášeli dotazy a připomínky. To bohužel vypadalo tak, že většina přítomných zůstávala zticha a nikomu se příliš nechtělo mluvením vystupovat z davu. Přijde mi to jako velká škoda, protože se tak promarnila spousta příležitostí pro zlepšení a sdílení rad a tipů. Pomoci by mohlo např. zavedení nějakého „soutěžení“, kdy by každý sbíral body za své podnětné poznámky.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2025, 4. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Dobré rady k vypracování práce, předmět motivuje k psaní
Author of entry is known to survey organiser, 29.05.2025, 4. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Nejdřív jsem se bála prezentování před žáky, ale nakonec to vlastě bylo fajn odbourání strachu a dodání sebevědomí
Author of entry is known to survey organiser, 26.05.2025, 3. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Dobré shrnutí všeho potřebného pro nastávající státnice a obhajoby bakalářských prací. Oceňuji, že nás to donutilo připravit si prezentaci na obhajobu dostatečně brzy. Navíc ke každé prezentaci byly předneseny podnětné připomínky vyučujících, jak to vylepšit pro nastávající obhajoby.
Jáchym Mierva, 09.07.2024, 3. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Největší positivum referativního semináře je, že studenta donutí včas si připravit obhajobu bakalářky. Během učení se na státnice se to špatně stíhá.
Author of entry is known to survey organiser, 18.07.2023, 3. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Je škoda, že je tento předmět až v letním semestru. Přednášející dali několik dobrých tipů pro výběr bakalářské práce, ale bohužel v tu dobu jsme jíž téma vybrané měli.
Jinak vás předmět seznámí se základy latexu a tvorbou vlastní tvorbou práce.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět mě velmi bavil. Jsem rád, že jsme si mohli vyzkoušet presentování a i vidět, čím se zabývají naši spolužáci.