When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji osobní přístup ke studentovi, příjemné prostředí na kladení otázek. Cvičící mi neskutečně sedl svou osobnostní. Jde vidět, že rád učí a předmětu opravdu rozumí.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Mathematical Analysis 2 [NMAI055, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2025, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Dr. Klazar always explained each task thoroughly at the tutorial. The homeworks and the final test were manageable, graded fairly and with detailed feedback.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Cool dude
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
I appreciated Mr Klazar's turnaround on homework marking.
I found the system of grading homeworks to be very wishy-washy, with no clear way of keeping track of points for students despite having laid out guidelines for what it means to get the zápočet.
Mr Klazar also seemed fairly cold during tutorials in the sense that he did not cultivate much of a relationship with the students (which some people may or may not like) and his mannerisms at the board often resembled those of a hypnotist trying to get you to fall asleep instead of someone trying to get you excited about what is in reality fairly interesting maths.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
He is very comitted to the course and really pays attention to the students who are taking it. Whenever I had a problem he helped me to overcome it.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Paní Krylová je ochotná cokoliv vysvětlit a je neskutečně milá, člověk si na cvičení může klidně přijít odpočinout.
Děkuji za vaše hodnocení, snažila jsem se být hlavně pomocníkem v matematické analýze, a jsem ráda, že Vám snad cvičení aspoň trošku pomohlo.
Jan Burda, 26.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Neuvěřitelně milá a ochotná cvičící. Na cvičení se obvykle řeší úlohy podle zájmu a otázek studentů, než že by mělo nějak pevně stanovaný plán. Rozhodně musím vyzdvihnout to, jakým způsobem jsou koncipované domácí úkoly. Zpravidla jsou dost návodné a místo řešení nějakých složitých úloh se v nich spíš jedná o snahu postupně pochopit význam konceptů předvedených na přednášce. Nutno také podotknout, že úlohy jsou dost pečlivě opravené a chyby v nich podrobně vysvětlené, takže mohou sloužit i jako dobrý studijní materiál. Získat zápočet není vůbec složité, stačí odevzdat polovinu domácích úkolů (a v potaz se bere pouze odevzdání, žádné strhávání bodů za chyby nehrozí) a složit závěrečný test, který se ale skládá jen z úloh velmi podobných těm z domácích úkolů.
Vážený kolego Burdo, děkuji Vám za hodnocení našeho cvičení. Jsem ráda, že ty domácí úkoly vidíte tak, jak byly zamýšleny, že pro Vás a snad i Vaše spolužáky byly návodem k promýšlení příslušných probíraných partií a tak i snad trošku pomocí při studiu. A též jsem ráda, že píšete, má smysl, když se snažím "domácí úkoly" číst , o řešeních přemýšlet a "opravovat", tedy vracet občas s poznámkami. Ještě jednou děkuji.
Adam Jahoda, 18.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na paní doktorku je ze začátku těžší si zvyknout, protože cvičení s ní probíhají vlastně trochu jinak, než jsem byl doposud z mff zvyklý. Moc se nepočítá a většinu času mluví paní doktorka.
Po pár cvikách jsem ale chytnul její vlnu a ze cvičení si toho vždy dost odnášel co se týče intuice. Její přístup je velmi lidský, milý a profesionální, na všem se dá domluvit. Doporučuji pro kohokoliv, kdo chce o věcech víc přemýšlet, než jen počítat.
Vážený kolego Jahodo, děkuji Vám za vaše hodnocení, snažím se být na cvičení hlavně pomocníkem při zvládnutí matematické analýzy a třeba i v odhalení toho, že analýza je svým způsobem i hezká. A tak jsem ráda, že se to snad aspoň trošku podařilo. Děkuji.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektná cvičiaca. Cviká sú veľmi dobre pripravené. Cvičiaca sa snaží pomôcť najviac ako sa dá. Domáce sú veľmi dobre spravené.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělá cvičící, dokáže vysvětlit problematiku "lidsky". Pečlivě opravuje úkoly a dává k nim věcnou zpětnou vazbu. Jediná výtka by byly zdržení při opravování úkolů, ale sama říkala, že si toho tento semestr bohužel naložila moc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Milá cvičící, vysvětlí věci dopodrobna i když nic nechápete a také důkladně dává zpětnou vazbu k úkolům.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Excellent instructor and a really warm and understanding person. In her classes she aims for the student to understand the material, grades and deadlines are secondary for her. You can always ask for a consultation and everything will be explained to you in detail.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Great teacher, really understands the subject and will make you understand it as well. Mathematical Analysis is all about understanding
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Neskutecne vstricna cvicici ktera je ochotna davat konzultace kdykoliv si nekdo rekne a pomuze uplne se vsim. Bohuzel ze samotnych cviceni jsem si toho moc neodnesl, jelikoz jsme se casto pres nejaky dotaz dostali k necemu uplne jinemu a moc jsme toho nestihli. Je povine odevzdat 6 ukolu z 12 na konci jednoduchy zapoctovy test.
Maria Filtsova, 05.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vynikající cvičící.
+ Důraz na pochopení principů, relativně přímočaré domácí úkoly
+ Paní Krylová odpovídá i na emaily v případě jakýchkoliv otázek
+ Pokud se nepovede nějaký úkol, počítá se i postup, snaha a všechny připravené otázky
+ Dostatek zpětné vazby na cvičení, pokud jste aktivní a hodně se ptáte. Možnosti konzultace.
+ Přátelský přístup, s paní Krylovou mě druhá analýza děsila o dost méně než první, přestože jsem musela minulý předmět trochu dohánět
- Trochu vágní podmínky zápočtu, je třeba odevzdat určitý počet DÚ a napsat test, ale nejde nahlédnout, jak na tom jste
- Tento semestr se moc nestíhaly opravovat úkoly, což mi občas bránilo v získání zpětné vazby (to se ale napravilo konzultacemi)
- Na cvičení mi často chyběly konkrétní ukázky výpočtů a zkoušení příkladů, proto domácí úkoly byl potřeba samostudium. Samotné úkoly naštěstí nebyly moc náročné, ale chtělo by to něco zkusit spočítat i na cvičení.
Ze začátku bylo trochu složité najít systém, jak si to zorganizujeme, jelikož struktura hodiny nebyla ze začátku předem dána. Pokud vím, spousta cvičících nevěděla vždy od pana Pultra, co se na přednášce probíralo, možná i toto způsobilo výše popsanou nejistotu. Osobně jsem si zvykla na explicitnější požadavky z hlediska bodování a rozebíraných témat, ale povedlo se nám nastavit toto cvičení tak, aby fungovalo.
Vladimír Šnajdr, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Paní Kuncová je skvělá cvičící, je moc hodná, ochotná a dobře připravená. Kdykoli jsme začali na cvičení probírat nové téma, nejdříve zopakovala důležité definice a tvrzení z přednášky, spočítala na tabuli vzorový příklad, a také vždy srozumitelně vysvětlila, co dané téma vlastně znamená a k čemu je užitečné (a prokládala to i různými obrázky a grafy), což velmi oceňuji, jelikož to vedlo k lepšímu pochopení látky. Po vysvětlení látky každý samostatně počítal příklady, zatímco paní Kuncová studenty obcházela a každého se individuálně ptala, zda látce rozumí a případně ochotně pomohla s nejasnostmi, nikdy se tedy nestalo, že by byl někdo na cvičení ztracený. Na cvičení se používaly tištěné materiály, které paní Kuncová vždy na začátku rozdala. Tyto materiály obsahovaly důležité definice a tvrzení a hlavně mnoho různých příkladů, díky kterým bylo možno si látku pořádně procvičit a hlouběji pochopit. Materiály byly velmi kvalitně zpracované a navíc k nim byla na webu zveřejňována i moc hezky sepsaná řešení. Obtížnost písemek a úkolů byla adekvátní. Celkově bylo cvičení s paní Kuncovou velmi kvalitní, zajímavé a užitečné.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Asi jeden z nejohleduplnějších přístupů ke studentům a k tomu skvělý praktický náhled na jinak zcela abstraktní předmět zajistí, že na cvičení s paní doktorkou Kuncovou budu vzpomínat jen v tom nejlepším světle.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Výborná učitelka, na začátku semestru se nás zeptala, jak bychom si přáli, aby výuka probíhala, a pak to zohlednila, takže jsme například měli 2 testy za pololetí místo původně plánovaného jednoho. Učitelka velmi dobře vysvětlovala látku a před hodinou stručně zopakovala obsah přednášky (o což jsme požádali na začátku semestru), což také pomohlo, a vždy nám odpověděla na všechny dotazy. Celkově skvělá učitelka, její přístup se mi moc líbil.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou úžasná a vždy jsem se na ně těšil. Koncepty z přednášek jsou srozumitelně a zajímavě procvičeny.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pani doktorka je výborná cvičiaca, na cvičení vždy vytvorila príjemnú atmosféru, vždy sa snažila, aby všetci pochopili princíp počítania príkladov, bola ochotná poskytovať konzultácie a motivovala nás, aby sme chodili na každé cvičenie :)
Najprv s nami prešla vzorový príklad a potom sme všetci riešili samostatne, pričom nás postupne obchádzala a pýtala sa, či všetkému rozumieme.
Viackrát cvičenia obohatila nejakou zaujímavou aktivitou a snažila sa cvičenie spraviť pre nás také, aby sme naň radi chodili.
Oceňujem dostupnosť materiálov na jej webstránke - zadania príkladov aj s riešeniami a vzorové testy.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Paní Kristýna byla velmi milá. Dinosaura jsem si přilepil na NTB! Moc se mi líbilo, že mezi nás vždy chodila a snažila se nám pomóc, vysvětlovala nám otázky nad rámec předmětu. Bylo vidět, že ji opravdu záleží na tom, abychom věci skutečně pochopili. Domácí úlohy byly rozumné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Hezky cvicici!
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla skvělá, i když občast trochu zmatená. Oceňuji konzultační hodiny, po kterých byl člověk hned blíž k pochopení látky.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Paní docentka patří mezi mé nejoblíbenější cvičící. Velmi milá a nápomocná, když jsem překonala strach z konzultací, velmi mi pomáhaly pochopit látku, kterou jsme probrali na cvičení nebo v domácích úkolech. Cvičící byla ochotná posunout deadliny úkolů studentům, pokud viděla, že s nimi bojují. Zápočtový test mi ale připadal dost náročný vzhledem k tomu, co jsme počítali za příklady na hodinách a domácích úkolech.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Paní Lopatková je velmi milá a ochotná, byť docela přísná cvičící. Látku umí dobře vysvětlit. Úkoly jsou na několik hodin, ale donutí k pochopení tématu a nejsou každý týden. Zápočtový test byl obtížný, ale ne nezvládnutelně.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící byla velmi vstřícná a dávala mnoho prostoru na otázky, takže se člověk nebál se hodně ptát. Cením, že nás občas nechala počítat příklady u tabule, mně by to vyhovovalo klidně i častěji. Na druhou stranu chápu, že na to nejspíš není čas.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemohl jsem si na matematickou analýzu přát nikoho lepšího, než je právě paní docentka Lopatková. Aktuálně probíranou látku dokázala vždy skvěle vysvětlit, což mi prakticky kompenzovalo přednášky. Při hodnocení úloh byla vždy férová.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla super, vše co bylo potřeba bylo dovysvětleno, byla to zábava.
Přednáška byla zpočátku možná trochu chaotická, později ale byla skvělá. Bohužel ve skriptech byly často nějaké zmatky, přímo na přednášce se ale téma dalo pochopit a přednášející opakoval věci jak z předešlých přednášek, tak předmětů. Na zkoušku nebylo potřeba znát důkazy přesně do posledního písmena, ale člověk musel opravdu chápat, co se tam děje
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na přednášky pro mě nemělo smysl chodit, většinu času jsem byla naprosto zmatená, co se děje, a raději jsem si to procházela sama a doptávala se své cvičící. Pan profesor je velmi milý a chytrý člověk, ale mně prostě nesednul svým způsobem vysvětlováním. I jeho skripta pro mě byla náročné přelouskatelná (s důkazy nijak nebojuju, ale tady jsem pořádně nepochopila ani jeden). Kdo získá zápočet, získá i zkoušku, ta je jednoduchá a příjemná.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
I'll sum it up in a sentence: The instructor was helpful and wanted his students to pass
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je vysvětlen velice pěkně a srozumitelně.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán profesor sa často snaží študentom priblížiť danú látku intuitívnym spôsobom, vždy ochotne odpovedá na otázky. Osobne mi ale miestami chýbal formálnejší prístup - v intuitívnejších definíciách sa človek občas mohol stratiť.
Oceňujem ale materiály, ktoré nám posielal po každej prednáške. Ľuďom ktorí majú pocit, že sa daná látka v nejakom konkrétnom znení neobjavila na predošlej prednáške Matematickej analýzy 1 odporúčam sa pozrieť na staršie obšírne skriptá pána profesora, ktoré má na svojej stránke - tie tiež slúžia ako dobrý študijný materiál.
Páčilo sa mi, ako sme na začiatku každej prednášky zopakovali látku z minula.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Špatná kvalita a nedostupnost materiálů k učení.
Author of entry is known to survey organiser, 18.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor Pultr je jistě velká kapacita, jeho přednášky mi ale vůbec nesedly. Moc hezky se poslouchá, ale jeho výklad je ve velkém založen na intuici, kterou jsem moc neměl.
Zkouška je náročná, ale asi férová.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
...CIHLIČKY...
Pultrovo přednášky jsou sice fascinující, bohužel ale moc nepomáhají v pochopení látky.
Skripta jsou těžko čitelná, spousta věcí v nich není řádně zadefinována a čtenář si tak musí domýšlet dle kontextu co věci znamenají.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Z materiálov sa mi neučilo dobre
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan profesor Pultr je bezesporu velmi moudrý a zkušený člověk, jeho přednášení mi ale beznadějně nesedlo. Složité partie často přejde rychle a stráví příliš mnoho času v jednoduchých věcech. Jak jsem zmiňoval, na přednášce jsem se ztratil někde u druhé přednášky a už se nenašel. Chyba je asi z netriviální části na mém přijímači, ale z přednášky jsem si prostě nebyl schopen odnést mnoho.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Pultr jako člověk je naprosto v pořádku, ovšem jeho skripta jsou spíše takovým rychlým přehledem látky, některé důkazy nejsou skoro vůbec okomentované a časté jsou i význam měnící chyby. Zakončit předmět rozhodně není tak složité, jak někteří tvrdí.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
The way topics are explained by the professor either clicks for you or it doesn't, and it might differ from topic to topic, at times it seems like only a high level overview, but the professor encourages asking questions and is very helpful
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi dobrý prednášajúci. Snaží sa podať výklad, čo najviac zrozumiteľne, aby to nebolo náročné. Skriptá sú perfektne spísané.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky pana profesora Pultra mi moc nevyhovovaly. Je to sice moc milý a chytrý člověk, ale mnoho věcí během přednášky pak odmává s tím, že je to triviálně triviální s čímž by asi mnoho lidí nesouhlasilo. Na druhou stranu oceňuji, že se snaží dávat prostor na otázky a je ke studentům vstřícný. Také je super, že narozdíl od Matematické analýzy 1 píše matematiku na tabuli a pouze neukazuje prezentaci jako jistý nejmenovaný přednášející.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý přednášející. Oceňuji, že i přes zdravotní komplikace stále zvládá přednášet velmi zábavně. Bohužel hodně přednášek se konalo přes Zoom nebo přednášel někdo jiný. Přesto však hodnotím pana profesora velmi pozitivně, protože se snažil výuku udržet na důstojné úrovni, alespoň vrámci možností. Přednášel velmi názorně a pomalu, takže to šlo stíhat. Zkouška byla jednoduchá a velmi pohodová, chyběla už jenom kávička (prý se to tak dřív dělalo).
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
I přes to, že pan profesor je jistě v matematické analýze velkým odborníkem a jako přednášející velký sympaťák, musím říct, že jeho přednášky mi nevyhovovaly. Jeho "intuitivní“ vysvětlování jednotlivých témat mě spíše mátlo a často jsem netušil, jestli se právě probírá pouze myšlenka za větou nebo již samotný důkaz. Později jsem tedy přešel na samostudium ze skript, která jsou na druhou stranu sepsána pěkně (i když jsou v nich občas chyby). Cením si také přístupu u zkoušky, která byla příjemná.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bohužel jsem byl všeho všudy, z časových důvodů, na jedné přednášce, ale z ní a zkoušky mi přišel pan profesor jako milý a zapálený vyučující. Na zkoušce mi ochotně dovysvětlil moje mezery a bylo to fajn.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Většinou zábavný přednes, i když někdy opakování toho, že nějaká věta "je přece triviální" má spíše zastrašující než zamýšlený uklidňující efekt.
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
I found Professor Pultr a most sweet man, who would be willing to explain the contents that were being covered till we finally understood them (which for our lecture group was quite a while).
His lectures were always insightful. His mannerisms when speaking made it almost made him sound like an old-timey storyteller, leading us through the wonderful (for some) world of multivariable calculus. Sometimes though, this distracted a bit from the mathematical contents.
At exams Professor Pultr was exceedingly generous as long as you could show him you had some knowledge of what you were talking about and gave you a helping hand if needed. He understood the humanity of students during exams and (within reason) did not expect all the formal bells and whistles in the answers as long as you demonstrated a good understanding of the underlying concepts.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor byl vždy schopen vysvětlit nějakým hezkým obrázkem cokoliv. Byl vždy otevřený konzultacím (bohužel tento semestr online, ale nevadilo). Vše hezky vysvětleno a u zkoušky se snažil aby student řekl všechno co ví :)
Bohuzel pan profesor Pultr nebyl pritomen osobne na velke casti prednasek. Jinak je pan prof. Pultr velice vstricny a prijemny.
Author of entry is known to survey organiser, 27.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor se na přednášce snaží všechno vysvětlovat intuitivně, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu to je občas poměrně matoucí.
Na tabuli během přednášky téměř nepíše, což je u předmětu tohoto stylu docela zásadní problém.
K samostudiu poskytuje poznámky z přednášek, ale jsou to s přehledem ty nejhorší materiály, se kterými jsem se na matfyzu zatím setkal. Často chybí závorky, písemka, nerovnosti jsou opačně atd. Ve složitějších důkazech často vůběc nejsou vysvětlené různé implikace a celkově se z toho učí špatně.
Během zkoušky byl pan profesor velmi vstřícný.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Dávám horší hodnocení, neboť nejsou dostupné vhodné materiály k učení, pokud člověk nemůže chodit na přednášky (např. záznam přednášek nebo dostatečně podrobná skripta). Nejvíce bych ocenil záznam přednášky jako to dělá většina ostatních pedagogů.
Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Pultr přednáší rád a dobře, ale bohužel tento semestr se nám museli přednášející hodně střídat vzhledem k jeho zdravotnímu stavu a je to velká škoda :(
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMAI055, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, Bachelor's
Se cvičením jsem velmi spokojený. Cvičící chodil na hodiny připravený, všechny příklady spočítal na tabuli, každý krok výpočtu popsal a vysvětlil. Oceňuji, že řešené příklady ze cvičení jsou i na webu. Během semestru byly 3 dopředu ohlášené písemky. Podmínky zápočtu nastavené férově.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na cvičeniach je Pán Vlasák odborný a skúsený. Oceňujem, ako predstavil množstvo techník ako riesiť problémy reálnych funkcií viacerých premenných. Pri riešení príkladov častokrát počítal prirýchlo a nestíhali sme odpisovať z tabule. Taktiež niektoré ktory úprav výrazov preskočil a museli sme sa veľa pýtať.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Doktor Vlasák nedává dostatečný prostor pro cvičení. Skoro všechno spočítá sám a studentům obvykle nedává čas si příklady rozmyslet. Zbytečně ztrácí čas s dodatečnou teorií, která se probírá na Karlíně, u nás však nikoli. Kvůli tomu pak nezbyl čas na počítání vícerozměrných integrálů. Na webu má nedostatek řešených i neřešených příkladů. Na druhou stranu oceňuji povinnou účast - pomohla by i řadě jiných předmětů. Také má možná zbytečné nároky při bodování, ale bodů není potřeba tolik. Nejvíc mě mrzí, že jsem si dal(a) dost práce s řešením domácích úkolů, na které se ani nepodíval (a ani předem neoznámil, že je nebude kontrolovat).
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Nedalo by se říct, že bych si ze cvičení něco odnesl. Pan doktor počítal na tabuli, komentoval to, ale většinu času mi to přišlo jako monolog, nakonec jsem si to musel cvičit sám doma (nemyslím tím standardní domácí přípravu).
Možná by mohl pan doktor příšt více interagovat.
Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, cvičení]
Vladimír Šnajdr, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavé a užitečné cvičení. Probíraly se příklady, které navazovaly na témata z přednášek - díky cvičení jsem se dozvěděl, jak se dá látka z přednášky prakticky využít, což následně vedlo k jejímu lepšímu pochopení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Samotná účast na cvičení mi toho bohužel moc nedala. Materiály jsou sice skvělé, ale cvičení samotné bohužel nemělo příliš velkou informační hodnotu.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení funguje zčásti jako náhražka přednášky, kdy jsem ta témata začínala více chápat právě díky cvičení. Oproti první analýze je tady více různorodých témat a jsou jednodušší, je zde totiž přímočařejší způsob výpočtu. Hůře se však probíraná látka ukazuje na schématech.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou dobře koncipovány.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět mě bavil.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou rozhodně přínosnější než přednáška. Praktické dovednosti jsou předávány v dobrém pořadí a práce na cvičení dobře podporuje pochopení tématu.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka probíraná na cvičeních je vcelku zajímavá a velmi užitečná do mnoha dalších předmětů.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla velmi dobrá. Oceňuji domácí úlohy, které byly hezky vybrané na pochopení tématu. Fajn byl i procvičující test v průběhu semestru, který člověka donutil, vše si hezky zopakovat. Bylo by hezké, mít možnost úkoly posílat třeba do Moodlu nebo na poštovní sovu, ale nebyl to takový problém.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení tohoto předmětu nejsou moc promyšlená. Každé cvičení mělo svůj vlastní okruh témat (někde se probraly lokální extrémy, jinde zase totální diferenciál). Navíc ne všechno se probíralo na přednášce, resp. na cvičení se některé věci učily jinak.
---, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bylo dostatek času si všechno vyzkoušet a procvičit, důraz na intuici. Super.
Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
The tutorials were fairly connected to the lectures, divulging in some parts such as Taylor polynomials.
I felt the structure of the tutorials was not designed to hold attention and incentivize students to attend.
Each week a new set of homework problems would be given with a one week deadline. These questions ranged from easy to time-consuming, but they were never too time-consuming.
When the tutorial came, it consisted of the tutorial teacher giving the answers to EVERY homework question, which took up a significant amount of time, and, given the relative ease of the questions, for me rarely proved insightful unless I had gotten a particular question wrong. This meant that sometimes, to get the answer to my wrong question I would have to sit through 40 mins of explanation about questions I did not care about.
There were no dedicated tutorial questions to solve, and the tutorial usually ended after all homework questions were finished.
I found these tutorials to not be engaging and usually not worth my time.
Maria Filtsova, 05.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Informatikům hodně chybí kvalitní materiály a učebnice z matematické analýzy, to by pomohlo se lépe orientovat v předmětu. Aktuálně máme skripta, která sice mají obsah přednášek a něco navíc, ale složitě se s tím pracuje samostatně, například při opakování na zkoušku a pochopení, jak se látka aplikuje nebo jak se něco spočítá.
Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skripta k předmětu mi přišla spíše špatná a nepřehledná. Přednáška samotná nebyla vůbec špatná. Kdyby byly k dispozici lepší podklady, určitě by to prospělo celému předmětu.
bylo to opravdu takové, jak pan profesor Pultr sliboval, lehčí než Analýza 1. Byla příjemná změna, že to nebylo všechno z rychlíku, ale probírali jsme jedno téma víc přednášek z více pohledů takže byl čas tomu opravdu porozumět
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Ráda bych ta témata více docenila a lépe pochopila jejich rozsah a přesah, ale kvůli stylu učení to vůbec nešlo. Téma vícerozměrných funkcí zní skvěle a bylo by fajn více ukázat příklady použití.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Even though the subject might seem or sound hard, but it actually is very interesting and fun to do the computation part, the only part that I've seen some students complain about is that mid way through the semester it could be hard to follow up and many students seem to be intimidated by the subject at the start but I advise any who pick the subject to not stress about it.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je dobře vedený a moc oceňuji posílání přednáškových materiálů před přednáškou. Jediná výtka by bylo málo informací k požadavkům ke zkoušce. Ideál by byl seznam otázek ke zkoušce a nějaká přesná kritéria jako například "3 za alespoň všechny definice správně" nebo něco takového.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Špatná kvalita a nedostupnost materiálů k učení.
Adam Jahoda, 18.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
S MA2 jsme si asi navzájem moc nesedli. Látka přednášky mi přijde náhodně roztroušená a studijní text, posílaný nám do mailu, mi přijde nedostatečný.
Textu by pomohlo, kdyby byl někde k dispozici celý najednou.
Pomohlo by, kdyby cvičení s přednáškou více souviselo a dovysvětlovalo víc i tu teoretičtější látku, které je hodně.
Narozdíl od MA1 mám pocit, že jsem si toho moc neodnesl.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět měl super náplň.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skripta od Pultra jsou těžko čitelná, spousta věcí v nich není řádně zadefinována a čtenář si tak musí domýšlet dle konfextu co věci znamenají.
Přednáška a cvika sice probírali stejnou látku, bohužel mi přednáška moc na cvikách nepomáhala.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Uff. Na začátek se asi sluší říct, že jsme si s Matematickou Analýzou asi prostě nebyli souzeni. Poté, co jsem prošel prvním semestrem s panem Klazarem bez toho, aby ve mě zůstalo jakékoliv povědomí o celém tomto oboru jsem si řekl, že si vezmu povinně volitelný druhý díl, zkusím to znovu a třeba to dopadne lépe. Hned na druhé přednášce jsem se v tématu beznadějně ztratil a už se nenašel. Během studia jsem si, abych alespoň trochu tušil co se děje, musel dohledávat jiné studijní materiály, které, díky tomu, že je učivo MA2 v poněkud netradičním pořadí, často představují látku z úplně jiných úhlů a je obtížné znalosti získané jinde umístit do kontextu přednášky. Jediný materiál, který proto s přednáškou souzní, jsou skripta prof. Pultra, která jsou bohužel v elektronické verzi velmi obtížně použitelná – stránky v pdf a v textu jsou různé, neobsahují klikatelné odkazy a obsahují mnoho překlepů. Také obsahují mnoho dost netriviálních skoků v logice nebo algebraických úprav, které, pokud už člověk předem neví, co se tím snaží autor říci, vůbec nedávají smysl. Stejně tak je místy použita notace, která nejenže pochopení nepomáhá, ale místy mu aktivně brání. Studentská skripta od Soukupa et. al. jsou v některých ohledech lepší, ale jsou dost stručná a některé nejasnosti přebírají od skript, na kterých jsou založena.
Zkouška je také dosti neadekvátní. Většinu studentů letos vyzkoušel pan Klazar, který se v 50% případů zeptá na jednu a tu stejnou definici a znění věty, přičemž na známku 1 stačí korektně znát právě tuto definici a znění jedné věty, důkazů netřeba. Na druhou stranu, pokud člověk tuto definici neumí perfektně nazpaměť a udělá někde chybu, pan Klazar moc neumí poradit a je velmi jednoduché vyletět. Když budete mít štěstí, rozdíl mezi čtyřkou a jedničkou je 15 minut učení se, což je dost znepokojující zjištění, když člověk stráví několik dní učením se, jen aby zjistil, že stačilo 15 minut...
Nemyslím, že by můj zážitek byl 100% objektivní – základy tohoto oboru položené na střední škole téměř nemám, předchozímu dílu přednášky jsem moc nevěnoval a rozhodně se nepovažuji za svědomitého studenta. V neposlední řadě jsem měl asi prostě smůlu. Na druhou stranu mám pocit, že je výuka a tematické rozdělení Matematické Analýzy jako celku prostě na MFF rozbitá a pro studenty, kteří nemají dobré základy ze střední školy nebo si nesednou s přednášejícím, je velmi bolestivým zážitkem.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
A good and manageable syllabus that might be called "easy" at this faculty but to me felt just right
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skripta k předmětu od pana Pultra mě vůbec neoslovila. Často v nich byly různé překlepy, což pro někoho, kdo už ty koncepty chápe, není problém, ale když se to člověk snaží pochopit, tak je to veliká překážka. U mnoha důkazů bylo těžké si představit, co se tam vlastně děje. Ocenil bych nějakou vizualizaci třeba v méně dimenzích, pokud by to šlo. Člověk si to pak i lépe zapamatuje.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zkouška férová, bez důkazů nejlépe trojka.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na matematickou analýzu velmi jednoduchý předmět. Okruh témat je celkem adekvátní, ale myslím si, že by se sem měla přesunout část učiva z Analýzy 1 (např. Riemannův integrál). Předchozí semestr byl až zbytečně napěchovaný, oproti tomu Analýza 2 byla poněkud vyprázdněná. Přitom mám pocit, že nic nového už není potřeba, stačila by lepší distribuce témat mezi prvním a druhým semestrem. A taky by Analýza 2 měla být povinná pro všechny (nebo aspoň povinně volitelná ve skupině s Lineární algebrou 3 a Výrokovou a Predikátovou logikou).
---, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oproti MA1 mnohem méně uspěchané a pohodové. Velmi mi pomohlo upevnit znalosti a intuici z MA1, doporučuji.
Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMAI055, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Sylabus je hlavně hromada definic, ty nejlehčí věci (vícerozměrný integrál) jsou až na konci. Trochu mě mrzí, že se nestihly diferenciální rovnice, ale asi si kvůli tomu nechci zapisovat MA3.
I found the course to cover fairly interesting topics and was very much a natural extension of MA1. I felt that, while important, maybe too much time was given to the groundwork and that left less time for the interesting and practical parts that were briefly touched upon at the end (like Lebesgue integrals), though I understand that it is hard to build anything on an unstable foundation.
Going largely off the scripts from Professor Pultr left a lot to be desired, as the scripts has an above-average amount of typos and were formatted in a non-standard way. Again, this did not detract from the contents of the script too much, but it did make it a bit tougher to read.
It was a shame that some topics covered in the tutorials were never fully covered in the lecture like multivariable Taylor polynomials.
Jakub Smolík, 27.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zajímavý předmět.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Dávám horší hodnocení, neboť nejsou dostupné vhodné materiály k učení, pokud člověk nemůže chodit na přednášky (např. záznam přednášek nebo dostatečně podrobná skripta). Nejvíce bych ocenil záznam přednášky jako to dělá většina ostatních pedagogů.
Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's