InquiryInquiry(version: 718)
In the winter semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 06.01.2025 until 16.02.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý přístup na přednáškách (i při dotazech po nich), učební texty naprosto nedocenitelné. Začít budovat elektrostatiku pomocí pokusů s brčky i na vysoké škole mi přijde jako báječný nápad. Systém opakovacích otázek mi přišel skvělý, i když to bralo cenný čas z přednášky, tak si myslím, že to stálo za to.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Oceňuji zaujatost, ochotu odpovídat na dotazy a názornou demonstraci některých jevů pokusy.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Líbí se mi množství energie, se kterým Zdeňka na hodiny chodí. Velká ochota odpovídat na dotazy a obrovské množství pečlivě opravených úkolů.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvěle doplňuje výuku.
Comment on course, Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cením vysoké množství možností toho, jak šel získat zápočet v podobě domácích úkolů a cvičných testů. Zároveň se mi líbila obrovská spousta materiálů, které jsme měli k dispozici.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Asi je to trochu množstvím látky, ale cvičení nestíhá probrat všechno z přednášky a občas jsem se v těch souvislostech ztrácel. Rychle to ale utíká, stále se něco děje a člověk si opravdu všechno k písemkám zažije. Skvělý moodle a domácí úkoly, které mě nutily fakt se připravovat.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Náročné, smysluplné...
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět.
Comment on course, Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Je toho fakt hodně. Náročný předmět. Ale je mnoho pokusů, dobrá skripta.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html