When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zabavný a příjemný cvičící. Pěkně se s ním povídalo o našich řešeních.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zabavný a příjemný cvičící. Většinu témat vybral dobře, nebyla tak těžká, jenom ne tak zajímavá. Občas se s ním dalo povídat i o jiných věcech, což je v tak pozdních hodinách celkem příjemné. Získat zápočet bylo naprosto triviální, stačí to neodkládat na poslední chvíli.
Comment on course, Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
IPS je úžasný předmět na kterém si student vždy užije přemýšlení nad složitým ale v daném čase vyřešitelným problémem. Také oceňuji, že problémy často studenta uvedou i do nějaké oblasti matematiky nebo informatiky, o které by se jinak třeba ani nic nedozvěděl, nebo by ho čekala až dále ve studiu.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět jako žádný jiný. Narozdíl od přednášek, kdy je prezentováno téma, které je často pro většínu neznámé, jsme dostali komplexnější problém na dané téma, řešili ho v týmech, a až poté dostali vhled od učitele. Úžasný styl výuky.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Prostě pokračování výbornosti IPS I :).
Nově testovaný systém prezentování, kde byla snaha brát lidi co ještě před tabulí neprezentovali, se mi líbil. Určitě bych ho nechal i do budoucna.
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět mi z nějakého důvodu přišel mnohem zajímavější než minulý semestr. Velmi oceňuji výběr témat tento semestr.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
IPSkové čajové dýchánky ani v letním semestru nezklamaly.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oproti předchozímu semestu mi IPS připadla trochu nudnější (asi horší tematické okrohy). Zábavnost předmětu prostě nedokázala vyvážit to, jak neúměrně pozdě se tento předmět koná (končit v devět večer je prostě moc, zvlášť když člověk v den cvičení i v den následující má výuku od devíti ráno). Stačilo by začínat alespoň o hoďku dříve).
Student has disallowed display of personal data, 20.07.2023, 1. Year, Informatika, Bachelor's
IPS jsou super, rozhodně must-have pro všechny KSPáky a ostatní prváky taky. Kromě příjemného posezení nad zajímavými problémy poskytuje i užitečný vhled do světa matematiky z jiného úhlu a příjemným způsobem nutí přemýšlet.