![]() |
|
Suggestions to education (Both semesters)

When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Landscape Ecology [MZ330P94Z, přednáška] |
Student has disallowed display of personal data, 26.04.2006, 2. Year, Geologie, Master's (post-Bachelor) |
Monotónní nezáživný přednes, malá písmena ze skript promítaných na tabuli a nekonečné řady termínů bez jakéhokoliv bližšího zajímavého uvedení do praxe, mi naprosto zkazily chuť chodit na přednášky a ubily zájem o mnou původně dobrovolně zvolený předmět. Je to nádherné a hluboké téma, tak proč ho přeci lépe "nevyšvihnout". |
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor) |
Poměrně slušná přednáška, asi rapidní zlepšení oproti minulému roku. Pozitivum: pedagog dal prezentaci k dispozici, uváděl
praktické přiklady při obtižnějších tématech, slušný přednes a posloupnost prezentace Negativum: přilisné tempo přednesu nebo spíše kvantita obsahu na slidu zapřičiňovali nestihání při některých hodinách, ranní čas přednášky Dalo by se zlepšit: zauvažování dát prezentaci předem nebo vyvěsit část prezentace předem aby byl větší prostor pro stíhání a dále možné dotazy, možná více praltických příkladů, prezentace knižních a internetových zdrojů k tématu - mohlo by býti v prezentaci přímo a u knižních zdrojů by byl možný přednes ke kvalitě a jejich ukázka a možné poslání po třídě k nahlédnutí (nějaké tituli byly ale bylo jich málo) Následující možnosti zlepšení by mohli tento předmět ještě více přiblížit a usnadnit studentům jak výuku, tak i poznání předmětu Krajinná ekologie! |
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2009, 3. Year, Geografie, Bachelor's |
Jako problém vnímám především přednes pedagoga a podobu přednášek, která by mohla být na lepší úrovni.
Samotný předmět je zajímavý, z části se překrývá s jinými (volitelnými) předměty - např. vybrané kapitoly z biogeografie a geoekologie. |