When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Inorganic Chemistry I [MC240P16A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2010, 1. Year, Chemie, Bachelor's
rozhodně mi tohle cvičení přišlo užitěčnější než měla ta druhá skupina... sice zápočty jsou těžší, ale u zkoušky je to potom velká výhoda
Na cvičeních s doc. Kotkem bych vyzvedl především zápočtové testy, ve kterých se uplatňuje princip "těžko na cvičišti, lehko na bojišti" a které donutí člověka se učit i během semestru. To člověk ocení na zkouškové písemce, kde potom není otázkami moc zaskočen. Obsahově chválím také zaměření na nejproblematičtější témata jako je symetrie, VSEPR, orbitaly apod.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2011, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Ačkoli cvičení neprobíhala vždycky systematicky, byla velmi přínosná, doporučuju :-)
prof. RNDr. Ivan Lukeš, CSc. [31-240], Inorganic Chemistry I [MC240P16A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2009, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Přednáška byla dobře systematicky uspořádána a obsahovala i mnoho zajímavostí. Experimenty byly většinou (ale ne vždy) dobře připraveny.
prof. RNDr. Petr Štěpnička, Ph.D., DSc. [31-240], Inorganic Chemistry I [MC240P16A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2009, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Cvičení velmi dobré na procvičení návosloví, vyčíslování rovnic a základní výpočty. Bohužel se vůbec neprocvičuje krystalografie a symtrie molekul.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2010, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Uvítal bych, kdyby náplň cvičení podstatně více korespondovala s náplní přednášky. Myslím, že mnohé probírané problémy (názvosloví, stechiometrické výpočty...) jsou už buď známy ze střední školy a nebo je možné si je doplnit samostudiem, případně na některém z repetitorií. Naopak problematika chemické vazby, symetrie, krystalochemie a sní spojené výpočty, to jsou podle mě věci, které už jsou podstatně složitější, pro středoškoláka nové a zasluhovaly by procvičit, připadně dovysvětlit. Takto, podle mého názoru, to vede pouze ke stavu, kdy si student látku sice sám doplní, ale už ji nechápe do takové hloubky, aby ji mohl plnohodnotně využívat. Ještě bych byl pro to, aby se zbytečně nepřekrývala látka v ACH a OCH.