InquiryInquiry(version: 728)
In the summer semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 01.11.2024 until 17.10.2025. (LFP)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
MUDr. Jana Amlerová, Ph.D. [14-510], Microbiology [EP0102510, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Paní doktorka je milá a hodná
RNDr. Karel Fajfrlík, Ph.D. [14-510], Microbiology [EP0102510, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Výborný výklad během hodin
Student has disallowed display of personal data, 13.07.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pan doktor Fajfrlík je jeden z nejlepších vyučujících na fakultě, jde vidět, že ho učení baví a jeho výklad je vždy podán srozumitelnou formou. Soustředí se na důležité aspekty mikrobiologie a jeho hodiny jsou zábavné.
Student has disallowed display of personal data, 18.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Zkouška s panem Fajrlíkem byla, díky jeho přátelskému přístupu, skvělá. Byla tam uvolněná atmosféra, že mi ani nepřišlo, že se jedná o zkoušku, ale o příjemný rozhovor.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Velmi milý a působivý výklad obohacený o historky z praxe. Oceňuji velmi lidský a vstřícný přístup
Student has disallowed display of personal data, 29.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
S panem doktorem jsme absolvovali asi jen jedna praktika, ale díky jeho přístupu patřila určitě k těm záživnějším a didaktičtěji podaným.
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Ikdyž mikrobiologie není obor kterému bych se chtěla v budoucnu věnovat tak po přednesu pana doktora jsem vždy uvažovala o opaku. Hodiny vedl v příjemné atmosféře a látku přednášel tak zajímavě a s takovým nadšením, že mi přišlo, že si z té hodiny pamatuju vše co potřebuju.. a při studiu na zkoušku se mi to jenom potvrdilo. Nemám co bych vytkla. Přístup a vstřícnost ke studentům byla taky super. Takže já byla s předmětem maximálně spokojená
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Velmi vtipný, úžasný výklad, naprosto rozuměl svému výkladu a mluvil se zápalem. U zkoušky velmi příjemný a pořád s úžasným úsměvem.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
jedním slovem nejlepší
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Přednášky a cvičení byly s panem Fajfrlíkem zábavné a energické. Škoda, že neměl více cvičení
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Cvičení s panem Fajfrlíkem bylo málo, mohl by jich mít více a mohl by mít zábavnější témata
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pan doktor má úderný a živý výklad, vyzdvihl vždy podstatné.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
vše bylo skvělé: přednes, vysvětlování, prezentace problematiky
Student has disallowed display of personal data, 02.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
přednes pana Fajfrlíka je perfektní a moc dobře se poslouchá
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Umění udržet pozornost studentů a úžasná schopnost prezentovat témata zajímavou formou
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Vstřícný pedagogický přístup a ochota i při přednáškách studentům problematiku vysvětlit na osobní úrovni
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
nic
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
vždy nám hezky všechno vysvětlil
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pan Fajfrlík se jako jeden z mála stavěl k výuce na praktikách tak, jak by to mělo vypadat u všech vyučujících. Výklad byl úžasný, přehledný, přednášený s entusiasmem a nebylo na nás doráženo ohledně ,, povinného " sledování záznamů, se kterým prudili ostatní vyučující, kteří patrně záznamy neviděli, jinak by toto nežádali:)
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
S panem doktorem jsme měli bohužel pouze jedno cvičení, ale bylo velice příjemné, zábavné a poutavě podané. Rozhodně jsem si bezprostředně po něm pamatovala nejvíce, v porovnání s jinými cvičeními
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Dokáže předat z velkého množství učiva to nejdůležitější. Též oceňuji velmi charismatický přednes, který byl pro po pochopení učiva dost nápomocný.
Student has disallowed display of personal data, 15.07.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Většina přednášejících byla velice hodná, milá a ochotná. Měli s námi trpělivost, i když ze začátku to spíš nešlo než šlo.
Student has disallowed display of personal data, 15.07.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
někteří vyučující příliš spoléhali na naší domácí přípravu a od toho se následně odvíjelo jejich chování, které v jednom případě bylo až skoro nepřátelské. (11. hodina)
Student has disallowed display of personal data, 26.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pan přednosta je velice ochotný a má pochopení pro vyhovění požadavkům studentů.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Velmi příjemný přístup ke studentům, probíraná látka odvyprávěna podrobně a s energií. Nejlepší vyučující z celého ústavu.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Nic mě nenapadá
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Výborné pane kolego. Vaše cvičení si pamatuji do teď a musím říci, že byla skvělá. Děkuji za tuto milou zkušenost.
Student has disallowed display of personal data, 30.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Sympatický, dobře poslouchatelný přednes i na dvě hodiny
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
společně i s ostatními vyučujícími milý a zábavný přístup a příjemná zkouška
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pan doktor RNDr. Karel Fajfrlík, Ph.D. je mimořádně schopný pedagog. Subjektivně musím ocenit především kvalitu jím vedených praktik doplněných o humor, úsměv a přátelskou atmosféru. Patřím mezi studenty, pro které je obtížné se soustředit celá dvou a půl hodinová praktika. Přístup pana doktora, jež spočívá v uceleném představení probíraného tématu a jeho propojení s příklady z klinické praxe, mě motivoval se soustředit po dobu celé praktické výuky, na jejímž závěru jsem byl vždy schopen replikovat stěžejní body probraného okruhu.
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
vše vysvětleno srozumitelně, lidsky
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Pán doktor je moc hodný nedělá takovou bariéru mezi sebou a studenty
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Srozumitelný přednes proložený vtipnými příběhy. Pan doktor umí skvěle shrnout hlavní informace a řekne je tolikrát, že si je člověk alespoň chvilku pamatuje :)
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Na přednášku z parazitologie ráda vzpomínám.
Comment on course, Microbiology [EP0102510, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.07.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Přednášky z mikrobiologie jsou skvělé a odpovídají požadavkům ke zkoušce.
Kladně hodnotím jejich dostupnost na moodle a také rozmanitost vyučujících (skoro na každé téma jiný odborník, tudíž byly hodiny pestřejší). Velmi mě bavily zejména od paní magistry Stejskalové, paní doktorky Horové a pana doktora Fajfrlíka.
Student has disallowed display of personal data, 18.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Mikrobiologie mě bavila, protože se promítala do praxe a běžného života.
Interaktivní výuka (kazuistiky, mikroskopy, zkoumání kultivovaných bakterií) byla super, protože jsme měli přímou aplikaci do praxe, navrhování řešení problému a léčbu. Získané znalosti jsem ještě mohla upevnit na praxích v nemocnici, kde jsem s některými bakteriemi setkala u pacientů, a již věděla jak k tomu přistupovat a jaká ATB by mohla být na léčbu zvolena.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Výborné studijní materiály. Velmi mne bavili kazuistiky a praktické ukázky kultivací apod.
kvízy na začátku hodiny byli dobré zopakování si tématu z online přednášky.
Výklad byl vždy jasný a hezky vysvětlený od všech přednášejících.
Jsem moc ráda za vstřícný a přátelský přístup celého ústavu. Děkuji za dva hezké semestry
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Velmi často se opakovala a vysvětlovala znovu látka z online přednášek na cvičeních. Chápu, že se počítá s tím, že se většina na přednášky před cvičením nekouká, proto chápu tento postup.
Student has disallowed display of personal data, 29.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Co bych vyzdvihnul, je závěrečné květnové opakování ploten a mikroskopů před zápočtem s paní doktorkou Šmírovou. Ta nás dokázala během cca hodiny protáhnout celým zimním semestrem a upřímně teprve tehdy mi začalo být jasné, co vlastně po nás na ústavu k zápočtu chtějí. Myslím, že by nebylo špatné takovýto stručný výklad toho nejdůležitějšího zařadit už třeba na konci zimního semestru. Do letní speciální mikrobiologie by se mi s takovým základem vstupovalo daleko snáze.
Student has disallowed display of personal data, 29.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Osobně mi nevyhovovala volba zdrojů – bylo nám doporučeno učit se z prezentací, které ale jako samostatný zdroj příliš vhodné nejsou (hesla v bodech, málo souvislostí, nejasná hierarchie – co je podkapitola, co je další téma atd.) – nakonec k tomu ani nejsou primárně určeny. Naopak přes výslovnou otázku na začátku roku nám byla zatajena existence učebnice Lékařská mikrobiologie (Hurych, Štícha), kterou nám naopak v druhém semestru někteří jiní vyučující doporučovali.

Zařazení kapitoly antibiotika na téměř samotný začátek se mi rovněž nejeví jako nejvhodnější. V té době jsme se ještě příliš neorientovali ani v základním dělení infekčních agens, a najednou jsme během dvou hodin byli zaplaveni nepřeberným množstvím názvů ATB, kde jsme horko těžko poznávali alespoň kategorie jejich cílových organismů. Tuto kapitolu v komplexní podobě bych rozhodně zařadil až do druhého semestru, ze začátku mi přijde účelnější zmiňovat jen konkrétní ATB u aktuálně probíraného druhu.

Zvláštní mi přišla organizace e-přednášek ve vztahu k praktikám. Příliš jsem nepochopil, proč jsme byli na začátku (téměř každého) praktika zkoušeni, zda jsme ji shlédli (často s nepříliš chápavým přístupem vyučujících), když se následně prošla (dostatečně pomalým) tempem prakticky celá přednáška znovu. Potom jsme opravdu neviděli smysl v trávení času pouštěním si přednášky doma.

I s dalšími kolegy z ročníku jsme se shodli, že průběžné zápočtové testy příliš neodpovídaly rozsahu učiva během praktik. Úspěšnost pak velmi závisela na skladbě otázek, z nichž některé šly zodpovědět bez problémů, na jiné se nám odpověď ani dodatečně nalézt vůbec nepodařilo.

Z těchto důvodů byla praktika z mikrobiologie spíše zdrojem nelibosti a nějaký pozitivnější vztah jsem k ní získal vlastně až na samém konci, když se mi konečně nějaké informace propojily (nesmírně pomohlo závěrečné opakování u ploten), proto bych nejradši hodnotil jinou známkou průběžný a celkový dojem z předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Náplň výuky byla dostačující, mě se předmět moc libil. Asi k organizaci a náplni nemám co bych vytkla
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Možná kdyby byly nějaké skripta do mikrobiologie..z těch prezentací se to někdy učí hůř, když to má třeba "100 slidů". Ale zase když si studen dělá poznámky na přednáškách tak to jde.. je to jenom takový nápad :)
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Velmi se mi líbil styl vyučování od "lidí z praxe", kteří se tomu opravdu věnují a nejsou jen celý život u teorie. Dále se mi líbil i stav, kdy jsme se na praktikách mohli věnovat přímo poznávačkám a kazuistikám.
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Trochu mi vadilo, že se s časem během semestru a během praktik zachází celkem neefektivně. Jsem si vědom zrušení přednášek a nahrazení je komentovanými videy na danou tématiku. Jen mi přijde trochu nešikovné, tu stejnou prezentaci zopakovat na praktikách. Požadavek z vaší strany na studenty je příprava na hodinu, ale v momentě, kdy student poslouchá dané téma dvakrát (doma a na praktikách), tak mi přijde celkem zbytečné se doma na předmět připravit a raději budu čas věnovat něčemu jinému. Možná bych zkusil na praktikách v té teoretické části zmínit spíše více zajímavých a nadstavbových informací, které by spíše opravdu vedli k tomu, že se student vždy před hodinou připraví. Možná bych používal i více kazuistik.
Dále bych asi vytkl to, že bohužel byla mikrobiologie posunuta do druháku. Ve druhém ročníku bohužel ještě neovládáme znalosti z patologie (až 3. ročník), patofyziologie (pouze LS 2.R) a farmakologie (pouze LS 2.R). Snažil bych se tedy teorie a dané téma zkusit vysvětlit trochu více po lopatě než napsat "granulomatózní zánět". Student druhého ročníku opravdu tento výraz nechápe a bude se učit jako opička dané sousloví nazpaměť místo toho, aby to pochopil.
Při přípravách na zkoušku jsem si ještě uvědomil (při porovnání s fyziologií), že Mikrobiologie bohužel nemá vytvořený sylabus. Ano jsou nám k dispozici Otázky a jejich seznam, ale většině z nás by mohlo, kdyby dané otázky byly doplněné o klíčová slova. Není to myšleno, že nutně potřebujeme mít u každé otázky milion odstavců, ale přijde mi, že student je pak při učení ale hlavně i na samotném potítku méně nervózní, protože se má od čeho odpíchnout.
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Předmět jako celek velmi poučný a formát ve kterém byl podán byl taky naprosto dostatečný. Propojení výuky s kazuistiky z reálného života bylo taky velmi dobré a pomáhalo lépe pochopit výuku.
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Některé praktika až příliš dlouhá, informací až přes příliš u některých témat. Pozdější témata už se zdála velmi monotónní, kvůli stále se opakujícím agens.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. ročník, Všeobecné lékařství, Master's
Propojení výkladu, kazuistik a praktické části jako například identifikovat k vybranému vyšetření i odběrové sady bylo moc hezké a také užitečné. Více jsem si toho zapamatovala. Moc se mi líbily i doplňující informace z praxe od daných vyučujících. Preparáty mi přišly extrémně zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Praktické části byly po čase, kdy jsme se začali v látce orientovat, zábavné. Líbilo se mi, že v druhém semestru se shrnoval ten první komplexněji.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Vůbec mi neseděl styl výuky, nepochopila jsem proč část, kterou jsme měli nastudovat doma, nebyla shodná s tím, co se poté probíralo na hodině, akorát to bylo moc informaci a to, co jsem poslouchala doma, jsem si stejně nepamatovala.
Tímto stylem jsem základní informace pochopila až po delší době a výuka mě nebavila.
Některé vyučující byly občas nepříjemné (opravdu ale jen některé, některé byly skvělé)
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Asi je skutečně příliš brzy na tento předmět ve druháku.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
interaktivní zapojení do výuky
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2023, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
občas trochu zdlouhavé
Patricie Klosse, 22.09.2023, 3. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Některé přednášky byly zábavné a výklad (nikdy, co si vzpomínám) nebyl "suchý". Velmi se mi líbili kazuistiky - za mně asi nejzábavnější část předmětu. Viděli jsme plotny. Na moodlu byly k dispozici přednášky a použité prezentace. Skvělý výklad doktorky Šmírové u ploten těsně před zkouškou, kde jsem konečně jsem pochopila, co se po mně chtělo celý semestr. Rozumným způsobem děla na zkouška a samotná ústní část byla příjemná.
Patricie Klosse, 22.09.2023, 3. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Kapitola antibiotika byla zařazena příliš brzo. U ploten jsem zjistila, co se po mě celou dobu chce až před koncem. Prezentace nejsou obecně moc dobrý studijní materiál - špatně se poznává struktura textu (který nadpis k čemu patří), spoustu věcí jsem pochopila až z knížky Lékařská mikrobiologie - Repetitorium, na kterou jsem přišla až při přípravě na zimní zápočtový test (opravu). Náhodné zápočtové testy - přišlo mi, že zápočtové testy se někdy ptají na náhodné věci, které byli někde schované v prezentaci a velmi záleželo (zvláště u závěrečného na počítači) jaké člověk schytá zadání.
Student has disallowed display of personal data, 02.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Cvičení z mikrobiologie mi přišli náročnější, nadruhou stranu jsem si z nich odnesla spoustu věcí a nakonec jsem se toho už nemusela tolik učit na praktický zápočet, protože ukázky půd a kultivací byly na hodinách vždy perfektně připravené a často se opakovaly, za což jsem byla ráda.
Student has disallowed display of personal data, 02.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Přijde mi, že se klade až přezpříliš veliký důraz na antibiotika ke konkrétním bakteriím na úrovni 2. ročníku
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Zapojeni kazuistik
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Vstřícný pedagogický přístup a ochota i při přednáškách studentům problematiku vysvětlit na osobní úrovni
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
nic
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Neustálé opakování důležitých věcí, které se mi tak vryly, že při učení z prezentací na Obecnou mikrobiologii jsem až kroutil hlavou, protože jsem to měl z praktik opravdu vžité.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Cením, že přicházeli odborníci z určitých oborů Podle mě tématu, ale je tu jedno velké ALE. Prezentace, které používali odborníci, nám nebyly nijak o dispozici, takže pořizovat si poznámky k tématu mi v mnoha případech praktika spíše až hnusilo.
Záznamy, které jsou umístěny na Moodle (kromě těch od pana Fajfrlíka) jsou velmi nezáživné. Sice chápu, že obsahují kvanta informací, která musí být předána, ale ocenil bych, kdyby byly tyto informace předávány více záživnou formou než jen tak, že to vyučující monotónně čte. Jako příklad úžasného výkladu byly respirační infekce, ačkoliv teď je to myšleno v podobě prezenční na praktikách. Od této odbornice/vyučující bych byl rád, aby se inspirovali ostatní, kteří nás poctili svou návštěvou na praktikách. Výklad byl totiž ucelený, provázaný a důležité body byly neustále opakovány (např. původci různých typů pneumonií), a při učení se to tak do hlavy zapsalo hned a zároveň mě to bavilo nejvíce právě proto, že tato odbornice neměla přístup typu: ,, když se nepodíváte na záznam, tak jste tu zbytečně, a já taky". Ne, při přednesu respiračních infekcí bylo to důležité shrnuto tak, že i bez záznamu člověk v pohodě pochopil, co si má z praktik odnést.
Zkráceně, bylo by vhodné dát na Moodle i prezentace, které používají odborníci, aby bylo lehčí pořizování poznámek a sledování výkladu vyučujícího, a ochotnější přístup vyučujících. Bohužel, ne všichni zvládají vstřebávat informace ze záznamů a mezi tyto lidi patřím rovněž já. Preferuji výhradně prezenční výuku a sledování záznamů by mi jednak nic nedalo, a jednak jsou velmi nezáživné, jak už bylo zmíněno (mimo pana Fajfrlíka)
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Upřímně mě mikrobiologie celé dva semestry trošku děsila a nedokázala jsem si představit, jak se to všechno ke zkoušce naučím. Když na to přišlo, příjemně mě překvapilo zjištění, že jsem si z praktik odnesla kvalitní základ, na který jsem už jen nabalila širší informace. Z toho vyplývá, že výuka je dobře strukturovaná; pustit si krátkou přednášku před cvičeními je nenásilný způsob, jak být na cvičení potom v obraze a odnést si z něj co nejvíce. Bylo i fajn, jak se nám vyučující v průběhu střídali, takže nám pokaždé přinesli nový pohled a podali nám podrobné informace k oboru, kterému se věnují. Kazuistiky byly také velmi přínosné a představovaly takový náš první mini kontakt s klinikou (ostatně jako celá mikrobiologie), což je pro druháky obecně příjemné zpestření
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Jen mi přijde škoda, že přednášky z tohoto předmětu nejsou a také zápočtové/zkouškové testy. Stalo se mi několikrát, že v PC otázkách se vyskytovaly informace, které jsme v prezentacích či ani na praktikách nebrali. Co se týče i těch poskytnutých prezentací, často za mě byly nepřehledné a měla jsem problém se v nich zorientovat.
Student has disallowed display of personal data, 15.07.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Z počátku jsem předmět neměl moc rád, jak na nás byla navalena kvanta mikrobů a my jsme si to nedokázali nijak spojit. toto vše se změnilo v 2. semestru, kde orgánové soustavy a vše kolem toho začalo konečně dávat smysl a na úplném konci mě předmět i chytnul a začal bavit a nebojím se říct, že jsem si odnesl plno informací do kliniky. co bylo také skvělé bylo možnost se prakticky podívat na jednotlivé mikroby, na všechny odběrové soustavy a i na kazuistiky
Student has disallowed display of personal data, 15.07.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
někdy mi přišlo, že jako na kliniky se moc dbá na specializovanou mikrobiologii (agary, kdo kde roste...)
Student has disallowed display of personal data, 26.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Skvělé spojení praktik s přednáškou.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Líbilo se mi, že jsme k zápočtům a zkoušce museli umět přesně to, co jsme měli v prezentacích. Také bylo fajn, že jsme psali průběžné testy, díky kterým bylo učení na zkoušku jednodušší.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Prezentace na moodlu se často lišila od prezentace, kterou měl vyučující při hodině, proto bylo pro nás náročnější se zorientovat a udržet pozornost. Praktika byla velmi dlouhá a bylo to jen předčítání prezentace.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
obecna mikrobiologie neni vubec zajimava, popremyslela bych nad tim, jak to udelat zajimavejsi a prijatelnejsi pro studenty
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Líbilo se mi aktivní zapojování studentů do výuky, hodiny byly přínosné.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Bohužel praktická cvičení byla dlouhá a v pozdějších odpoledních hodinách už člověk ztrácel pozornost.
Student has disallowed display of personal data, 30.08.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Stravitelná forma učení přes kazuistiky a vlastní ukázky mikrobů
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
styl výuky mi přišel velmi zábavný a podnítil ve mně motivaci se mikrobiologii dále věnovat
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
hezky připravené studijní materiály, nahrané přednášky k jednotlivým tématům
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Kazuistiky a plotny byly super.
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Místo otázek, které se dělají na začátku hodin, by bylo lepší udělat povinný test na moodlu. Udělat ke každému tématu soubor otázek (30-40) a student dostane náhodně třeba 15 otázek. Otázky, které dělaly studentům problémy nebo byly složitější/komplexnější se můžou probrat na praktikách.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Přestože máme mikrobiologii už ve druháku (a v podstatě z praxe nic neumíme), předmět byl veden velmi zajímavou a pro mě hodně zábavnou formou.
Student has disallowed display of personal data, 30.09.2024, 2. Year, Všeobecné lékařství, Master's
Letní semestr byl velice přínosný a praktika mě bavila. Důležitá je i příprava před praktiky, pokud si chce student něco z hodiny opravdu odnést je dobré, alespoň pročíst prezentaci na moodle.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html