Základní informace | |
Základy koučinku pro pedagogické pracovníky | |
Kód varianty (CID): | 6024 |
přijímací řízení ukončeno, kurz archivován | |
![]() |
|
Zaměření: | Program CŽV - zájmový |
Fakulta: | Pedagogická fakulta |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání [41-KAMV] | |
prezenční | |
čeština | |
Vzdělávací program je zaměřen na specifickou metodu koučinku a její aplikaci a využití ve školním prostředí. Účastníci pochopí teoretické základy koučinku, naučí se vést koučovací rozhovor, pracovat s metodou GROW a využívat tyto techniky při práci se žáky, v komunikaci s rodiči a kolegy, případně při vedení lidí. | |
MSMT-34010/2019-1-1152 | |
MŠMT | |
11914/2017-1 | |
Andragogika a management vzdělávání | |
Základy koučinku pro pedagogické pracovníky | |
Koučink I - Úvod do koučování a základní techniky- 2 setkání po 8 hodinách První setkání (8VH) Úvod do koučování, podstata koučinku, historie koučinku 2 hodiny Pozice OK - OK 2 hodiny Metody GROW I a DUO (důvěra, uvědomění, odpovědnost) Zaměření na G: Goals - nastavení cílů v koučovacím rozhovoru včetně praktického nácviku Vymezení koučinku a jeho postavení mezi ostatními metodami: koučink, mentorink, poradenství, trénink, konzultace Metody GROW I a DUO (důvěra, uvědomění, odpovědnost) Zaměření na G: Goals - nastavení cílů v koučovacím rozhovoru včetně praktického nácviku Druhé setkání (8VH) Zpětná vazba - popisný jazyk, konstruktivní zpětná vazba. Rozdíl mezi popisem, hodnocením a interpretací Grow II - nácvik část R - realita, popis stávající situace GROW III - nácvik části O - options - možnosti Koučink II - Techniky koučinku, psychologie v koučinku, aplikace do školního prostředí 2 setkání po 8 hodinách Třetí setkání (8VH) GROW IV - Will - akční kroky, včetně praktického nácviku Základní techniky inner game a jejich využitelnost v koučování Operacionalizace proměnných Práce se stresem v koučování včetně nácviku nástrojů pracující se stresem v koučování Čtvrté setkání (8VH) Metody SMARTER, balanční kolo - ukázka a praktický nácvik Koučovací šipka, raport - ukázka + praktický nácvik Aplikace principů koučinku do školního prostředí, vedení rozhovorů s rodiči, práce se žáky, komunikace s kolegy, práce v týmu, vedení lidí |
|
12 | |
Pedagogičtí pracovníci – ředitelé škol a školských zařízení a jejich zástupci, dále učitelé MŠ, 1. a 2. st. ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé VOŠ. | |
Podrobnosti v rozvrhu | |
Statistika pro MŠMT | |
Příprava učitelů bez předmětové specializace (0113) | |
Podmínky absolvování a kvalifikace | |
jiná | |
Certifikace: | Osvědčení o absolvování programu |
0 | |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Garant a místo | |
Mgr. Zuzana Svobodová, Ph.D. | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
Pedagogická fakulta UK, Praha | |
Termín a délka | |
2019/2020 | |
letní semestr, Leden | |
Krátkodobé | |
32 (v hodinách celkem) | |
Poplatky a financování | |
9000 Kč / kurz | |
osvobozeno | |
Přihláška | |
elektronicky nebo písemně | |
Centrum celoživotního vzdělávání | |
Ing. Jana Budská Mgr. Danuše Dvořáková |
|
danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz | |
773246766 | |
30.08.2020 | |
dle vyhlášených termínů na www.kamv.cz | |
Kontaktní osoba KAMV pro organizační záležitosti: Mgr. Danuše Dvořáková Kontaktní osoba CCŽV pro administrativní záležitosti: Ing. Jana Budská (tel. 221 900 342, jana.budska@pedf.cuni.cz) |
|
![]() |
|
Další informace | |
www.kamv.cz |