K4 - Odborný AJ pro Geografii + Geologii + Životní prostředí (ENK4G)
Základní informace | |
| K4 - Odborný AJ pro Geografii + Geologii + Životní prostředí | |
| Kód varianty (CID): | 2471 |
| přijímací řízení ukončeno, kurz archivován | |
![]() |
|
| Zaměření: | Program CŽV - zájmový |
| Fakulta: | Přírodovědecká fakulta |
| Centrum dalšího vzdělávání [31-643] | |
| prezenční | |
| angličtina | |
| Odborný AJ - Výuka na základě odborných textů. Počáteční úroveň - B1 Výstupní úroveň - B2 (dle Společného evropského referenčního rámce) Více informací ke studiu AJ na PřF UK viz http://www.natur.cuni.cz/fakulta/studium/agenda-bc-mgr/vyuka-cizich-jazyku/ Cílem Kurzu 4 je dosáhnout úrovně B2 dle Evropského referenčního rámce (SERR): „Student dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat včetně odborně zaměřených diskusí ve svém oboru. Dokáže se účastnit rozhovoru natolik plynule a spontánně, že může vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími, aniž by to představovalo zvýšené úsilí pro kteréhokoliv účastníka interakce. Umí napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat a vysvětlit své názorové stanovisko týkající se aktuálního problému s uvedením výhod a nevýhod různých možností.“ Studenti v kurzu K4 dále prohlubují schopnost odlišovat formální a neformální styly psaní, např. pomocí pokročilých uvozovacích a spojovacích výrazů či prostředků pro vyjádření důsledku, jsou schopni prezentovat základní vědecké objevy a novinky, přednášet o své vědecké práci a porozumět textům o přírodovědných tématech ze zvoleného zaměření. Studenti se naučí, jak již nabytou slovní zásobu maximálně využít a dále jí rozšiřovat. Gramatika pokrytá v tomto kurzu se shoduje s látkou obvyklou pro tuto úroveň v učebnicích odpovídajících SERR (www.examenglish.com/CEFR/cefr_grammar.htm). Používané materiály: Informace o studijních materiálech jsou pouze orientační, podklady k výuce si studenti pořídí až po dohodě s lektorem na první hodině. LIFE Intermediate (2012), H. Stephenson, P. Hughes, P. Dummett; National Geographic and Heinle Cengage Learning LIFE upper-intermediate (2012), H. Stephenson, P. Hughes, P. Dummett; National Geographic and Heinle Cengage Learning New Headway Academic Skills- level 2, S. Philpot, L. Curnick, E. Pathare, G. Pathare & R. Harrison; Oxford Academic Vocabulary in use (2012), M. McCarthy, F. O´Dell; Cambridge University Press New English File -Upper Intermediate, Oxford University Press Aiming to Advance (2010), Z. Strnadová; Leda Grammar In Use - Intermediate (2009), R. Murphy; Cambridge University Press TOEFL/IELTS/FCE test preparation materials autentické texty (popularizační odborné články) a další. |
|
| ne | |
| Uchazeč je povinen seznámit se s Plným zněním pravidel výuky anglického jazyka! (Dostupné ze stránky zde: http://www.natur.cuni.cz/fakulta/studium/agenda-bc-mgr/vyuka-cizich-jazyku/) Přihlášením se na kurz vyjadřuje uchazeč souhlas s těmito pravidly. |
|
Podrobnosti v rozvrhu | |
Statistika pro MŠMT | |
| Osvojování si jazyka (0231) | |
Podmínky absolvování a kvalifikace | |
| jiná | |
| Certifikace: | Osvědčení o absolvování programu |
| 0 | |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Garant a místo | |
| Mgr. Hana Chudáčková | |
| Ústav jazykové a odborné přípravy UK | |
| Ústav jazykové a odborné přípravy | |
| areál Albertov | |
Termín a délka | |
| 2015/2016 | |
| zimní i letní semestr | |
| 2 | |
| 96 (v hodinách celkem) | |
Poplatky a financování | |
| 6000 Kč / semestr | |
| Pro studenty řádného studia na PřF UK v bakalářském stupni 1200 Kč Pro studenty řádného studia na PřF UK v magisterském stupni 1200 Kč Pro studenty řádného studia na PřF UK v doktorském stupni 3000 Kč |
|
| osvobozeno | |
Přihláška | |
| https://web.natur.cuni.cz/www/anglictina/ | |
| Centrum dalšího vzdělávání | |
| Bc. Veronika Fialová Mgr. Hana Chudáčková |
|
| veronika.tesarikova@natur.cuni.cz | |
| 221951067 | |
| 06.09.2015 | |
| podávání přihlášek je možné od 1.6.2015 | |
![]() |
|
Další informace | |
| http://www.natur.cuni.cz/fakulta/studium/agenda-bc-mgr/vyuka-cizich-jazyku/ | |
