Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Seznam prací
   Přihlásit přes CAS
Změnit třídění na kód - název
 
               
výsledků na stránku
seřadit sestupněseřadit vzestupněNázev práce seřadit sestupněseřadit vzestupněRok vypsání seřadit sestupněseřadit vzestupněRok obhájení Typ práce Obor práce seřadit sestupněseřadit vzestupněVedoucí / školitel seřadit sestupněseřadit vzestupněŘešitel seřadit sestupněseřadit vzestupněVypsáno Zadáno Ústav Fakulta
detail Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 2015/2016 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.05.2019 10.05.2019 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vnímání aktivismu na Instagramu příslušníky generace Z 2020/2021 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Účinnost vybraných metod přesvědčování lidí o nepravdivosti falešných tvrzení 2018/2019 2019/2020 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 16.07.2019 16.07.2019 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail AI jako politický stratég: Zkoumání dopadu mikrotargetingu a personalizačních technik na efektivitu kampaní 2023/2024 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 05.04.2024 05.04.2024 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Z čeho se skládá hudba v českých televizních reklamách 2022/2023 2022/2023 bakalářská práce BP_KSMS Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 03.10.2022 03.10.2022 Katedra mediálních studií (23-KMS) FSV
detail Vliv komunikace na změnu postojů k eutanázii 2023/2024 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2023 12.10.2023 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Mediální reprezentace vakcinace proti Covid-19 na webu Aeronet.cz 2020/2021 diplomová práce ND_MS Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 24.08.2021 24.08.2021 Katedra mediálních studií (23-KMS) FSV
detail Vplyv fenoménu omission neglect na vnímanie produktu a značky 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Efektivita a vliv reklam využívajících framing 2022/2023 2022/2023 bakalářská práce BP_KSMKP Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 11.10.2022 11.10.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Food blogeři jako nástroj marketingové komunikace 2015/2016 2016/2017 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.07.2016 12.07.2016 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv Smart Bidding strategie Target ROAS v PPC ve vyhledávání na efektivitu marketingové komunikace 2020/2021 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv používání umělé inteligence na vnímanou hodnotu práce 2023/2024 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2023 12.10.2023 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv strachu v marketingové komunikaci 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Experimentální výzkum vlivu primingu značek na chování lidí 2018/2019 2019/2020 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 16.07.2019 16.07.2019 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Ochrana a zneužiteľnost´ dát v marketingovej komunikácii 2022/2023 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 07.10.2022 07.10.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Bytová situace v roce 2023 pohledem vybraných českých online médií 2022/2023 2023/2024 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 07.10.2022 07.10.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Jak si říkat o finanční dary: experimentální přístup k fundraisingu na sociálních sítích 2022/2023 2022/2023 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 07.10.2022 07.10.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Humor jako marketingový nástroj a jeho vliv na spotřební chování 2016/2017 2017/2018 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 14.07.2017 14.07.2017 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv barev na očekávanou cenu zboží 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv reklamy oděvních značek na body image žen generace Z 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Pozitivní psychologie jako teoretické východisko pro konstruktivní žurnalismus 2020/2021 2021/2022 diplomová práce ZN Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 14.10.2020 14.10.2020 Katedra žurnalistiky (23-KZ) FSV
detail Komunikační kampaň CzechTourism (2014-2015) – Česko jako cool destinace pro mladé cestovatele 2014/2015 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 22.06.2015 22.06.2015 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design 2023/2024 bakalářská práce BP_KSMKP Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 17.10.2023 17.10.2023 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Efekt emocí ve fundraisingu na sociálních sítích 2022/2023 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 11.04.2023 11.04.2023 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Sociální média jako online deník pro lidi trpící poruchou příjmu potravy 2020/2021 2021/2022 bakalářská práce BP_KSMS Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 09.09.2021 09.09.2021 Katedra mediálních studií (23-KMS) FSV
detail Rozdíly ve vnímání jednotlivých principů persuaze podle Cialdiniho na základě osobnosti, pohlaví, věku a vzdělání 2021/2022 2022/2023 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 28.03.2022 28.03.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Marketingová komunikace mobilních her mířená na dětské publikum v prostředí sociálních sítí a mobilních aplikací 2020/2021 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Marketingová komunikace Air Bank a její psychologické cíle 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Instagram a jeho vliv na dívky generace Z v souvislosti s poruchami příjmu potravy 2020/2021 2021/2022 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 12.10.2020 12.10.2020 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 2015/2016 2017/2018 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 24.06.2016 24.06.2016 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv kognitivní disonance na altruistické chování v neziskovém sektoru 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na společnost H&M 2015/2016 2017/2018 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 24.06.2016 24.06.2016 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Marketingové strategie neziskových organizací na sociálních sítích a reakce jejich uživatelů 2022/2023 2022/2023 diplomová práce ND_MS Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 06.10.2022 06.10.2022 Katedra mediálních studií (23-KMS) FSV
detail Vplyv osobnosti a zvolených médií na vnímanie pandémie Covid -19 2020/2021 2021/2022 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 17.09.2021 17.09.2021 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Olfaktorický marketing a jeho vliv na prodej 2015/2016 2017/2018 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 28.06.2016 28.06.2016 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Vliv marketingové komunikace na fenomén hipster 2015/2016 2016/2017 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 28.06.2016 28.06.2016 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Souvislost mezi používáním mobilního telefonu a prokrastinace u studentů vysokých škol 2020/2021 2021/2022 bakalářská práce BP_KSMS Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 01.09.2021 01.09.2021 Katedra mediálních studií (23-KMS) FSV
detail Využitie peak-end pravidla v reklamách a porovnanie jeho účinnosti na rozne vekové a genderové kategórie 2020/2021 2021/2022 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 18.09.2021 18.09.2021 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Přehodnocení averze k ztrátě: Zkoumání její prevalence a vlivu na rozhodování 2023/2024 bakalářská práce BP_KSMKP, BP_KSMS Mgr. Ing. Marek Vranka   07.04.2024 Ne Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Psychologické faktory ovplyvňujúce účinnostˇ cause-related marketingu 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Analýza komunikace značek na trhu se systémy kontinuálního monitorování glukózy v ČR během roku 2023 2023/2024 bakalářská práce BP_KSMKP Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 17.10.2023 17.10.2023 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Umělá inteligence jako nástroj pro personalizaci reklamy 2020/2021 2021/2022 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 18.09.2021 18.09.2021 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Personalizovaný marketing: pohl´ad spotrebitel´a na prínosy a narušovanie súkromia 2022/2023 2022/2023 bakalářská práce BP_KSMKP Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 11.10.2022 11.10.2022 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Využití efektu ukotvení v marketingové komunikaci 2016/2017 2017/2018 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 17.07.2017 17.07.2017 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Decoy effect a jeho využití v marketingu 2017/2018 2018/2019 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 10.08.2018 10.08.2018 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Rámcování duševních nemocí ve vybraných novinářských výstupech zaměřených na destigmatizaci 2018/2019 2020/2021 diplomová práce ZN Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 18.07.2019 18.07.2019 Katedra žurnalistiky (23-KZ) FSV
detail Přehodnocení averze k ztrátě: Zkoumání její prevalence a vlivu na rozhodování 2023/2024 diplomová práce NP_SK Mgr. Ing. Marek Vranka   07.04.2024 Ne Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Streaming na Twich.tv: způsoby monetizace a využití marketingových taktik v rámci internetového streamovaného vysílání 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 29.09.2021 29.09.2021 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Rozšířená realita jako součást marketingové strategie módních řetězců 2020/2021 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 29.09.2021 29.09.2021 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
detail Pracovní život mileniálů v souvislosti se self-efficacy 2018/2019 2019/2020 bakalářská práce MKPR Mgr. Ing. Marek Vranka skrytý 17.07.2019 17.07.2019 Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) FSV
Výsledky 1-50 z 55 1 2 další
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK