Název práce | Rok vypsání | Rok obhájení | Typ práce | Obor práce | Vedoucí / školitel | Řešitel | Vypsáno | Zadáno | Ústav | Fakulta | |
Shape grammars for level generation in an action RPG game | 2021/2022 | 2022/2023 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 09.03.2022 | 09.03.2022 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Aplikace hierarchických grafových gramatik v procedurálním generování světů | 2020/2021 | 2020/2021 | diplomová práce | IPGVPH | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 20.12.2020 | 22.12.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Hierarchical Version of the Wave Function Collapse Algorithm | 2021/2022 | 2022/2023 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 23.03.2022 | 24.03.2022 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Detektivní počítačová hra používající velké jazykové modely | 2024/2025 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 19.11.2024 | 26.11.2024 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | ||
Adaptive generated encounters in a rogue-like role-playing video game | 2021/2022 | 2022/2023 | bakalářská práce | IPP | Mgr. Vojtěch Černý | Bc. Tomáš Guth Jarkovský | 08.04.2022 | 08.04.2022 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Procedurální generování vesnic ve hře Minecraft pomocí algoritmu Wave Function Collapse | 2020/2021 | 2021/2022 | diplomová práce | IUI | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 19.01.2021 | 19.01.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
3D Simulátor šermu s mečem založený na fyzice | 2022/2023 | 2022/2023 | bakalářská práce | IPSS | Mgr. Vojtěch Černý | Bc. Jakub Hroník | 19.01.2023 | 26.01.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Procedurální tvorba světů pro hru Metroidvania v herním enginu Unity | 2023/2024 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | Bc. Jan Kutálek | 26.01.2024 | 26.03.2024 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | ||
Real-time strategy videogame toolkit for Godot Engine | 2023/2024 | bakalářská práce | IPP6 | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 26.03.2024 | 03.04.2024 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | ||
Hra typu nekonečný běh s dynamickou úpravou složitosti | 2019/2020 | 2020/2021 | diplomová práce | IPGVPH | Mgr. Vojtěch Černý | Mgr. Jan Kočur | 05.04.2020 | 09.04.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Generating levels for Super Mario Bros using advanced level design concepts | 2020/2021 | 2021/2022 | bakalářská práce | IPP | Mgr. Vojtěch Černý | Bc. Jakub Čatloš | 18.01.2021 | 19.01.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Real-time strategy videogame toolkit for Godot Engine | 2023/2024 | 2023/2024 | bakalářská práce | IPP6 | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 26.03.2024 | 03.04.2024 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Procedurální generování herní grafiky v shaderech a Unity DOTS | 2023/2024 | 2023/2024 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | Mgr. Anna Vičíková | 19.05.2023 | 23.05.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Procedural generation of levels for a realtime stealth game | 2022/2023 | 2023/2024 | diplomová práce | IVVP | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 04.09.2022 | 05.09.2022 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Coevolution of AI and level generation for Super Mario game | 2019/2020 | 2019/2020 | diplomová práce | IPGVPH | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 24.02.2020 | 25.02.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Generating game content with generative language models | 2022/2023 | 2023/2024 | diplomová práce | IVVPA | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 28.03.2023 | 11.04.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF | |
Generování úrovní do počítačové hry žánru stealth strategy pomocí evolučních algoritmů | 2023/2024 | 2023/2024 | diplomová práce | Mgr. Vojtěch Černý | skrytý | 05.03.2024 | 26.03.2024 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) | MFF |
Výsledky 1-17 z 17 1