Uchazeč navrhne a implementuje prostředí pro realizaci umělé inteligence v různých hrách. Tato inteligence bude popsána vlastním jazykem založeným na hierarchických konečných automatech. Uchazeč po dohodě s vedoucím vybere a použije vhodné technologie pro implementaci. Použitelnost (přesněji šíře využitelnosti) bude demonstrována implementací několika her, například dámy a mlýna. U těchto konkrétních her nebude důraz kladen na kvalitu strategie, ale na funkčnost (tedy použitelnost metody pro dotyčnou hru).
Seznam odborné literatury
J.E. Hopcroft, J.D. Ullman: Introduction to Automata Theory, Languages and Computation, Addison-Wesley, 1979
R. Kadlec: Evoluce chování inteligentních agentů v počítačových hrách, diplomová práce MFF UK, 2008.
J. Koza: Genetic Programming: On the Programming of Computers by Means of Natural Selection, MIT Press, 1992.
Předběžná náplň práce
Cilem prace je navrh a implementace prostredi (serveru a klienta) umoznujiciho hrat vybrane hry, vcetne navrhu (implementace) odpovidajici umele inteligence programovane pomoci stavovych automatu.