3D puzzle hra s ovládáním gravitace pro dva hráče s možností hraní na virtuální realitě
Název práce v češtině: | 3D puzzle hra s ovládáním gravitace pro dva hráče s možností hraní na virtuální realitě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 3D Puzzle Game with Gravitation Control for Two Players with Possibility of Playing on Virtual Reality |
Akademický rok vypsání: | 2024/2025 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Řešitel: | Marek Petrovský - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.09.2024 |
Datum zadání: | 01.10.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 01.10.2024 |
Zásady pro vypracování |
Kooperativní puzzle hry jsou jedním z největších zdrojů zábavy, když jde o zapojení rozumu dvou hráčů. Budoucnost těchto her je ve virtuální realitě. Cílem práce bude vytvoření 3D puzzle hry v první osobě s ovládáním gravitace pro dva hráče v herním enginu Unity. Oba hráči mají možnost hrát klasicky na počítači nebo na virtuální realitě. Jejich cílem bude řešení několika náročných hádanek, k jejichž vyřešení bude zapotřebí spolupráce obou hráčů. |
Seznam odborné literatury |
Linowes J., (2020). Unity 2020 Virtual Reality Projects - Third Edition.
Lemarchand R., (2021). A Playful Production Process: For Game Designers (and Everyone). Hocking J., (2022). Unity in Action, Third Edition: Multiplatform game development in C#. Rogers A. S., (2024). Level Up! The Guide to Great Video Game Design – Third Edition. Engelbrecht D., (2021). Building Multiplayer Games in Unity: Using Mirror Networking. Szauer G., (2017). Game Physics Cookbook. |