Animace grafových algoritmů v MonoGame
Název práce v češtině: | Animace grafových algoritmů v MonoGame |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Animation of Graph Algorithms in MonoGame |
Klíčová slova: | grafy|grafové algoritmy|kompilátor|MonoGame |
Klíčová slova anglicky: | graphs|graph algorithms|compiler|MonoGame |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 20.10.2023 |
Datum zadání: | 20.10.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.10.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 28.06.2024 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.05.2024 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 07.05.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.06.2024 |
Oponenti: | RNDr. Michal Kopecký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Uchazeč navrhne a implementuje interpret jednoduchého jazyka zaměřeného na vizualizaci grafových algoritmů. K implementaci použije framework MonoGame. Grafy budou vykreslovány pomocí pružinkové metody. |
Seznam odborné literatury |
A. Aho, J. D. Ullman, M. S. Lam: Compilers: Principles, Techniques, and Tools, Harlow: Pearson, 2014, ISBN: 978-1-292-02434-9.
J. E. Hopcroft, R. Motwani, J. D. Ullman: Introduction to Automata Theory, Languages, and Computation, 3rd edition, Pearson, Addison-Wesley, 2006, ISBN 0-321-45536-3. G. DiBattista, P. Eades, R. Tamassia, I. G. Tollis: Graph Drawing: Algorithms for the Visualization of Graphs, Prentice Hall, 1999, ISBN: 0-13-301615-3. M. Michaelis, E. Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley Professional 2012, ISBN 978-0321877581. L. Salin, R. Morrar: Game Development with MonoGame: Build a 2D Game Using Your Own Reusable and Performant Game Engine, Apres, 2021 ISBN: 9781484277706. |