Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro hru Dostihy a sázky
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Dostihy a sázky
Název v anglickém jazyce: Artificial intelligence for Horse Opoly game
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.09.2023
Datum zadání: 25.09.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.09.2023
Zásady pro vypracování
Uchazeč navrhne a implementuje umělé inteligence týkající se hry Dostihy a sázky, kterou již implementoval jako ročníkový projekt.
Seznam odborné literatury
M. Michaelis, E. Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley Professional 2012, ISBN 978-0321877581,
J. Skeet: C# in Depth (3rd Edition), Manning Publications 2013, ISBN 978-1617291340,
N. A. Borromeo: Hands-On Unity 2022 Game Development, Packt Publishing 2022, ISBN 978-1803236919,
M. R. Cole: Hands-On Neural Network Programming with C#, Packt Publishing 2018, ISBN 978-1789612011,
J. Capellman: Hands-On Machine Learning with ML.NET, Packt publishing 2020, ISBN 978-1789801781.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK