Umělá inteligence pro hru Dostihy a sázky
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro hru Dostihy a sázky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial intelligence for Horse Opoly game |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 22.09.2023 |
Datum zadání: | 25.09.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 27.09.2023 |
Zásady pro vypracování |
Uchazeč navrhne a implementuje umělé inteligence týkající se hry Dostihy a sázky, kterou již implementoval jako ročníkový projekt. |
Seznam odborné literatury |
M. Michaelis, E. Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley Professional 2012, ISBN 978-0321877581,
J. Skeet: C# in Depth (3rd Edition), Manning Publications 2013, ISBN 978-1617291340, N. A. Borromeo: Hands-On Unity 2022 Game Development, Packt Publishing 2022, ISBN 978-1803236919, M. R. Cole: Hands-On Neural Network Programming with C#, Packt Publishing 2018, ISBN 978-1789612011, J. Capellman: Hands-On Machine Learning with ML.NET, Packt publishing 2020, ISBN 978-1789801781. |