Program pro vytváření příběhů
Název práce v češtině: | Program pro vytváření příběhů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Program for stories creation |
Klíčová slova: | Přiběh|Gamebook|Herní engine|Graf událostí |
Klíčová slova anglicky: | Story|Gamebook|Game engine|Event graph |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Řešitel: | Bc. Ondřej Tichavský - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 15.09.2022 |
Datum zadání: | 15.09.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.10.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2024 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 25.07.2024 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 25.07.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2024 |
Oponenti: | doc. RNDr. Jakub Klímek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Uchazeč navrhne a implementuje aplikaci umožňující vytvářet příběhy například pro knihy či (počítačové) hry. Uchazeč po dohodě s vedoucím vytipuje vhodné prostředky/prostředí pro implementaci. Použitelnost díla řešitel demonstruje přípravou příkladů, ze kterých půjde vygenerovat kód použitelný pro vhodný interpret her s proměnlivým obsahem. Lze předpokládat, že vhodný interpret her (alespoň jeden takový) řešitel též vytvoří. |
Seznam odborné literatury |
J. Novak: Game Development Essentials: An Introduction, ISBN: 1111307652, Delmar Cengage Learning, 2011.
A. Thorn: Game Development Principles, ISBN: 978-1285427058, Cengage Learning PTR, 2013. E. Adams: Fundamentals of Game Design, ISBN: 9780321929679, Pearson Education, 2013. M. Menard: Game Development with Unity, ISBN: 9781435456587, Cengage Learning PTR, 2011. J. S. Cho: The Beginner's Guide to Android Game Development, ISBN: 978-1908689269, Glasnevin Publishing, 2014. |