Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Animace grafových algoritmů v MonoGame
Název práce v češtině: Animace grafových algoritmů v MonoGame
Název v anglickém jazyce: Animation of Graph Algorithms in MonoGame
Klíčová slova: grafy|grafové algoritmy|kompilátor|MonoGame
Klíčová slova anglicky: graphs|graph algorithms|compiler|MonoGame
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.10.2023
Datum zadání: 20.10.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 23.10.2023
Datum a čas obhajoby: 28.06.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:07.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:07.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 28.06.2024
Oponenti: RNDr. Michal Kopecký, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Uchazeč navrhne a implementuje interpret jednoduchého jazyka zaměřeného na vizualizaci grafových algoritmů. K implementaci použije framework MonoGame. Grafy budou vykreslovány pomocí pružinkové metody.
Seznam odborné literatury
A. Aho, J. D. Ullman, M. S. Lam: Compilers: Principles, Techniques, and Tools, Harlow: Pearson, 2014, ISBN: 978-1-292-02434-9.
J. E. Hopcroft, R. Motwani, J. D. Ullman: Introduction to Automata Theory, Languages, and Computation, 3rd edition, Pearson, Addison-Wesley, 2006, ISBN 0-321-45536-3.
G. DiBattista, P. Eades, R. Tamassia, I. G. Tollis: Graph Drawing: Algorithms for the Visualization of Graphs, Prentice Hall, 1999, ISBN: 0-13-301615-3.
M. Michaelis, E. Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley Professional 2012, ISBN 978-0321877581.
L. Salin, R. Morrar: Game Development with MonoGame: Build a 2D Game Using Your Own Reusable and Performant Game Engine, Apres, 2021 ISBN: 9781484277706.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK